Hij was klaar met zijn sixpack:
"Ik heb met de sixpack niet de juiste boodschap doorgegeven, omdat ik er niet voor werkte, ik heb er gewoon voor betaald.
"Ook kwam het sixpack niet overeen met de rest van mijn lichaam en begon het een beetje dom uit te zien!"
Rodrigo bezocht de operatiekliniek Comfort Zone in Istanbul, waar Dr. Serkan Balta een liposuctieoperatie van vijf uur uitvoerde om zijn nepabs te verwijderen en tussen de drie en vijf liter vet uit zijn buik en rug te halen.
![0-EH-CHP-131119-Rodrigo-Alves-2346-JPG.jpg]()
Het vet werd vervolgens ingebracht in zijn achterwerk en heupen om hem een voller ogende derrière te geven.
Rodrigo voegde eraan toe: "Ik zie al mijn plastische operaties als een evolutie van mij als persoon! Ik wilde nooit op een Ken-pop lijken of een Ken-pop zijn. Ik wilde gewoon uniek zijn en de wereld laten zien dat alles is mogelijk. "
Hij zei dat hij ook wilde bewijzen dat mensen niet voor altijd hoeven te leven met het uiterlijk waarmee ze worden geboren als het hen ongelukkig maakt.
Maar hij zegt dat als hij de 40 nadert, hij de wereld in een nieuw licht begint te zien.
Hij zei dat hij nog steeds aan het veranderen is, "niet alleen esthetisch maar van binnenuit".
Rodrigo zei vorige maand dat hij hoopt dat zijn laatste operatie hem in het Guinness World Record-boek zal plaatsen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Pippi op 19-11-2019 23:51:52 ]