abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7458796
Tis ammel wat, heb al paar vriendinnen gehad, waar ik allemaal heel blij mee ben geweest

Maar die pijpte en trokken mij meestal alleen, en deed ik 'het' eigenlijk nooit mee, mijn huidige vriendin is daarin mijn 2e. Anyways, bij die vorige vriendinnen, die kon ik echt heel lang laten pijpen en trekken en had ik het gewoon onder controle voordat ik klaarkwam, ik lag gewoon ergens naar te staren half met mijn gedachten ergens anders, en als ik dan klaar wilde komen liet ik hem maar gaan

Bij mijn nieuwe vriendin is het anders, echt, als ik in bed lig en zij is nog der tanden aan het poetsen heb ik al een stijve en kan ik gewoon nergens anders aan denken :| Bij het voorspel gaat het meestal wel, maar als we dan gaan neuken dan kom ik echt na 10 sec. soms wel!! We hebben het nu 3x gedaan, eerste keer ging wel, was ook niet echt geplanned, maar toen verliep het vlekkeloos, goede sessie, maar de 2e keer vorige week, en van de week de 3e keer, ik bakte er nix van, snap er nix van. Dan zeggen ze : je moet ergens anders aan denken, maar dat lukt dan gewoon niet ? ? What is my problem ? Hoelang houden jullie het meestal vol ? We doen het zonder condoom , zij slikt de pil en we waren het er eigenlijk beide over eens dat ik maar niet tijdens het neuken klaar moest komen, dat deden we daarbuiten wel, maar goed, als het zo vlug gebeurd dan schiet het ook niet.... Helpt een condoom misschien ?

pi_7458847
Condoom maakt het idd minder gevoelig, verder zou voorspel ook kunnen helpen.
Vrouwen kunnen na klaarkomen gewoon doorgaan, die blijven ook opgewonden. Bij mannen is dit direct na klaarkomen meestal net iets anders...
pi_7458864
Je hebt ook condooms met een soort verdovingsmiddel, oa Durex Performa.
For great justice!
pi_7458865
Ik kan je er weinig advies over geven want ik kom heel moeilijk tot niet klaar tijdens de sex, maar wellicht helpt een superdik condoom je bij dit probleem
pi_7458918
Ja over die Performa heb ik uiteraard al gehoord, maar heeft er al iemand ervaringen mee ?

Verder had ik me afgelopen x eerst afgetrokken in de douche, toen naar bed, nou kwam dus gewoon vlug klaar en daarna stond ie weer fier, ik denk nu zal ie het toch wel lang houden, maar nee hoor....

Of zit het tussen de oren ?

pi_7458964
30% van de mannen hebben hier last van.. en het verandert meestal wel, je moet je er gewoon niet teveel zorgen over maken want dan blijf je met dit 'probleem' zitten, ik zou trouwens wel eens een weekje met je willen ruilen, lijkt me heerlijk
pi_7459016
is de spanning, des te vaker je het doet des te beter het gaat, had ik ook last van en nu PFFFFFFFFFFFFFFFEW niet bij te houden

succes, niet opgeven komt allemaal goed

=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_7459144
Als je voellt dat het komt wacht dan gewoon ff of doe het dan gelijk wat rustiger aan. Of probeer een ander standje dan. Bij mij helpte dat altijd. De rest leer je vanzelf
The lab called.... Your brain is ready
pi_7459193
Eerst pijpen, dan neuken helpt...
Of tellen tijdens het neuken. (1,2,3,4,5,...) Niet hardop, natuurlijk
Een dikker condoom helpt ook, natuurlijk.
Maar wat nog het beste helpt is gewoon relaxen, haar iets meer het werk laten doen en je niet druk maken over klaarkomen.
  zaterdag 21 december 2002 @ 00:15:54 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7459239
Knijper?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_7463408
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 00:13 schreef BladE-l----- het volgende:
Eerst pijpen, dan neuken helpt...
Of tellen tijdens het neuken. (1,2,3,4,5,...) Niet hardop, natuurlijk
Een dikker condoom helpt ook, natuurlijk.
Maar wat nog het beste helpt is gewoon relaxen, haar iets meer het werk laten doen en je niet druk maken over klaarkomen.
haha k zie et al voor me iemand van fok als die lekker bezig is hardop : 1 2 3 4 whuahahaha
MeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt
pi_7463800
Als je nou echt van mannelijkheid getuigt dan neuk je gewoon door ook al kom je klaar
"Patria o muerte!" - "The one thing that Communists around the world must grasp is this: That freedom can only be gained through the barrel of a shotgun" -
pi_7464106
gewoon ff opnieuw opladen en nog een keer doen?
..........................
  zaterdag 21 december 2002 @ 13:18:45 #14
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_7464340
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 00:00 schreef Rickske het volgende:
Ja over die Performa heb ik uiteraard al gehoord, maar heeft er al iemand ervaringen mee ?

Verder had ik me afgelopen x eerst afgetrokken in de douche, toen naar bed, nou kwam dus gewoon vlug klaar en daarna stond ie weer fier, ik denk nu zal ie het toch wel lang houden, maar nee hoor....

Dan ruk je je de volgende keer 2x.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  zaterdag 21 december 2002 @ 14:13:02 #15
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_7464948
Soms heb ik het ook wel 's dan kom ik ook best snel, snel vind ik dan 2 minuten ofzo. En dan ga ik gewoon aan rare dingen denken zoals: alle bladeren zijn blauw ofzo
En dat heel de tijd herhalen Of ergens naar lopen staren en met je gedachten half ergens anders zijn. En als je na t klaarkomen ff wacht en een beetje verdergaat met het vinger- en likwerk dan kan je daarna meestal vrij snel weer gewoon doorneuken
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_7465785
Als je met jezelf bezig bent onder de douche...en je komt te snel, knijp dan de rand van je eikel in als je drijgt te komen, hiermee dwing je jezelf om er langer over te doen (bron: discovery channel 2 jaar gelee ofzo)
pi_7466908
quote:
Van tevoren aftrekken heeft inderdaad geen zin...wat mij ook opvalt is dat mijn zaadlozing als ik het met mijn vriendin doe anders is; meer en verder...
Ik ben gek :)
pi_7466957
[offtopic, sorry]
*2 mensen in bed*
vrouw: oooh aaah
man: één
vrouw: oooh aah
man: twéé
vrouw: *even stil*
man: dríe..
vrouw: zeg jij zit niet toevallig op Fok! soms hè?

[/offtopic]

zaterdag 21 december 2002 @ 17:16:31 #19
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_7467173
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 17:02 schreef jdmorpheus het volgende:
[offtopic, sorry]
*2 mensen in bed*
vrouw: oooh aaah
man: één
vrouw: oooh aah
man: twéé
vrouw: *even stil*
man: dríe..
vrouw: zeg jij zit niet toevallig op Fok! soms hè?

[/offtopic]

Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  zaterdag 21 december 2002 @ 17:18:35 #20
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_7467205
Diagnose: Je vriendin is gewoon te lekker.
Oplossing: Neem een lelijke vriendin.
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_7467233
quote:

Ja ook, maar misschien doe JIJ wel teveel, heb ik ook last van gehad, ik me eigen suf neuken, 10mins was ik klaar dus... Ik liet toen haar eerst het werk lekker doen, kwartiertje lang ofzo, en daarna ging ik aan de slag

Misschien is het ook wel wijs om andere standjes te doen, en... wat al inderdaad eerder gemeld is, laat je eerst pijpen en ga daarna neuken.. is ook goeier

* t0n zegt dit allemaal wel, maar heeft like 2maanden geen sex gehad

pi_7469789
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 11:56 schreef Mitchell het volgende:

[..]

haha k zie et al voor me iemand van fok als die lekker bezig is hardop : 1 2 3 4 whuahahaha

Komt inderdaad lekker over, ja...
pi_7470388
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 17:18 schreef TumTum het volgende:
Diagnose: Je vriendin is gewoon te lekker.
Oplossing: Neem een lelijke vriendin.
Volgens mij aas jij een beetje op zijn vriendin
Ik ben gek :)
pi_7470909
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 23:55 schreef Rickske het volgende:
Tis ammel wat, heb al paar vriendinnen gehad, waar ik allemaal heel blij mee ben geweest

Maar die pijpte en trokken mij meestal alleen, en deed ik 'het' eigenlijk nooit mee, mijn huidige vriendin is daarin mijn 2e. Anyways, bij die vorige vriendinnen, die kon ik echt heel lang laten pijpen en trekken en had ik het gewoon onder controle voordat ik klaarkwam, ik lag gewoon ergens naar te staren half met mijn gedachten ergens anders, en als ik dan klaar wilde komen liet ik hem maar gaan

condoom helpt ja, en aan dode vogeltjes denken/je moeder/etc.

klinkt stom, maar helpt echt. oh en de ballen intrekken helpt.

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/208153/1/25] Mag je het melden als je iemand rond uit lelijk vindt?[/url] [url=http://specs.tweak.to/4567] -= Mijn system specs =-[/url]
pi_7481360
Je moet je niet te veel fixeren tijdens sex, laat je gewoon gaan...
En als je gaat neuken moet je niet al te veel fantaseren...
anders is de kans groot dat je te snel klaarkomt
pi_7481520
klinkt heel dom

maar misschien minder je best doen ..

of een ander standje kiezen waarbij de 8terwand van de vagina veel word gestimuleerd ipv de voorkant (g-spot)

of is het alleen het geval met orale sex? mjah, dan wat speelser zijn en ga d'r eens plagen (bij oraal) beetje rondjes draaien en stoppen voordat ze klaarkomt, voor de vrouw is het een hel, voor de man is het echt

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_7481676
Wat is nu eigenlijk het probleem? Als je heel snel komt dan herstel je ook snel, dus fijn een halfuurtje doorgaan met knuffelen en daarna ga je gewoon voor de 2de ronde. Dan hou je het een heel stuk langer dan die 10 seconden. Ook leuker voor je vriendin.
pi_7481787
quote:
Op zondag 22 december 2002 16:57 schreef Aernout het volgende:
Wat is nu eigenlijk het probleem? Als je heel snel komt dan herstel je ook snel, dus fijn een halfuurtje doorgaan met knuffelen en daarna ga je gewoon voor de 2de ronde. Dan hou je het een heel stuk langer dan die 10 seconden. Ook leuker voor je vriendin.
Idd, het hoeft toch niet bij 1x te blijven Je kunt de hele nacht bezig blijven als je er allebij zin in hebt
pi_7481959
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:04 schreef IndemnitY het volgende:

[..]

Idd, het hoeft toch niet bij 1x te blijven Je kunt de hele nacht bezig blijven als je er allebij zin in hebt

ik denk dat de vriendin van hem na 10x klaarkomen ook wel even genoeg heeft gehad

en om een half uur te wachten.... goh wat spontaan

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_7482148
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:16 schreef Deva het volgende:

[..]

ik denk dat de vriendin van hem na 10x klaarkomen ook wel even genoeg heeft gehad

en om een half uur te wachten.... goh wat spontaan

Zijn vriendin hoeft toch niet de hele tijd klaar te komen? Je kunt bv ook elkaar masseren ofzo hoor
  zondag 22 december 2002 @ 19:34:47 #31
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_7483976
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 20:41 schreef -RuTgeR- het volgende:

[..]

Volgens mij aas jij een beetje op zijn vriendin

Kansen ontstaan niet, kansen maak je zelf.
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  maandag 23 december 2002 @ 13:09:46 #32
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7497345
quote:
.... Helpt een condoom misschien ?
Eentje nemen die een maat te klein is. Gevolg is dat het bloed minder goed kan doorstromen, en je dus ook minder snel klaar komt.
Deeply in Love!
pi_7498005
- edit spam -

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 23-12-2002 14:12]

http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
  maandag 23 december 2002 @ 23:13:03 #34
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_7509698
als je vriendin daar over klaagt, gauw een andere zoeken!

ik kom ook vaak vrij snel, maar na een tijdje gaan we vrolijk verder!!

en intussen strelen, kussen en watje al niet meer kan doen!

pi_7511949
quote:
Op zondag 22 december 2002 16:48 schreef Deva het volgende:
klinkt heel dom

maar misschien minder je best doen ..

of een ander standje kiezen waarbij de 8terwand van de vagina veel word gestimuleerd ipv de voorkant (g-spot)

of is het alleen het geval met orale sex? mjah, dan wat speelser zijn en ga d'r eens plagen (bij oraal) beetje rondjes draaien en stoppen voordat ze klaarkomt, voor de vrouw is het een hel, voor de man is het echt

Uhmm...beginpost nog even lezen?

Het probleem is dat HIJ te snel klaarkomt

woensdag 22 januari 2003 @ 23:54:27 #36
44747 Eigenbehuizing.nl
Kleinebehuizing.nl before...!!
pi_8059022
Probeer je te ontspannen. Als je erop let zal je merken dat je al je spieren aantrekt, doe dat es niet
[b][/b][br][url=http://www.studiostoer.tk]Studio Stoer[/url][br]De tijd is een middel waarmee de natuur voorkomt dat alles tegelijk gebeurt.[br]
  donderdag 23 januari 2003 @ 00:03:13 #37
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8059198
quote:

maar toen verliep het vlekkeloos, goede sessie, maar de 2e keer vorige week, en van de week de 3e keer, ik bakte er nix van, snap er nix van.

goede sessie!??
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  donderdag 23 januari 2003 @ 00:06:17 #38
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8059268
van tevoren aftrekken...
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  donderdag 23 januari 2003 @ 00:08:14 #39
44747 Eigenbehuizing.nl
pi_8059316
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 00:06 schreef dJ-Zcore het volgende:
van tevoren aftrekken...
quote:

dus...

* Eigenbehuizing.nl rent zelf ook even naar de shop om die preforma te tjekken

[b][/b][br][url=http://www.studiostoer.tk]Studio Stoer[/url][br]De tijd is een middel waarmee de natuur voorkomt dat alles tegelijk gebeurt.[br]
pi_8059524
Inderdaad NIET die spieren aanspannen, dat is voor mij ook een trigger om klaar te komen. Heel handig eigenlijk, als ik ontspannen blijf gebeurd er niks en kan ik lekker doorgaan, als ik het na een half uurtje wel weer gezien heb, span ik m'n beenspieren aan en huppakee

Het kost even oefening maar dan heb je ook wat

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 23 januari 2003 @ 00:20:29 #41
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8059555
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 00:08 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:

[..]

[..]

dus...

* Eigenbehuizing.nl rent zelf ook even naar de shop om die preforma te tjekken

oeps
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  donderdag 23 januari 2003 @ 00:21:17 #42
44747 Eigenbehuizing.nl
pi_8059569
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 00:19 schreef nozem het volgende:
Inderdaad NIET die spieren aanspannen, dat is voor mij ook een trigger om klaar te komen. Heel handig eigenlijk, als ik ontspannen blijf gebeurd er niks en kan ik lekker doorgaan, als ik het na een half uurtje wel weer gezien heb, span ik m'n beenspieren aan en huppakee

Het kost even oefening maar dan heb je ook wat

zoooooooo herkenbaar, Heerlijke taktiek
pi_8061574
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 12:27 schreef Mr.Sinister het volgende:
Als je nou echt van mannelijkheid getuigt dan neuk je gewoon door ook al kom je klaar
haha wel lekker subtiel maar iemand kan dit niet altijd... ...maar als je het wel kan ....
DAN KAN JE ALLEBEI NEUKEN ALS EEN BEEST EN AL JE
OERINSTINCTEN OPLATEN KOMEN

maar een andere tip is......die ik geleerd heb is dat je vraagt je vriendin haar hand (haar vingers) goed te drukken tussen je pik en JOUW rechterbeen want dan kan ze het bloed dat als een gek in je pik stroomt proberen af te remmen daar raakt ie zeg maar iets minder stijver/gevoeliger/gespannen/geladen van .......
en als je moeite hebt om klaar te komen met pijpen dan kan ze het doen op JOUW linker kant..........................

Bij Sommige werkt dit ...YEPPA
GOODLUCK

donderdag 23 januari 2003 @ 11:34:23 #44
44747 Eigenbehuizing.nl
pi_8063866
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 05:09 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

maar een andere tip is......die ik geleerd heb is dat je vraagt je vriendin haar hand (haar vingers) goed te drukken tussen je pik en JOUW rechterbeen want dan kan ze het bloed dat als een gek in je pik stroomt proberen af te remmen daar raakt ie zeg maar iets minder stijver/gevoeliger/gespannen/geladen van .......
en als je moeite hebt om klaar te komen met pijpen dan kan ze het doen op JOUW linker kant..........................

nah, als jij het zegt...
pi_8064020
volgens de wetenschapsquiz van 2002 moet je moeilijke rekensommen gaan doen om het uit te stellen,

dus volgende keer vlak voor penetreren twee getallen bedenken, erin en gaan vermenigvuldigen (niet aftrekken )

donderdag 23 januari 2003 @ 17:43:16 #46
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8070714
Gewoon verdoven die handel je hebt er middeltjes voor bij de shop of wat ik wel is gedaan heb gewoon coke op je lul blijft hij lekker hard mider gevoelig kan je uren door gaan.

En idd gewoon je oerinstinkt laten gaan.

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_8072665
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 15:35 schreef enlightenedwizza het volgende:
Als je met jezelf bezig bent onder de douche...en je komt te snel, knijp dan de rand van je eikel in als je drijgt te komen, hiermee dwing je jezelf om er langer over te doen (bron: discovery channel 2 jaar gelee ofzo)
Gow das ff lekker als je bloedgeil bent...
Ik had het ook, maar ja ik had ook niet zo frequent sex met de vorige vriendin. Nu ga ik gewoon gerust een half uurtje/uurtje aan de slag.

Inderdaad een kwestie van helemaal los en het gewoon vaak (lees 3 maal daags) doen helpt ook...

pi_8073594
ok ik moet ff iets gemist hebben zeker want als een man is klaargekomen dan kan ie naar een tijdje toch ook wel verder.
als je te snel klaar komt dan wacht je ff een paar sec. (onder tussen vinger of bef je je vriendin) en als je weer lekker geil ben ga je weer verder. dan kom je ook veel minder snel
doe het met stijl of doe het helemaal niet
  donderdag 23 januari 2003 @ 21:02:23 #49
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8075005
Een condoom gebruiken natuurlijk... Behalve dat het beter voor de sex is, zorgt het er ook nog eens voor dat je geen aids of andere soa's krijgt...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8075368
Hmmm....duidelijk een grrot probleem.....mischien dat een zak over d'r kop helpt>:)

Je vind dit meissie duidelijk leuker dan die anderen......relaxed...het gaat echt vanzelf wel over...no worries

Mr. T
pi_8075720
Pijn aan Penis, AU AU

zal hij nu vast geen last meer van hebben

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_8076089
je kunt natuurlijk ook aan BHFH en zijn topics denken. daar mee stel je een orgasme wel heeeeeeeeel lang uit.
pi_8082250
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 23:58 schreef lloyd het volgende:
Ik kan je er weinig advies over geven want ik kom heel moeilijk tot niet klaar tijdens de sex, maar wellicht helpt een superdik condoom je bij dit probleem
Ja ik ook, tot ergenis aan toe, soms duurt het wel een uur. dan is vaak de lol er voor mij al af
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8082806
Ik kom altijd sneller klaar als ik vantevoren eerst gepijpt wordt (zonder klaarkomen). Dan is het gevoeliger ofzo denk ik.

Misschien en tip?!?!

* NietGroen heeft overigens zelf geen moeite met klaarkomen

Blauw is de kleur van een hoop bier
  vrijdag 24 januari 2003 @ 10:42:29 #55
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8082834
Volgens mij heb je gewoon een onwijs lekkere vriendin
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_8082952
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:42 schreef Ludwig het volgende:
Volgens mij heb je gewoon een onwijs lekkere vriendin
jah, dat ook
maar toch kom ik sneller klaar na een pijpbeurt. dat was ook met mijn ex.
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_8094693
10 sec izz inderdaad wel erg vlot... bij mij verschilt het nogal... heb ook wel dat als er een pijp beurt voorzit dat het dan sneller gaat... Maar heb het nog nooit nodig gevonden om aan iets anders te gaan denken (vindt ik vrij lullig voor je partner)

Als ik het gevoel heb dat het te snel gaat dan wissel ik vaak van standje of van ritme...

Who gives a fuck??
  vrijdag 24 januari 2003 @ 22:13:09 #58
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_8094922
Heb het perfecte spulletje gevonden:
Ik had geen last van te snel klaarkomen, maar wilde wel eens wat meer dan een uur of anderhalf sex.
Heb toen in een sexwinkel 'Stud 100' gekocht; dit spuit je 3-10 minuten voor de sex op je eikel en dan kan je urenlang wilde sex hebben zonder problemen!
Suffering from Oblomow's
  FOK!fotograaf vrijdag 24 januari 2003 @ 22:16:59 #59
13368 NiGeLaToR
pi_8094982
Als je lang wilt, moet je half uurtje ervoor ofzo ff sjorren.. dan issie eigenlijk al geweest en duurt het een tijdje voor ie weer kan splutten
  woensdag 29 januari 2003 @ 14:40:19 #61
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8174568
Ja jongen, dit is een serieus probleem, En heel veel gasten hebben dit probleem,

Oplossingen zouden kunnen zijn,
De oude knijp techniek,
Condooms,
Je kan met doggystile het losse vel van je ballen pakken en strak naar achteren trekken zodat er mindere trek beweging ontstaat, en je veel minder snel komt.
Dit vergt enige training maar werkt wel, het staat wel een beetje raar. maar aangezien ze met haar kop naar voren zit zal dat niet zon probleem zijn.

Wat ook scheeld is als de relatie al een tijdje loop en je aan elkaar gewend ben. maarja daar heb je nu even niets aan.

Goed zuipen werkt meestal ook wel maar niet teveel anders wordt ie niet meer hard.

Viagra is voor een keer ook een leuke oplossing. Het is niet zo dat het dan langzaamer gaat. maar als je geweest bent kan je geleik nog een keer en dan lijkt het als of je niet gestopt bent.

Ps. gratis tip met viagra niet inhaar spuiten want als je dan nog een keer wilt dan zit er een zootje elende in en dan wordt ie toch minder snel hard en je voelt er ook een stuk mindervan..

Ik kan je ook aanraden om er vreden mee te hebben. soms gaat het gewoon niet anders. En je vrouw kan het zien als een compliment. Ook al is het frustrerend.. zo nu en dan.
Maar het grootste voordeel als je er vreden mee hebt is dat je dan eens echt van de sex kan gaan genieten en niet de heletijd aan het peinsen bent dat je niet te vroeg wil klaarkomen.

Waar je ook goed op moet letten is dat je goed ademt.
Niet je adem stokkend inhouden want dan kom je zeker te snel.
probeer goed te hijgen wat de bloed circulatie bevodert en je het ook iets langer kan vol houden.

Wat ook wel eens kan helpen is een lichamelijk zwaar standje proberen. Iets wat veel spier kracht vergt. zodat je niet echt meer op andere dingen moet letten. het bloed wordt dan meer over het lichaam verdeeld, nadeel is wel dat hij iets slapper kan worden als normaal.

Maar geloof mij, een echte tip is dit.
Zorg dat je ergens anders echt goed in wordt. Probeer zoveel mogelijk info te vinden over de vrouw. wat de meeste wel lekker vinden of weer niet. probeer de vrouw te door gronden. Probeer dat te ontwikkelen.
bijv. je heb zachte en snelle vingers. het goed inschatten wat je vriendin lekkr vindt.. Of je hebt een lap van een tong of een snelle tong en je kan die goed tot ontwikkeling brengen. ..

Geloof mij, ook al kom je te snel als jij elke keer dat je sex hebt je vriendin 3 keer kan laten komen dan zal ze nooit een fout woord over je spreken.. Iedere vrouw is anders en bij de ene gaat het sneller als de ander. maar zorg er gewoon voor dat je oefend en oplet.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt..
als je nog evt vragen hebt kan je altijd mailen.

woensdag 29 januari 2003 @ 14:55:36 #62
45436 Sjantal
Eenie Meenie! :P
pi_8174868
[quote]Op woensdag 29 januari 2003 14:40 schreef Thewiseman het volgende:
Ja jongen, dit is een serieus probleem, En heel veel gasten hebben dit probleem,

Inderdaad serieus!! Dit had mn ex ook
Ben je net op gang is dat mannetje alweer klaar

Shame On You If You Fooled Me Once, Shame On Me If You Fooled Me Twice
  woensdag 29 januari 2003 @ 16:41:58 #63
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8177764
quote:

Bij mijn nieuwe vriendin is het anders, echt, als ik in bed lig en zij is nog der tanden aan het poetsen heb ik al een stijve en kan ik gewoon nergens anders aan denken :| Bij het voorspel gaat het meestal wel, maar als we dan gaan neuken dan kom ik echt na 10 sec. soms wel!! We hebben het nu 3x gedaan, eerste keer ging wel, was ook niet echt geplanned, maar toen verliep het vlekkeloos, goede sessie, maar de 2e keer vorige week, en van de week de 3e keer, ik bakte er nix van, snap er nix van. Dan zeggen ze : je moet ergens anders aan denken, maar dat lukt dan gewoon niet ? ? What is my problem ? Hoelang houden jullie het meestal vol ? We doen het zonder condoom , zij slikt de pil en we waren het er eigenlijk beide over eens dat ik maar niet tijdens het neuken klaar moest komen, dat deden we daarbuiten wel, maar goed, als het zo vlug gebeurd dan schiet het ook niet.... Helpt een condoom misschien ?

ballen intrekken en aan dode vogeltjes en zo denken, helpt.
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
pi_8187954
leren controle krijgen over je orgamse en dan gaat niet alles er uit maar een klein beetje..kan je daarna nog doorgaan omdat ie dan nog stijf is...hoe beter jeerin bent hoe vaker jekan komen en hoenlanger hetduurt..

de info hoe en wat weet ik niet...maar dat was volgens mij:

als je een stijfe hebt..steeds trainen met 2 sec. spannen en ontspannen uiteindelijk kan je het steeds langer gespannen houden en dan komt je organse minder of stopt ie weer..!! en dan kan je gezellig verder gaan waarjemee bezig was

If u must believe in something..why not believe in me..!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')