abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176270878
Eind november heb ik op een fuif een vrouw ( 44) leren kennen.
Wij hadden elkaar al een tijdje in het oog en toen ze kort bij mij kwam staan waagde ik mijn kans. Ik sprak haar aan . Na een paar woorden heb ik gezegd dat ik haar wel leuk vond en of ik haar nummer niet mocht hebben. Ze vroeg er direct op of ik Facebook had. Ja en daar heeft ze me als vriend geaccepteerd nadien hebben we gekust. Maar spijtig genoeg kon ik niet lang meer blijven en heb afscheid van haar genomen. Onderweg naar huis haar nog een bericht gestuurd dat het fijn was haar te leren kennen waarop ze reageerde of ik niet terug kon komen. Ik ben dan toch terug gereden en heb haar aan de fuif terug ontmoet. We zijn dan samen naar haar woning gegaan een beetje verderop en zijn dan in bed terecht gekomen. Ja we hebben sex gehad. Op een gegeven moment vroeg ze me naar huis te gaan. Wat ik dan ook deed. Een afscheidskus en dat was het. De dag nadien nog terug contact met haar gehad waarop ik schreef dat ik haar nog terug wou zien. Ze zag dit wel zitten maar als het voor haar paste. Nu had ik toen al wel zo iets van tja daar maak je toch tijd voor. Maar vanaf dan heb ik haar steeds zelf moeten contacteren, dus een bericht via facebook sturen. Tot de dag van vandaag moet het steeds van mijn kant komen , buiten één keer dat ze me een fijne verjaardag gewenst heeft.
Vreemde is wel dat ze reageert en toch ook af en toe benieuwd is bvb hoe mijn avond was enz.
Maar toch ben ik nu al een dikke maand bezig met zelf initiatief te nemen naar haar te sturen. Een week of drie geleden had ik eens voorgesteld om eventueel af te spreken maar dit kon toen niet volgens haar.
Maar nu ben ik echt wel emotioneel op aan het geraken ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten.
Ik ben elke dag emotioneel en weet echt niet wat ik ervan moet denken. We hebben wel eens eventjes gepraat die avond en toen kon ik wel merken dat ze toch wel wat dingen heeft meegemaakt.
Ik vind het ook vreselijk te merken dat ze om de haverklap mannen toevoegt op haar facebook en de reacties ervan te lezen. Je merkt dat dit mannen zijn die opzoek zijn naar iets of contact met haar zoeken. Haar facebook en instagram staan gewoon open dus iedereen kan haar facebook zien. Doet ze dit bewust of niet ik weet het niet. Ik weet dus nimmer wat ik ervan moet denken. Ben ik diegene die op haar reservelijst staat waar ze af en toe eentje uit pikt, ik weet het niet ? Ik vind het toch abnormaal dat een vrouw dit zo allemaal doet.
Emotioneel ben ik een wrak aan het worden. Nu moet ik wel zeggen dat ik haar nog niet op de man af heb gezegd dat ik iets voor haar voel , maar dit zou ze toch moeten aanvoelen denk ik .
Ik kan haar wel elke dag berichten sturen , maar dan word het misschien teveel van het goede.
Wat denken jullie ?
Ik zou met haar kunnen breken of haar van facebook gooien maar dan denk ik ook dat ik misschien eerst beter zeker ben . Zegt ze dat het niet wederzijds is dan kunnen we misschien nog altijd vrienden blijven. Of dit een goed idee is weet ik niet.
pi_176270958
Lijkt me duidelijk dat ze de boot afhoud, zou er geen energie meer aan besteden.
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:42:53 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176270974
Vraag duidelijkheid. Dan kun je verder. Onzekerheid is het allerergst.
pi_176270993
Duidelijker kan ze niet zijn. Af en toe een wip en verder niet aan haar kop zeuren.
pi_176271006
Is toch duidelijk dat ze niet into je is. Beetje zelfrespect hebben en haar verwijderen
pi_176271013
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:43 schreef RicardoGallego het volgende:
Duidelijker kan ze niet zijn. Af en toe een wip en verder niet aan haar kop zeuren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176271014
Hoe duidelijk wil je het hebben? Je hebt der geknald, lekker toch, nu wil ze niks meer, lekker laten gaan dan ook.
pi_176271049
Vergeet die cougar!!! Ze gebruikt je alleen voor de seks!! Daar is niets mis mee maar wel als jij meer verwacht.
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:46:35 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176271050
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:43 schreef RicardoGallego het volgende:
Duidelijker kan ze niet zijn.
Hij zegt zelf dat ie een wrak is. Er moet dus iets meer gebeuren.
pi_176271059
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hij zegt zelf dat ie een wrak is. Er moet dus iets meer gebeuren.
Daar zijn wij voor.
pi_176271070
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:47 schreef Myrr het volgende:

[..]

Daar zijn wij voor.
:D
pi_176271071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:46 schreef hoechst het volgende:
Vergeet die cougar!!! Ze gebruikt je alleen voor de seks!! Daar is niets mis mee maar wel als jij meer verwacht.
Volgens mij is hij ongeveer even oud hoor
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:48:57 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176271088
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:47 schreef Myrr het volgende:

[..]

Daar zijn wij voor.
:D
pi_176271093
Ze had pik nodig maar het was niet voldoende voor een tweede gesprek, zeg maar.
  woensdag 3 januari 2018 @ 23:18:49 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_176271558
Het was dus een one night stand. Laat het erbij.

Je maakt jezelf gek als je hier verwachtingen bij gaat hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_176271562
Ga een deur verder en zoek daar opnieuw.
Deze deur gaat alleen nog open op haar aangeven.
Waarschijnlijk alleen wanneer zij in nood is en er niemand anders aanwezig is.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_176271958
Zeker zo'n vrouw, niet knap en ook niet echt lelijk, maar mischien een klein beetje lelijk.
Niet voor niks nog steeds niet gesetteld.
Heeft 1 of meerdere kinderen, en als ze meerdere kinderen heeft, heeft elk kind een andere vader.
Als ze een nieuwe profielfoto plaatst of facebook stromen de berichtjes van vrijgezelle 40+ kerels binnen, inclusief spelfouten.
Ene Hans zegt 'hee meid mooien foto heb je groetjes hans'
Ene Richard zegt 'hoi mooie meid leuke foto leuk dat je met toevoegd groetjes'
Ene Leo reageert met een paar hartjes
Ene Dirk reageert met 'zo wat een mooie dame hopenlijk alles goed met je hoop wat van je te horen gr'
5 Ferrari's op videoband!
pi_176272255
Fwb-zoned dus
.
pi_176272362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
Hoe duidelijk wil je het hebben? Je hebt der geknald, lekker toch, nu wil ze niks meer, lekker laten gaan dan ook.
Dit, klinkt gewoon als een veredelde one night stand
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176272657
Het was een onenightstand, meer niet.
pi_176272842
Je hebt mogen knallen, wees daar blij om!

Die andere kerels op haar Facebook mochten dat waarschijnlijk ook en zitten met dezelfde gevoelens, nu plaatsen ze waarschijnlijk vaak berichten op een nieuwe foto?
Cindy De Vuyst
  donderdag 4 januari 2018 @ 01:06:18 #22
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176273003
Dit gaat niks worden. Als ze echt interesse in je had gehad dan had ze wel tijd voor je gemaakt.
pi_176273304
Groei een ruggengraat en doe normaal vent. Emotioneel wrak na een one night stand, wtf?

Hoe moet dat als je een echte relatie krijgt?
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 02:42:30 #24
441859 crew  Lenny77
pi_176273514
Abnormaal dat een vrouw dit allemaal doet?
Zal wel een beetje een 'lelijke' zijn met kinderen bij verschillende vaders.
Een reden dat ze nog niet gesetteld is...
:')
Waarom niet gewoon een leuke vrouw die van het leven geniet?
Bij een man was het baas en alfa...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 4 januari 2018 @ 05:35:28 #25
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176273825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 01:06 schreef Buurtzwaan het volgende:
Dit gaat niks worden. Als ze echt interesse in je had gehad dan had ze wel tijd voor je gemaakt.
Dit. Move on.

En verder: fuif...
  donderdag 4 januari 2018 @ 05:50:28 #26
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176273833
Je zou eventueel nog een tandje bij kunnen zetten om haar te laten merken dat het voor jou meer is dan een ONS.

Verder: wat weet je van haar? Kinderen? Eventuele ex nog in haar leven? Werkt ze? Moet ze voor haar ouders zorgen? Kortom: heeft ze wel tijd voor een serieuze relatie?
pi_176273838
De enige keer dat ik pijn voelde bij een one-night was toen ik mijn teen stootte aan een verradelijk drempeltje.
  donderdag 4 januari 2018 @ 06:10:47 #28
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_176273851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:37 schreef Rinko75 het volgende:
Ja we hebben sex gehad. Op een gegeven moment vroeg ze me naar huis te gaan.
Desondanks ben je er nog niet over uit of er een klik is tussen jullie? :{
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 4 januari 2018 @ 06:45:07 #29
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176273930
Dus sinds die ene avond helemaal nooit meer face to face contact gehad, sinds eind november? En nu ben je een wrak door al dat gedoe?

Het klinkt inderdaad gewoon als een feestvrouw die relaties met mannen niet te gecompliceerd kan of wil aan gaan om wat voor reden dan ook. Veel mannen haken dan ook na een tijdje af denk ik, maar jij kan dat dus niet.

Wat je kan doen is óf nu loslaten, óf nog 1 keer proberen echt even face to face contact te hebben en gewoon met haar te praten en te vragen wat ze wil? Ik bedoel holy fuck, is whatsappen het enigste wat mensen kunnen en durfen tegenwoordig, ook na zelfs seks gehad te hebben? Je kunt haar toch gewoon eens bellen en gewoon zeggen wat je hoopt, wilt en gewoon even duidelijkheid wilt omdat je haar meer dan gewoon leuk vind? Afsluiten en weg lopen kan dan daarna altijd nog, en kleine kans dat jij net die ene man bent die net even iets meer moeite voor haar doet dan de rest en dat zij dat waardeert en toch dan ook wel meer wil. Kleine kans, maar wat wil je verder?

[ Bericht 1% gewijzigd door TomStall op 04-01-2018 07:03:27 ]
  donderdag 4 januari 2018 @ 06:51:07 #30
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176273943
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 06:10 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Desondanks ben je er nog niet over uit of er een klik is tussen jullie? :{
Misschien moest ze naar haar werk of zo?
pi_176273963
Zo'n vrouw moet je niet eens een relatie mee willen :')
Dit is gewoon een aandachtshoer die zich beter voelt als ze weer complimenten krijgt van vreemde kerels via Facebook.
Op haar profielfoto zie je zeker ook altijd een stukje decolleté?
Leuk om een keertje je zak te legen, maar meer ook niet :')
  donderdag 4 januari 2018 @ 07:04:20 #32
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176273968
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 07:02 schreef GM78 het volgende:
Zo'n vrouw moet je niet eens een relatie mee willen :')
Dit is gewoon een aandachtshoer die zich beter voelt als ze weer complimenten krijgt van vreemde kerels via Facebook.
Op haar profielfoto zie je zeker ook altijd een stukje decolleté?
Leuk om een keertje je zak te legen, maar meer ook niet :')
Zou je best gelijk in kunnen hebben. Op een "fuif"..!
pi_176275672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:37 schreef Rinko75 het volgende:
Emotioneel ben ik een wrak aan het worden.
Waarom richt je je zo op die vrouw? Wat hoop je te bereiken en denk je dat dat een realistische hoop is?

Als je haar verder zou vergeten, ben je wel tevreden met je leven of heb je bepaalde dingen die graag zou willen? een vaste relatie?
Heb je voorheen een vaste relatie gehad? Sinds hoe lang ben je single?


Eelijk gezegd denk ik uit je verhaal wel dat die vrouw een verspilling van tijd en energie is... Maar de vraag is wat je kunt doen om emotioneel wat stabieler te worden, ik heb de indruk dat die emotonele instabiliteit niet enkel door haar komt maar misschien je houding t.o.v. haar veroorzaakt wordt door wat anders, dat dieper ligt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176277709
Ze moet je niet.

Move on.
pi_176277862
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zeker zo'n vrouw, niet knap en ook niet echt lelijk, maar mischien een klein beetje lelijk.
Niet voor niks nog steeds niet gesetteld.
Heeft 1 of meerdere kinderen, en als ze meerdere kinderen heeft, heeft elk kind een andere vader.
Als ze een nieuwe profielfoto plaatst of facebook stromen de berichtjes van vrijgezelle 40+ kerels binnen, inclusief spelfouten.
Ene Hans zegt 'hee meid mooien foto heb je groetjes hans'
Ene Richard zegt 'hoi mooie meid leuke foto leuk dat je met toevoegd groetjes'
Ene Leo reageert met een paar hartjes
Ene Dirk reageert met 'zo wat een mooie dame hopenlijk alles goed met je hoop wat van je te horen gr'
Haha zo waar dit!
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:11:43 #36
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_176277991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:37 schreef Rinko75 het volgende:
Emotioneel ben ik een wrak aan het worden.
Niet overdrijven he. Het is maar een vrouw, het is maar spanning.
Je bent niet de enige. Kansloos haar blijven bestoken lijkt me, alleen al naar jezelf toe, een slecht idee.
Man up.
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:26:54 #37
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176278242
Lijkt me vrij duidelijk dit eigenlijk. Als ze je echt leuk had gevonden (voor meer dan een ONS) had ze je niet gevraagd weg te gaan direct na de seks, en dan had ze zelf ook wel wat moeite gestoken in het contact. Next dus!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176278414
Als de seks goed was geweest had ze je een dag later weer gevraagd.
Ik denk dat jij het wel OK vond maar zij niet.
Vergeet haar!

Trouwens na een paar woorden al zeggen dat je haar leuk vind klinkt ook wat wanhopig denk ik.
pi_176278548
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:36 schreef happylife070 het volgende:
Als de seks goed was geweest had ze je een dag later weer gevraagd.
Ik denk dat jij het wel OK vond maar zij niet.
Vergeet haar!

Trouwens na een paar woorden al zeggen dat je haar leuk vind klinkt ook wat wanhopig denk ik.
Dit ja.
pi_176278555
Ach tja.
Ga nog één keer met haar proberen af te spreken, lukt dit niet dan zend ik haar een bericht met mijn gevoelens ten opzichte van haar.
We zullen dan verder wel zien.
Moest ze nu van hier in de buurt zijn dan kon ik al eens rondvragen of iemand ze kende, dan zou het waarschijnlijk toch snel uitkomen. Maar dat is niet het geval ik ken absoluut niemand die haar zou kennen aangezien ze toch op een 300km rijden van mijn woonplaats woont.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rinko75 op 05-01-2018 17:50:44 ]
pi_176278641
Begrijp het zelf ook niet echt dat ik er emotioneel zo vanaf zie. Dit vind ikzelf ook niet normaal. Ben sindsdien echt onzeker over mezelf.

Wat ze die nacht wel gezegd heeft tegen mij is dat ze dat normaal niet deed. Maar lees dat als vrouwen zo iets zeggen ze meestal al meerdere keren gedaan hebben. Zou het niet kunnen zijn dat ze wil dat ik voor haar vecht dat ze zeker wil zijn want denk dat ze in het verleden toch wel wat bedrogen geweest is dit leid ik af van haar facebook.

Maar ik zit me hier weer vanalle excuses te zoeken voor haar gedrag.
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:50:20 #42
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176278677
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:43 schreef Rinko75 het volgende:
Ach tja.
Ga nog één keer met haar proberen af te spreken, lukt dit niet dan zend ik haar een bericht met mijn gevoelens ten opzichte van haar.
We zullen dan verder wel zien.
Moest ze nu van hier in de buurt zijn dan kon ik al eens rondvragen of iemand ze kende, dan zou het waarschijnlijk toch snel uitkomen. Maar dat is niet het geval ik ken absoluut niemand die haar zou kennen aangezien ze toch op een 30 uur rijden van mijn woonplaats woont.
30 uur rijden?! Holy fuck dan begrijp ik dat je niet ff afspreekt iedere maand. Heen en terugrijden kost anderhalve werkweek.
Lange afstandsrelaties zijn sowieso lastiger dan gewoon een chick uit het dorp verderop.
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:53:39 #43
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176278733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:43 schreef Rinko75 het volgende:
Maar dat is niet het geval ik ken absoluut niemand die haar zou kennen aangezien ze toch op een 30 uur rijden van mijn woonplaats woont.
Ik zou ook geen tijd vrij maken voor een scharrel die voorbij Moskou woont. :')
pi_176278778
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:53 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik zou ook geen tijd vrij maken voor een scharrel die voorbij Moskou woont. :')
Smell the wanhopigheid
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:58:12 #45
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176278804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:43 schreef Rinko75 het volgende:
Ach tja.
Ga nog één keer met haar proberen af te spreken, lukt dit niet dan zend ik haar een bericht met mijn gevoelens ten opzichte van haar.
We zullen dan verder wel zien.
Moest ze nu van hier in de buurt zijn dan kon ik al eens rondvragen of iemand ze kende, dan zou het waarschijnlijk toch snel uitkomen. Maar dat is niet het geval ik ken absoluut niemand die haar zou kennen aangezien ze toch op een 30 uur rijden van mijn woonplaats woont.
Huh wat? Wat ben je voor een rare kwast?

Tot aan dat je je gevoelens voor haar wil uitdrukken kan ik het nog volgen (niet dat verder aan te raden is, wtf moet ze met een emotionele mail van iemand die ze 1 keer irl gezien heeft?)

Maar wat hebben hypothetisch gezamenlijke kennisen met dit hele gedoe te maken? En waarom zet je iemand die 30 uur van je vandaan woont überhaupt niet gewoon uit je hoofd?
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:59:17 #46
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176278822
Ze is een slet, ja... ook op 44 jarige leeftijd kan dat :) en moet ze lekker helemaal zelf weten ook.
Move on.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:16:15 #47
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176279164
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:58 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Huh wat? Wat ben je voor een rare kwast?

Tot aan dat je je gevoelens voor haar wil uitdrukken kan ik het nog volgen (niet dat verder aan te raden is, wtf moet ze met een emotionele mail van iemand die ze 1 keer irl gezien heeft?)

Maar wat hebben hypothetisch gezamenlijke kennisen met dit hele gedoe te maken? En waarom zet je iemand die 30 uur van je vandaan woont überhaupt niet gewoon uit je hoofd?
Ja dit eigenlijk. De OP ging nog wel maar deze post is compleet far out!
pi_176279205
Ze dacht leuk voor een wip en gezien de afstand is hij zo weg, maand later giebelde ze met wat vriendinnen dat hij haar nog steeds bericht
  donderdag 4 januari 2018 @ 13:24:21 #49
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_176279322
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:43 schreef Rinko75 het volgende:
Ga nog één keer met haar proberen af te spreken, lukt dit niet dan zend ik haar een bericht met mijn gevoelens ten opzichte van haar.
Top idee. ^O^ Doe dit TS. Laat je wel even horen hoe het is gegaan?

:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_176279356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:37 schreef Rinko75 het volgende:
Eind november heb ik op een fuif een vrouw ( 44) leren kennen.
Wij hadden elkaar al een tijdje in het oog en toen ze kort bij mij kwam staan waagde ik mijn kans. Ik sprak haar aan . Na een paar woorden heb ik gezegd dat ik haar wel leuk vond en of ik haar nummer niet mocht hebben. Ze vroeg er direct op of ik Facebook had. Ja en daar heeft ze me als vriend geaccepteerd nadien hebben we gekust. Maar spijtig genoeg kon ik niet lang meer blijven en heb afscheid van haar genomen. Onderweg naar huis haar nog een bericht gestuurd dat het fijn was haar te leren kennen waarop ze reageerde of ik niet terug kon komen. Ik ben dan toch terug gereden en heb haar aan de fuif terug ontmoet. We zijn dan samen naar haar woning gegaan een beetje verderop en zijn dan in bed terecht gekomen. Ja we hebben sex gehad. Op een gegeven moment vroeg ze me naar huis te gaan. Wat ik dan ook deed. Een afscheidskus en dat was het. De dag nadien nog terug contact met haar gehad waarop ik schreef dat ik haar nog terug wou zien. Ze zag dit wel zitten maar als het voor haar paste. Nu had ik toen al wel zo iets van tja daar maak je toch tijd voor. Maar vanaf dan heb ik haar steeds zelf moeten contacteren, dus een bericht via facebook sturen. Tot de dag van vandaag moet het steeds van mijn kant komen , buiten één keer dat ze me een fijne verjaardag gewenst heeft.
Vreemde is wel dat ze reageert en toch ook af en toe benieuwd is bvb hoe mijn avond was enz.
Maar toch ben ik nu al een dikke maand bezig met zelf initiatief te nemen naar haar te sturen. Een week of drie geleden had ik eens voorgesteld om eventueel af te spreken maar dit kon toen niet volgens haar.
Maar nu ben ik echt wel emotioneel op aan het geraken ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten.
Ik ben elke dag emotioneel en weet echt niet wat ik ervan moet denken. We hebben wel eens eventjes gepraat die avond en toen kon ik wel merken dat ze toch wel wat dingen heeft meegemaakt.
Ik vind het ook vreselijk te merken dat ze om de haverklap mannen toevoegt op haar facebook en de reacties ervan te lezen. Je merkt dat dit mannen zijn die opzoek zijn naar iets of contact met haar zoeken. Haar facebook en instagram staan gewoon open dus iedereen kan haar facebook zien. Doet ze dit bewust of niet ik weet het niet. Ik weet dus nimmer wat ik ervan moet denken. Ben ik diegene die op haar reservelijst staat waar ze af en toe eentje uit pikt, ik weet het niet ? Ik vind het toch abnormaal dat een vrouw dit zo allemaal doet.
Emotioneel ben ik een wrak aan het worden. Nu moet ik wel zeggen dat ik haar nog niet op de man af heb gezegd dat ik iets voor haar voel , maar dit zou ze toch moeten aanvoelen denk ik .
Ik kan haar wel elke dag berichten sturen , maar dan word het misschien teveel van het goede.
Wat denken jullie ?
Ik zou met haar kunnen breken of haar van facebook gooien maar dan denk ik ook dat ik misschien eerst beter zeker ben . Zegt ze dat het niet wederzijds is dan kunnen we misschien nog altijd vrienden blijven. Of dit een goed idee is weet ik niet.
Uw enter toets is stuk?
pi_176279400
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:37 schreef Rinko75 het volgende:
Ben ik diegene die op haar reservelijst staat waar ze af en toe eentje uit pikt
Ja. Je dient als aandachtsdispenser.
pi_176286468
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

30 uur rijden?! Holy fuck dan begrijp ik dat je niet ff afspreekt iedere maand. Heen en terugrijden kost anderhalve werkweek.
Lange afstandsrelaties zijn sowieso lastiger dan gewoon een chick uit het dorp verderop.
Ik gok dat hij of 30 minuten of 3 uur bedoelde.. en niet 30 uur.. dat zou betekenen dat ze ergens in zuid Griekenland of noord Zweden ofzo woont en ts was voorzover bekend niet op vakantie of iets was toen hij haar leerde kennen.. en ze zijn naar haar huis gegaan dus het feestje was bij haar in de buurt. 30 uur lijkt me zeer onaannemelijk..
  donderdag 4 januari 2018 @ 19:13:19 #53
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176286975
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 18:44 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik gok dat hij of 30 minuten of 3 uur bedoelde.. en niet 30 uur.. dat zou betekenen dat ze ergens in zuid Griekenland of noord Zweden ofzo woont en ts was voorzover bekend niet op vakantie of iets was toen hij haar leerde kennen.. en ze zijn naar haar huis gegaan dus het feestje was bij haar in de buurt. 30 uur lijkt me zeer onaannemelijk..
Dan eerder drie uur gezien de tekst. Nog steeds niet zo naast de deur dat je even binnenvalt voor een kopje koffie c_/
pi_176290156
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:43 schreef Rinko75 het volgende:
Ach tja.
Ga nog één keer met haar proberen af te spreken, lukt dit niet dan zend ik haar een bericht met mijn gevoelens ten opzichte van haar.
We zullen dan verder wel zien.
Moest ze nu van hier in de buurt zijn dan kon ik al eens rondvragen of iemand ze kende, dan zou het waarschijnlijk toch snel uitkomen. Maar dat is niet het geval ik ken absoluut niemand die haar zou kennen aangezien ze toch op een 30 uur rijden van mijn woonplaats woont.
Ik ken dit soort vrouw eigenlijk een beetje te goed... Is wel iets van vroeger want nu brave huisvader. :) Meestal is het gewoon de drank. Zij worden dan ritsig doorgaans (en jij was dat al) en dan gebeurt er het 1 en ander en dan denken ze daarna "my God... what have i done (same as it ever was (3x))".

En dat de volgende gelegenheid weer maar dan niet met jou. Ik heb daar ook weleens om getreurd als ze echt lekker was maar zinvol is dat niet. Dus geen brieven gaan schrijven en stilte op FB. Als je interessant genoeg bent voor haar merk je het wel en anders maar niet. Gelukkig voor jou zijn ze niet bepaald schaars. Dus doe daar je voordeel mee. ;)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176290179
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Ze is een slet, ja... ook op 44 jarige leeftijd kan dat :) en moet ze lekker helemaal zelf weten ook.
Move on.
Ja, en inderdaad. Niets mis mee. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176292814
Ik wil wel weten waarom TS eerst weg ging van het feest, om later weer terug te komen voor haar.
.
pi_176293571
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:43 schreef RicardoGallego het volgende:
Duidelijker kan ze niet zijn. Af en toe een wip en verder niet aan haar kop zeuren.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:27:10 #58
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176293580
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:37 schreef Fer het volgende:
Ik wil wel weten waarom TS eerst weg ging van het feest, om later weer terug te komen voor haar.
Fuif, het was een fuif..
pi_176296572
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:28 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ja. Je dient als aandachtsdispenser.
Klopt, wanneer je haar aandacht geeft vindt ze het fijn, en daarvoor moet je haar aandacht blijven geven. Echter wanneer je iets wilt van haar ben je daar niet leuk genoeg voor.

Laat deze vrouw gaan, als ze echt meer wilde dan merkte je dat wel aan alles. Ben gewoon duidelijk, zeg wat je wilt, zeg wat je mist, en kap ermee :)
pi_176296693
Waar is TS? Inmiddels in de auto om de rit van 30 uur te maken?
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 10:30:45 #61
441859 crew  Lenny77
pi_176297066
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:56 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Klopt, wanneer je haar aandacht geeft vindt ze het fijn, en daarvoor moet je haar aandacht blijven geven. Echter wanneer je iets wilt van haar ben je daar niet leuk genoeg voor.

Laat deze vrouw gaan, als ze echt meer wilde dan merkte je dat wel aan alles. Ben gewoon duidelijk, zeg wat je wilt, zeg wat je mist, en kap ermee :)
Waarom moet het om aandacht gaan? Doen mannen het ook om aandacht tijdens een ons? Is toch gewoon voor de sex?
Ook bij vrouwen.. Je zou het niet verwachten!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 5 januari 2018 @ 10:39:18 #62
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_176297232
Linkje naar profiel van de dame in kwestie? Als TS geen kans meer maakt, kan ik er nog wel overheen gaan.
pi_176297266
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waarom moet het om aandacht gaan? Doen mannen het ook om aandacht tijdens een ons? Is toch gewoon voor de sex?
Ook bij vrouwen.. Je zou het niet verwachten!
Je zou bijna denken dat de mens een sociaal dier is met een zekere natuurlijke behoefte aan contact en bevestiging.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176297582
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat de mens een sociaal dier is met een zekere natuurlijke behoefte aan contact en bevestiging.
Wat niet uitsluit dat er best verschil kan bestaan tussen mannetjes- en vrouwtjesdieren qua modus operandi. Waarop ook weer uitzonderingen bestaan. Daar gaat dit topic over.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176303134
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waarom moet het om aandacht gaan? Doen mannen het ook om aandacht tijdens een ons? Is toch gewoon voor de sex?
Ook bij vrouwen.. Je zou het niet verwachten!
Dan had ze daarna of het contact afgekapt, of hem vaker voor de seks bij zich laten komen. Het ging die dag om de seks, daarna vond ze vooral de aandacht fijn en wilde die niet kwijt maar ook niet meer geven dan dat :)

Dat heeft niets met mannen of vrouwen te maken.
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 16:19:53 #66
441859 crew  Lenny77
pi_176304413
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dan had ze daarna of het contact afgekapt, of hem vaker voor de seks bij zich laten komen. Het ging die dag om de seks, daarna vond ze vooral de aandacht fijn en wilde die niet kwijt maar ook niet meer geven dan dat :)

Dat heeft niets met mannen of vrouwen te maken.
Maar hoezo? Zij zoekt toch geen contact terug!? Hij loopt achter haar aan?
Sex zal misschien wat tegengevallen zijn? Wie weet het. Maar dat het alweer een aandachtshoer is... Pffff zo vermoeiend en voorspelbaar.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176306140
Ze zal wel getrouwd zijn en/of alleen maar op zoek zijn naar aandacht. Kijkt waarschijnlijk gewoon hoe ze in de markt ligt.
pi_176306435
Eerst een vooral het is geen 30 uur maar 300 km heen en terug.
Sex was niet tegengevallen denk want dan had ze me na de eerste keer te zijn klaargekomen wel buiten gewipt denk.

Heb van de week toch nog naar haar gestuurd en ze reageerde weer direct ze is eigenlijk zelfs heel openhartig naar mij toe dus ja. Maar besef dat het weer elke keer een hoopgevend opstootje geeft bij me en ik denk dat dit niet goed is voor mij. begrijp ook niet goed waarom ze direct reageert en toch een beetje haar gevoelens toont. Maar niet de gevoelens waarop ik hoop dat is duidelijk.
Ik kan het gewoon niet van me af zetten mss is er toch wel een ander probleem wat erin meespeelt maar weet het nimmer goed. Mss beter toch eens wat psychologische hulp zoeken om dit te kunnen loslaten. Het ergste is wel dat ik haar op een plaats heb leren kennen en waar ze dus woont waar ik graag kom om te relaxen . Telkens als ik hier nu terug kom zal ik ermee geconfronteerd worden.
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 18:25:39 #69
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_176306914
Welnee, dat duurt tot de volgende keer dat je hoteldebotel bent na een one night stand. ^O^.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_176307130
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Rinko75 het volgende:
Eerst een vooral het is geen 30 uur maar 300 km heen en terug.
Sex was niet tegengevallen denk want dan had ze me na de eerste keer te zijn klaargekomen wel buiten gewipt denk.
_O-

quote:
Heb van de week toch nog naar haar gestuurd en ze reageerde weer direct ze is eigenlijk zelfs heel openhartig naar mij toe dus ja. Maar besef dat het weer elke keer een hoopgevend opstootje geeft bij me en ik denk dat dit niet goed is voor mij. begrijp ook niet goed waarom ze direct reageert en toch een beetje haar gevoelens toont. Maar niet de gevoelens waarop ik hoop dat is duidelijk.
Ik kan het gewoon niet van me af zetten mss is er toch wel een ander probleem wat erin meespeelt maar weet het nimmer goed. Mss beter toch eens wat psychologische hulp zoeken om dit te kunnen loslaten. Het ergste is wel dat ik haar op een plaats heb leren kennen en waar ze dus woont waar ik graag kom om te relaxen . Telkens als ik hier nu terug kom zal ik ermee geconfronteerd worden.
Waarom kap je het niet gewoon af? Je gaat eraan onderdoor, zo begin je toch geen relatie? :') Jullie zijn elkaar niks verplicht, hebben het even leuk gehad, en nu weer door. Voor de volgende keer heb je in ieder geval geleerd dat contact van 2 kanten geïnitïeerd moet worden en als dat niet het geval is om er gewoon gelijk mee te stoppen. Scheelt je een hoop kopzorgen. En ik zou idd even langs een psycholoog gaan of iets dergelijks, want om van zoiets onbenulligs al helemaal kapot te gaan is echt niet normaal..

En 300km, jezus, er zijn ook vrouwen te vinden tussen groningen en valkenburg in, en ook genoeg plekken om te relaxen.

[ Bericht 3% gewijzigd door MrAero op 05-01-2018 18:43:23 ]
pi_176311536
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:43 schreef Rinko75 het volgende:
Ach tja.
Ga nog één keer met haar proberen af te spreken, lukt dit niet dan zend ik haar een bericht met mijn gevoelens ten opzichte van haar.
We zullen dan verder wel zien.
Moest ze nu van hier in de buurt zijn dan kon ik al eens rondvragen of iemand ze kende, dan zou het waarschijnlijk toch snel uitkomen. Maar dat is niet het geval ik ken absoluut niemand die haar zou kennen aangezien ze toch op een 300km rijden van mijn woonplaats woont.
Ze woont dus in het buitenland?
Cindy De Vuyst
pi_176314830
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:33 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ze woont dus in het buitenland?
Geen "dus". Roodeschool - Cadier en keer is al 335 km.. Wij weten dacht ik niet waar TS woont. En de adresgegevens van zijn Milf zou ik best willen weten voor een juiste berekening.

Edit: het is 300 heen en terug.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176314974
Jemig 150km rijden voor sex :{
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176314987
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 23:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Geen "dus". Roodeschool - Cadier en keer is al 335 km.. Wij weten dacht ik niet waar TS woont. En de adresgegevens van zijn Milf zou ik best willen weten voor een juiste berekening.

Edit: het is 300 heen en terug.
Milf? Heb nergens gelezen dat mevrouw kinderen heeft..
pi_176315075
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Milf? Heb nergens gelezen dat mevrouw kinderen heeft..
De fantasie slaat op hol. U begrijpt. :) En ze kan er gewoon uitzien als een Milf zonder kinderen te hebben. Dat komt voor. De eventuele kinderen zijn niet het belangrijkste aspect.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176315304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 00:04 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

De fantasie slaat op hol. U begrijpt. :) En ze kan er gewoon uitzien als een Milf zonder kinderen te hebben. Dat komt voor. De eventuele kinderen zijn niet het belangrijkste aspect.
Milf = Mother I'd Like (to) Fuck

Een vrouw zonder kinderen kan dus onmogelijk een milf zijn..
pi_176315305
TS mocht in haar punani, mocht ik van hem zijn zou ik mij al heel gelukkig prijzen!
Cindy De Vuyst
  zaterdag 6 januari 2018 @ 00:14:29 #78
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176315312
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 02:42 schreef Lenny77 het volgende:
Abnormaal dat een vrouw dit allemaal doet?
Zal wel een beetje een 'lelijke' zijn met kinderen bij verschillende vaders.
Een reden dat ze nog niet gesetteld is...
:')
Waarom niet gewoon een leuke vrouw die van het leven geniet?
Bij een man was het baas en alfa...
Snap sowieso dat lelijke of mooi niet. Elke vrouw kan in iemand zijn ogen mooi of lelijk zijn. Zo veel mannen, zo veel smaken.
pi_176315351
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 00:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Milf = Mother I'd Like (to) Fuck

Een vrouw zonder kinderen kan dus onmogelijk een milf zijn..
:D Ja ik zat ook al te kijken, al worden oudere vrouwen tegenwoordig zowat standaard milf genoemd door jonge mannen
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176315422
:)

I guess I must be dumb
'Cause you had a pocket full of horses
Trojan and some of them used
But it was Saturday night
I guess that makes it all right
pi_176315517
Ik moet me verder ook niet bemoeien met andermans liefdesleven, maar ik vond deze te toepasselijk. Excuzes moi ;)
pi_176315553
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

:D Ja ik zat ook al te kijken, al worden oudere vrouwen tegenwoordig zowat standaard milf genoemd door jonge mannen
Ik ben 44 ook nog eens :{
pi_176315566
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 00:30 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Ik ben 44 ook nog eens :{
Gilf? -O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176315855
Cassidy, nice 2 meet U :)
pi_176316128
Just suck it up and leave her alone. Grotere kans dat ze je dan nog contact ook, ipv als jij om de haverklap berichten stuurt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:41:49 #86
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_176326385
Ze wou enkel een one night stand. Meer niet
God doesn't help stupid!
pi_176345279
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar hoezo? Zij zoekt toch geen contact terug!? Hij loopt achter haar aan?
Sex zal misschien wat tegengevallen zijn? Wie weet het. Maar dat het alweer een aandachtshoer is... Pffff zo vermoeiend en voorspelbaar.
Ze wilt juist dat hij achter haar aan loopt! Dat is het hem. Als ze gewoon zegt "je bent aardig (of een ander ongemeend compliment) maar ik heb hier geen zin / tijd voor dan is het prima, maar ben eens duidelijk ofzo.
pi_176347990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:37 schreef Rinko75 het volgende:
Eind november heb ik op een fuif een vrouw ( 44) leren kennen.
Wij hadden elkaar al een tijdje in het oog en toen ze kort bij mij kwam staan waagde ik mijn kans. Ik sprak haar aan . Na een paar woorden heb ik gezegd dat ik haar wel leuk vond en of ik haar nummer niet mocht hebben. Ze vroeg er direct op of ik Facebook had. Ja en daar heeft ze me als vriend geaccepteerd nadien hebben we gekust. Maar spijtig genoeg kon ik niet lang meer blijven en heb afscheid van haar genomen. Onderweg naar huis haar nog een bericht gestuurd dat het fijn was haar te leren kennen waarop ze reageerde of ik niet terug kon komen. Ik ben dan toch terug gereden en heb haar aan de fuif terug ontmoet. We zijn dan samen naar haar woning gegaan een beetje verderop en zijn dan in bed terecht gekomen. Ja we hebben sex gehad. Op een gegeven moment vroeg ze me naar huis te gaan. Wat ik dan ook deed. Een afscheidskus en dat was het. De dag nadien nog terug contact met haar gehad waarop ik schreef dat ik haar nog terug wou zien. Ze zag dit wel zitten maar als het voor haar paste. Nu had ik toen al wel zo iets van tja daar maak je toch tijd voor. Maar vanaf dan heb ik haar steeds zelf moeten contacteren, dus een bericht via facebook sturen. Tot de dag van vandaag moet het steeds van mijn kant komen , buiten één keer dat ze me een fijne verjaardag gewenst heeft.
Vreemde is wel dat ze reageert en toch ook af en toe benieuwd is bvb hoe mijn avond was enz.
Maar toch ben ik nu al een dikke maand bezig met zelf initiatief te nemen naar haar te sturen. Een week of drie geleden had ik eens voorgesteld om eventueel af te spreken maar dit kon toen niet volgens haar.
Maar nu ben ik echt wel emotioneel op aan het geraken ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten.
Ik ben elke dag emotioneel en weet echt niet wat ik ervan moet denken. We hebben wel eens eventjes gepraat die avond en toen kon ik wel merken dat ze toch wel wat dingen heeft meegemaakt.
Ik vind het ook vreselijk te merken dat ze om de haverklap mannen toevoegt op haar facebook en de reacties ervan te lezen. Je merkt dat dit mannen zijn die opzoek zijn naar iets of contact met haar zoeken. Haar facebook en instagram staan gewoon open dus iedereen kan haar facebook zien. Doet ze dit bewust of niet ik weet het niet. Ik weet dus nimmer wat ik ervan moet denken. Ben ik diegene die op haar reservelijst staat waar ze af en toe eentje uit pikt, ik weet het niet ? Ik vind het toch abnormaal dat een vrouw dit zo allemaal doet.
Emotioneel ben ik een wrak aan het worden. Nu moet ik wel zeggen dat ik haar nog niet op de man af heb gezegd dat ik iets voor haar voel , maar dit zou ze toch moeten aanvoelen denk ik .
Ik kan haar wel elke dag berichten sturen , maar dan word het misschien teveel van het goede.
Wat denken jullie ?
Ik zou met haar kunnen breken of haar van facebook gooien maar dan denk ik ook dat ik misschien eerst beter zeker ben . Zegt ze dat het niet wederzijds is dan kunnen we misschien nog altijd vrienden blijven. Of dit een goed idee is weet ik niet.
Het is een levensgenieter en zoekt mannen voor een pleziertje. Niets mis mee, maar pech voor jou aangezien jij meer wil.
pi_176536530
Rm-rf had het goed gezegd, ga uitvinden waarom het zo belangrijk voor u is, waarom is zij zo belangrijk voor u?, wat mist u in uw leven?

En dan nog, 44, lelijk, slet, 300km ver weg, moeder van kinderen bij meerdere mannen, waarom ben je daar uberhaupt mee naar bed gegaan? U moet zich schamen en nooit meer terug naar haar willen!

Ga volgende keer gewoon lekker naar huis ipv uw omgang met die dame van lichte zeden, naar huis zoals u in eerste instantie had moeten doen, u ziet nu waarom.

Bent u een hond?, door die nacht zonder relatie seks met haar te hebben en nu net als alle FB-mannen achter haar aan te lopen als een hondje?

Woef woef waf waf?

Beste heer, alle goeds en graag uw antwoord.
pi_176536735
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 09:29 schreef Aristai het volgende:
Rm-rf had het goed gezegd, ga uitvinden waarom het zo belangrijk voor u is, waarom is zij zo belangrijk voor u?, wat mist u in uw leven?

En dan nog, 44, lelijk, slet, 300km ver weg, moeder van kinderen bij meerdere mannen, waarom ben je daar uberhaupt mee naar bed gegaan? U moet zich schamen en nooit meer terug naar haar willen!

Ga volgende keer gewoon lekker naar huis ipv uw omgang met die dame van lichte zeden, naar huis zoals u in eerste instantie had moeten doen, u ziet nu waarom.

Bent u een hond?, door die nacht zonder relatie seks met haar te hebben en nu net als alle FB-mannen achter haar aan te lopen als een hondje?

Woef woef waf waf?

Beste heer, alle goeds en graag uw antwoord.
Koekoek..
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 10:05:28 #91
441859 crew  Lenny77
pi_176537108
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 09:29 schreef Aristai het volgende:
Rm-rf had het goed gezegd, ga uitvinden waarom het zo belangrijk voor u is, waarom is zij zo belangrijk voor u?, wat mist u in uw leven?

En dan nog, 44, lelijk, slet, 300km ver weg, moeder van kinderen bij meerdere mannen, waarom ben je daar uberhaupt mee naar bed gegaan? U moet zich schamen en nooit meer terug naar haar willen!

Ga volgende keer gewoon lekker naar huis ipv uw omgang met die dame van lichte zeden, naar huis zoals u in eerste instantie had moeten doen, u ziet nu waarom.

Bent u een hond?, door die nacht zonder relatie seks met haar te hebben en nu net als alle FB-mannen achter haar aan te lopen als een hondje?

Woef woef waf waf?

Beste heer, alle goeds en graag uw antwoord.
Lelijk? Waar haal jij dat uit? Slet?
:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176537285
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:58 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Huh wat? Wat ben je voor een rare kwast?

Tot aan dat je je gevoelens voor haar wil uitdrukken kan ik het nog volgen (niet dat verder aan te raden is, wtf moet ze met een emotionele mail van iemand die ze 1 keer irl gezien heeft?)

Maar wat hebben hypothetisch gezamenlijke kennisen met dit hele gedoe te maken? En waarom zet je iemand die 30 uur van je vandaan woont überhaupt niet gewoon uit je hoofd?
Ze kan TS misschien niet eens meer herinneren :')
5 Ferrari's op videoband!
pi_176537321
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 09:29 schreef Aristai het volgende:
Rm-rf had het goed gezegd, ga uitvinden waarom het zo belangrijk voor u is, waarom is zij zo belangrijk voor u?, wat mist u in uw leven?

En dan nog, 44, lelijk, slet, 300km ver weg, moeder van kinderen bij meerdere mannen, waarom ben je daar uberhaupt mee naar bed gegaan? U moet zich schamen en nooit meer terug naar haar willen!

Ga volgende keer gewoon lekker naar huis ipv uw omgang met die dame van lichte zeden, naar huis zoals u in eerste instantie had moeten doen, u ziet nu waarom.

Bent u een hond?, door die nacht zonder relatie seks met haar te hebben en nu net als alle FB-mannen achter haar aan te lopen als een hondje?

Woef woef waf waf?

Beste heer, alle goeds en graag uw antwoord.
ZO waar dit.

En hij liet zich na de geslachtsgemeenschap ook nog naar huis sturen als een hond die naar z'n mand moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 10:18:15 #94
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176537337
Er is toch eigenlijk niets veranderd, behalve dat je een keertje sex (ONS) hebt gehad. Maak er geen punt van. En gooi haar niet af van facebook, wie weet heb je straks zin en nodigt ze je uit. Of als je "zo" niet bent en niet behandeld wilt worden, gooi haar van facebook af. Maar maak er toch geen punt van! Is gewoon weer een ervaring die jou (nu, straks) tot een wijs man maakt. Heb nagenoeg hetzelfde eens meegemaakt. Ook nooit meer iets van gehoord. So what ...

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176541474
quote:
En hij liet zich na de geslachtsgemeenschap ook nog naar huis sturen als een hond die naar z'n mand moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zowaar is dit ook ZO waar!

Kon na het terugrijden alsnog naar huis dus, niet erg vriendelijk van haar...
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 13:42:09 #96
441859 crew  Lenny77
pi_176541541
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

ZO waar dit.

En hij liet zich na de geslachtsgemeenschap ook nog naar huis sturen als een hond die naar z'n mand moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach Komaan.. Moest ze eerst nog koken voor hem, zijn kleren wassen enz? Het is een ONS! Hij heeft er zijn plezier toch ook uit gehaald?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176543508
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ze kan TS misschien niet eens meer herinneren :')
Ja, stel je voor dat ze zegt... (Hebben wij echt seks gehad, neeeeee joh? Echt?)
Lol, ik denk dat je met je telraampje niet meer genoeg hebt dan :')


Heeft TS zich al laten controleren op ziektes? Ook HPV, dat zie je niet direct. Maar als je kinderen wilt en je besmet je toekomstige vrouw kun je het wel schudden vrees ik.
Cindy De Vuyst
pi_176578402
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ach Komaan.. Moest ze eerst nog koken voor hem, zijn kleren wassen enz? Het is een ONS! Hij heeft er zijn plezier toch ook uit gehaald?
Man, TS is hoteldebotel van haar.

Als een vrouw dit zei, dan was ze bedrogen en wilden alle mannen maar 1 ding :')

Kortom, TS moet maar even rouwen en inderdaad zoals Aristai zei, haar uit zijn hoofd zetten. Ze is inderdaad nu niet God's gift to men, dus als TS dit bedenkt dan lukt dit wel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176578882
Je hebt plezier gehad en zij ook, maar meer zit er voor haar niet in.

Uiteraard zegt ze dat ze dit "nooit" doet, anders komt ze over als een slet en dat wil ze niet.

En het bericht wat ze terug stuurde op FB, jou even aandacht geven, zodat je daarop kan "teren".

Mijn advies: Laat haar met rust, geen berichten sturen, zet haar uit je hoofd, laat haar op FB staan en wellicht stuurt ze je nog een bericht of niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')