abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:31:40 #1
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257297
You ask, we deliver.

Dit zijn alle kandidaten van WIDM 2018 op een rijtje! *O*



Stine Jensen
Emilio Guzman
Simone Weimans
Jan Versteegh
Olcay Gulsen
Bella Hay
Jean-Marc van Tol
Ruben Hein
Loes Haverkort
Ron Boszhard


Info van https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/

[ Bericht 27% gewijzigd door Moira op 03-01-2018 15:57:20 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:32:51 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257325


Over Stine
Stine Jensen is filosoof, schrijver en programmamaker bij omroep HUMAN. Ze werd geboren in Denemarken als helft van een eeneiige tweeling en migreerde op jonge leeftijd naar Nederland. Ze presenteert de filosofieprogramma’s Dus ik ben en het kinderprogramma Denktank. Over Scandinavië maakte ze de met de Gender Equality Award bekroonde reisserie Licht op het Noorden. Ze publiceerde onder meer Zussenboek, over de bijzondere band tussen zussen, en Go East, waarin ze de spirituele wereld van meditatie, yoga en oosterse filosofie verkent. Andere boeken van haar hand zijn Turkse vlinders, over liefdesrelaties tussen Turken en Europeanen, Leugenaars over haar fascinatie voor oplichters, detectives , dopingzondaars en meestervervalsers, en de kinderboeken Alles wat ik voel. Het grote emotieboek en Feestje in mijn hoofd. Haar kinderboek Lieve Stine, weet jij het? waarin zij de vragen van kinderen tegen het licht van grote denkers houdt, werd bekroond met de zilveren griffel.

quote:
Wat was de grootste uitdaging voor jou tijdens de opnames?
“Niemand vertrouwen”

Heb je gelijk “ja” gezegd toen ze je vroegen om kandidaat te zijn?
“Ja!”

Keek je zelf al naar Wie is de Mol?
“Ja, een enkel seizoentje gemist omdat ik het buitenland zat, maar verder een trouwe kijker.”

Hoe heb je je voorbereid?
“Een meditatie voor sterke intuïtie gedaan.”

Wat heb je als excuus gebruikt voor je afwezigheid?
“Opnames voor Dus ik ben in China”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn tweelingzus Lotte”

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Nee. Alleen tegen mijn moeder vond ik het echt lastig om te liegen. Ze bleef maar lieve vragen over China stellen.”

Wat was jouw tactiek?
“Sherlock Holmes: goed kijken en je oor te luisteren leggen.”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)dit-is-stine-jensen/

Verdachte of juist onverdachte dingen van Stine gezien? Bespreek het in haar MOL-topic! MOL / Stine Jensen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:34:12 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257351


Over Emilio
Cabaretier Emilio Guzman is op dit moment te zien in de theaters met zijn vierde avondvullende voorstelling ‘Kom dan!’. In 2010 won hij de publieksprijs op het Leids Cabaret Festival en in 2014 de Neerlands Hoop. Ook is hij als stand-up comedian regelmatig te zien in Toomler, de thuisbasis van de Comedytrain en te horen als columnist bij het wekelijkse radioprogramma Spijkers met Koppen. Emilio studeerde Nederlandse taal- en letterkunde in Amsterdam. Helaas moest hij zijn studie vroegtijdig staken vanwege zijn dyslexie. Naast cabaret, schrijft hij scenario’s voor televisieseries (waaronder In Den Gulden Draeck), maakt hij een strip (naar de gelijknamige televisieserie In Den Gulden Draeck) en acteert hij (in In Den Gulden Draeck).

quote:
Wat was jouw tactiek?
"Ik heb vooral mijn slechte karaktereigenschappen ingezet: twijfel, traagheid en onoplettendheid. Ik heb voor de eerste keer in mijn leven echt wat aan die karaktertrekken gehad!"

Heb je gelijk “ja” gezegd toen ze je vroegen om kandidaat te zijn?
“Ja, zonder enige twijfel, wat raar is, want normaal twijfel ik over alles! Dit ging sneller dan een spijkerbroek kopen…”

Keek je zelf al naar Wie is de Mol?
“Ja! Dit is een van de weinige tv-programma’s die ik al jaren kijk en stiekem zag ik mezelf altijd mee rondrennen op zoek naar jokers!”

Hoe heb je je voorbereid?
“Moest ik me voorbereiden dan?”

Wat heb je als excuus gebruikt voor je afwezigheid?
“Ik was zogenaamd een maand in Las Palmas, op bezoek bij mijn Spaanse familie. Dat doe ik wel vaker, dus het was een geloofwaardig excuus. Bij dezen: sorry, voor alle leugens!”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn vriendin, want ik denk dat het haar wel was opgevallen als ik ineens zomaar een maand weg was. Na drie weken zou ze me toch wel gaan bellen: “Waar ben je lieverd?"

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Ja, heel moeilijk. En nog steeds! Het is raar voor een cabaretier om je mond te moeten houden.”

Wat was de grootste uitdaging voor jou tijdens de opnames?
“Ik ben heel snel afgeleid en vaak verzonken in mijn gedachtes. Bij dit spel moet je constant alert zijn. Op het podium moet dat ook, maar dan slechts 1,5 uur en niet de hele dag.”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)it-is-emilio-guzman/

Verdachte of juist onverdachte dingen van Emilio gezien? Bespreek het in zijn MOL-topic! MOL / Emilio Guzman
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:35:12 #4
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257379


Over Simone
Simone Weimans (45) is journalist en sinds 2011 presentator van het NOS Journaal. Naast de journaals in de vroege ochtend, overdag en ‘s avonds onder meer in Nieuwsuur, presenteert ze voor de NOS ook o.a het Bevrijdingsdag concert aan de Amstel en de jaarlijkse herdenking van het Nederlandse slavernijverleden. De Hilversumse carrière van Simone begon na haar studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam, bij de Engelstalige afdeling van de Wereldomroep. Daar presenteerde ze drie jaar uiteenlopende radioprogramma’s. Daarna ging ze aan de slag bij VARA Radio 1 en zat onder meer achter de microfoon bij Radio Kassa en De Ochtenden. Haar liefde voor radio bleef ondanks haar overstap naar het NOS Journaal altijd sluimeren en sinds 1 november 2017 is ze vaste presentator op de vrijdagavond in ‘Met het Oog op Morgen’ op NPO Radio1.

quote:
Hoe heb je je voorbereid?
“Kort voor vertrek ben ik een middag koffie gaan drinken met Rik van de Westelaken en onthulde hij in geuren en kleuren de tips en tricks waarmee hij zich naar de overwinning had gespeeld.”

Heb je gelijk ja gezegd?
“Ik heb na het eerste oriënterende gesprek niet gelijk ja gezegd, omdat ik eerst nog een paar afleveringen wilde zien. Daarna volgde heel snel mijn ja-woord, want laten we eerlijk zijn het is een fantastisch tv-programma.”

Keek je zelf al?
“Voor ik werd gevraagd had ik alleen het seizoen gezien waarin Rik van de Westelaken meedeed.”

Wat was jouw excuus?
“Ik was op vakantie naar een heerlijk yoga-retreat in het noorden van Portugal. Twee jaar geleden heb ik dat echt gedaan, dus ik kon authentieke verhalen vertellen.”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn zus Marga.”

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“In het begin wilde ik het van de daken schreeuwen, daarna werd het ‘t langste binnenpretje ooit. Ik ben Art ook een keer tegengekomen op de redactie van de NOS en we groetten elkaar met een ingetogen, zakelijke glimlach. Toen mijn naam werd genoemd als mogelijke kandidaat was het wel even schrikken. Studio Sport collega (en Mol-fan) Sjoerd van Ramshorst heeft me wel tien keer gevraagd of ik meedeed. De eerste keer kreeg ik een kop als een tomaat, maar gelukkig zie je dat bij mij niet.”

Wat was voor jou de grootste uitdaging tijdens de opnames?
“Ik had me voorgenomen om er vol in te gaan en ook de dingen die ik wellicht doodeng zou vinden ‘gewoon’ te doen.”

Wat was jouw tactiek?
“De andere kandidaten natuurlijk goed observeren maar vooral ook op zoek gaan naar aanwijzingen in de omgeving. En mocht de kans zich voordoen om hier en daar wat te mollen, of een valstrik te leggen voor de mol, dan zou ik die kans uiteraard grijpen.”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)t-is-simone-weimans/

Verdachte of juist onverdachte dingen van Simone gezien? Bespreek het in haar MOL-topic! MOL / Simone Weimans
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:36:35 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257409


Over Jan
Jan Lodewijk Versteegh is programmamaker en presentator bij omroep BNNVARA. Al sinds de puberteit wist hij dat hij televisiemaker wilde worden. Bij gebrek aan opleiding daartoe volgende hij een opleiding aan de Academie voor Lichamelijke Opvoeding en werd docent lichamelijke opvoeding. Dit beviel hem niet al te best. Op aandringen van vrienden die zijn gezeur zat waren, besloot hij de stoute schoenen aan te trekken en nog één poging te doen om zijn droom waar te maken. Uiteindelijk begon hij zijn carrière bij omroep Powned, waar hij na anderhalf jaar vertrok. Hij kwam terecht bij BNNVARA. Hij maakte hier onder andere Jan de Belastingman, Proefkonijnen, Spuiten & Slikken, Quickest Quiz en Jan Wordt Vader. Eind 2015 won hij de tijdens het Televiergala de Televizier Aanstormend Talent Award, een prijs voor beginnend talent op televisie. Jan Versteegh is getrouwd met Dieuwertje. Eind 2017 zijn ze ouders geworden van een dochter.

quote:
Hoe heb je je voorbereid?
“Ik heb nog wat afleveringen uit oude seizoenen bekeken. Sommigen ook echt oud. Zelfs nog uit het seizoen met Dennis Weening!”

Heb je gelijk "ja" gezegd?
“Ja natuurlijk. Ik wachtte al jaren op de kans om mee te doen.”

Keek je zelf al?
“Ondanks het feit dat ik er ieder jaar naast blijk te zitten, kijk ik inderdaad al sinds jaar en dag naar WIDM.”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn vrouw Dieuwertje.”

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Dat viel me alles mee. Al lekte mijn naam snel uit via Mollotenpagina Tunnelvisie.”

Wat was voor jou de grootste uitdaging tijdens de opnames?
“Tijdens het fanatisme van de opdrachten niet vergeten om op te letten wie de boel aan het fucken was. Ik wil zo graag geld binnenhalen voor de pot, dat ik af en toe vergeet te kijken.”

Wat was jouw tactiek?
“Tijdens de opdrachten vol gas om geld in de pot te brengen en door het minutieus bijhouden van mijn Molboekje voldoende feitenkennis opdoen. Die combinatie moet zorgen dat ik ver ga komen.”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)it-is-jan-versteegh/

Verdachte of juist onverdachte dingen van Jan gezien? Bespreek het in zijn MOL-topic! MOL / Jan Versteegh
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:37:33 #6
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257440


Over Olcay
Van jongs af aan had Olcay Gulsen al een oog voor zaken doen en een hart voor mode. Toen ze 14 was startte ze met ontwerpen door haar moeders kleren in stukken te scheuren en hiermee haar eigen twist te geven aan Jean Paul Gaultier’s beroemde corsetten. In 2004 begon ze met modemerk SuperTrash met als doel een brug slaan tussen high street en luxe merken en in 2010 won zij de Marie Claire Prix de La Mode voor de beste mode-ondernemer. Olcay is op de Nederlandse televisie onder andere te zien bij als coach bij Project Catwalk en Werk aan de winkel en als vaste mode- en lifestyle expert bij RTL Boulevard.

quote:
Wat was jouw tactiek?
“Een beetje mysterieus en onvoorspelbaar zijn.”

Heb je gelijk ja gezegd?
“Ik heb geen enkele seconde na hoeven te denken! WIDM stond al heel lang op mijn verlanglijstje.”

Keek je zelf al?
“Ik heb nooit een heel seizoen gezien, wel afleveringen.”

Wat was jouw excuus?
“Ik heb een heerlijke lange vakantie genomen, ben naar LA en Vegas geweest.. Het was de meest fantastische vakantie ooit.”

Hoe heb je je voorbereid?
“Ik ben er vrij blanco ingestapt en merkte dat ik me niet zo goed had voorbereid als mijn collega’s.”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn zusje Dolshe Gulsen.”

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Ik vond het absoluut niet moeilijk om dit geheimpje te bewaren.”

Wat was voor jou de grootste uitdaging tijdens de opnames?
“Alles onthouden en noteren.”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)dit-is-olcay-gulsen/

Verdachte of juist onverdachte dingen van Olcay gezien? Bespreek het in haar MOL-topic! MOL / Olcay Gulsen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:38:43 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257468


Over Bella
Bella Hay studeerde aan het Conservatorium van Amsterdam in de richting popmuziek. In het verloop van deze studie raakte zij geïnteresseerd in de sounds van vintage synthesizers en besloot deze te mixen met haar voorliefde voor het folk genre. Tijdens dit proces ontmoette ze producer Cris Kuhlen, waarmee ze dit concept uitwerkte tot de band ‘Tears & Marble’. De eerste online video, een elektronische dreampop cover van ‘Haddaway’’s 90’s hit ‘What Is Love’, ging viral. Hierop volgde talloze shows in binnen- en buitenland, op o.a. festivals als Pitch (NL), Reeperbahn (DE) en The Great Escape (UK). Inmiddels is ‘Tears & Marble’ uitgegroeid tot vier-koppige band, en werken zij aan hun eerste album.

quote:
Hoe heb je je voorbereid?
“Eigenlijk heb ik me helemaal niet voorbereid, omdat je bij WIDM toch niet kan bedenken wat er precies op je af komt."

Heb je gelijk ja gezegd?
“Ja!”

Keek je zelf al Wie is de Mol?
“Ik ben een groot WIDM fan en heb veel seizoenen gezien.”

Wat was jouw excuus?
“Mijn excuus was dat ik voor een muziekproductie bedrijf intern aan het werk werd gezet in een studiogebouw in Zweden.”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Als vertrouwenspersoon heb ik mijn vriend uitgekozen.”

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Het geheimhouden van mijn deelname voelde als een extreem beperkte inside joke, en was daarom niet moeilijk.”

Wat was voor jou de grootste uitdaging tijdens de opnames?
“Ik houd graag controle, en dat kon niet tijdens de opnames.”

Wat was jouw tactiek?
“Vooral vrienden worden met de medekandidaten, en heel vrolijk zo min mogelijk loslaten.”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)eo/dit-is-bella-hay/

Verdachte of juist onverdachte dingen van Bella gezien? Bespreek het in haar MOL-topic! MOL / Bella Hay
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:39:50 #8
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257509


Over Jean-Marc
Jean-Marc van Tol werd geboren in 1967 te Rotterdam. Al als klein jongetje bleek hij een grote liefde voor tekenen te hebben. Waar andere jongens op straat voetbalden maakte Jean-Marc strips die hij fotokopieerde en aan klasgenootjes verkocht. Op de middelbare school ging hij daarmee door: in de schoolkrant verschenen strips en cartoons van zijn hand. Na het behalen van zijn VWO-diploma en een kort verblijf op de kunstacademie (waar het tekenen van strips niet werd gewaardeerd) ging hij Nederlands studeren in Amsterdam. Daar leerde hij John Reid en Bastiaan Geleijnse kennen met wie in 1993 een cartoon voor het studentenweekblad Propria Cures werd bedacht: Fokke & Sukke. Na het afstuderen richtte hij zich volledig op het maken van strips en cartoons. Fokke & Sukke werden steeds populairder en verschenen dagelijks in o.a. NRC Handelsblad, de VPRO-gids en De Wereld Draait Door. Er volgden tientallen boekjes, kalenders, agenda's en merchandising. Sinds tien jaar is Jean-Marc ook uitgever. Momenteel schrijft hij een historische roman over het jaar 1650, getiteld 'Musch', te verschijnen in mei 2018. Zijn eerste boek zonder plaatjes. Jean-Marc woont samen met zijn vriendin Elle Ankone. Zoon Boban (21) is het huis uit.

quote:
Wie was jouw vertrouwenspersoon?
"Elle, mijn vrouw. Met haar heb ik alles gedeeld. Ook tijdens de opnamen hebben we veel contact gehad. Ik had soms het gevoel dat ze er echt bij was."

Heb je gelijk “ja” gezegd toen ze je vroegen om kandidaat te zijn?
"Ik kreeg de vraag via een geheimzinnig mailtje om mee te doen met 'een programma'. Omdat ik vaak 'nee' zeg tegen media, zou 'ja' niet meteen mijn eerste antwoord zijn geweest. Maar ik had een voorgevoel dat het WIDM zou zijn, dus ik zei meteen 'Ja. Welk programma?'. Ik wilde al jaren meedoen."

Keek je zelf al naar Wie is de Mol?
"Ja. De afgelopen tien jaar heb ik geen seizoen gemist. Ook oudere afleveringen staan mij nog helder voor de geest. Vaak met de hele familie zitten kijken, haard aan, kopje koffie erbij en lekker op de bank genieten. Het is een van de leukste TV-programma's. Maar ik ben geen 'molloot'... ik vind het bijvoorbeeld een beetje suf om de gangen van Molkandidaten op social media of in het echte leven na te gaan. Het is vooral een supergoed gemaakt programma, met veel aandacht voor details, waar je met z'n allen van kunt genieten, doordat je al snel mee gaat doen."

Hoe heb je je voorbereid?
"Allereerst door wat meer te gaan sporten. Zorgen dat je fysiek in orde bent. Ik had me voorgenomen om wekelijks drie keer naar de sportscholl te gaan, maar dat is niet gelukt, helaas. Mentaal wilde ik me voorbereiden door nog wat oude afleveringen bekijken, maar dat schoot er ook bij in. De opnames vielen precies in een van de drukte perioden van het jaar (wanneer ik normaal allerlei Fokke & Sukke-kalenders moet maken) en er bleef dus te weinig tijd over om mij echt goed voor te bereiden. Ik moest vooraf vooral heel hard werken."

Wat heb je als excuus gebruikt voor je afwezigheid?
"Dat ik in België ging werken aan mijn boek over Johan de Witt. Dat was niet bijzonder. Iedereen om mij heen weet dat ik daaraan werk."

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
"Ja, heel moeilijk. Het is gek hoe vaak WIDM eigenlijk ter sprake komt in het dagelijks leven. Heel grappig was het toen ik op Schiphol toevallig Diederik Jekel tegenkwam en hij mij vroeg of ik niet een keer mee wilde doen aan WIDM, terwijl ik al wist dat ik dat zou doen. Is heel gek. Ik zei zoiets van: 'Mwoah, ik ben er inmiddels wat te oud voor, hoor.' Dat vond hij van niet. Hij zei dat het echt iets voor mij was."

Wat was de grootste uitdaging voor jou tijdens de opnames?
"Rust vinden om weer wat meer tot jezelf te komen. Ik moet elke dag minstens een uurtje tekenen of schrijven. Daar is weinig gelegenheid toe tijdens de hectiek van de opnames."

Wat was jouw tactiek?
"Van te voren had ik inderdaad allerlei tactieken ('in het begin veel spreiden, vooral veel geld verdienen, niet meteen een bondje sluiten'). Maar je kunt geen tactiek verzinnen die je in alle situaties zal helpen. Je moet je steeds aanpassen aan totaal veranderende omstandigheden. En voor je het weet is de stress zo hoog dat je al je tactiek bent vergeten. Inmiddels weet ik niet meer goed wat ik van te voren had bedacht."
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)s-jean-marc-van-tol/

Verdachte of juist onverdachte dingen van Jean-Marc gezien? Bespreek het in zijn MOL-topic! MOL / Jean-Marc van Tol
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:40:42 #9
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257529


Over Ruben
Zanger en pianist Ruben Hein wordt alom geroemd om zijn karakteristieke, warme stem en eigenzinnige pianospel. Ruben Hein’s debuutalbum Loose Fit en singel Elephants bracht hij in 2010 uit onder het legendarische platenlabel Blue Note. Sindsdien toert hij met zijn eigen muziek en speelt hij in binnen- en buitenland. In 2011 volgde een samenwerking met het Metropole Orkest en singer / songwriter Jonathan Jeremiah in een uitverkocht Carré. Daarnaast stond Ruben dat jaar met Oleta Adams en het Jazz Orchestra of the Concertgebouw in het Concertgebouw in Amsterdam en werd hij 2 maal genomineerd voor een 3FM Award. Bij het grote publiek werd Ruben bekend door zijn muzikale bijdrage in het programma "Linda's Zomerweek" (2013/2014) met presentatrice Linda de Mol, waarin hij de favoriete nummers van Linda's gasten vertolkte. In het najaar van 2017 bracht hij de EP ‘Everything I Say’ uit van zijn nieuwe album ‘Groundwork Rising’ uit, wat begin 2018 zal verschijnen. In zijn prijzenkast staan onder andere twee Radio 6 Awards (2013 en 2014) en voor zijn album Hopscotch kreeg hij in 2013 de Edison-Publiekprijs.

quote:
Wat was jouw tactiek?
"Rustig observeren en wegstrepen wie het niet zou kunnen zijn. En mocht tunnelvisie zich voordoen, toch heel bewust blijven spreiden."

Heb je gelijk ja gezegd?
“Ja, natuurlijk!”

Keek je zelf al?
“Ja, het ene seizoen fanatieker dan het andere.”

Wat was jouw excuus?
“Ik zat in LA voor een studio/schrijf sessie met een niet nader te noemen, Amerikaanse artiest die met een comeback kwam.”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn vriendin.”

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Nee, niet heel erg, hoewel mijn smoes niet heel erg waterdicht was. Mijn familie geloofde er bijvoorbeeld helemaal niets van. Maar het verbaasde me dat de meeste mensen niet heel erg doorvroegen.”

Wat was voor jou de grootste uitdaging tijdens de opnames?
“Overzicht bewaren en met name oplettend blijven. De neiging tot verslappen ligt op de loer..”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)o/dit-is-ruben-hein/

Verdachte of juist onverdachte dingen van Ruben gezien? Bespreek het in zijn MOL-topic! MOL / Ruben Hein
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:41:37 #10
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257550


Over Loes
Actrice Loes Haverkort heeft verschillende rollen vertolk in films en televisieseries. Zo was zij onder andere te zien in de series De Jacht, Celblok H en Vechtershart en op het witte doek in de films Voor Elkaar Gemaakt en Rendez Vous. Opnames voor de internationale speelfilm Redbad, waar zij de vrouwelijke hoofdrol speelt, zijn recentelijk afgerond. Naast haar carrière als actrice, speelt Loes ook in haar eigen band LOUISV. De band trad op in DWDD en zijn met hun eerste EP Serious Talent geweest bij 3FM. Op dit moment spenderen zij veel uren in de studio voor hun volgende EP.

quote:
Wat was voor jou de grootste uitdaging tijdens de opnames?
“Grootste uitdaging was soms denk ik om mezelf helemaal te kunnen zijn en overal van te genieten zonder het spel uit het oog te verliezen.”

Heb je gelijk ja gezegd?
“Toen ik hoorde dat ik op gesprek mocht met mensen van WIDM sprong ik een klein gat in de lucht.”

Keek je zelf al?
“Ik keek vroeger altijd al samen met mijn moeder naar het programma ook toen het nog niet met bekende mensen was.”

Wat was jouw excuus?
“Mijn excuus was dat ik een pilot mocht draaien voor mijn eigen tv-programma. In China.”

Hoe heb je je voorbereid?
“Ik heb me voorbereid door tactieken te bespreken met de enige persoon die het mocht weten.”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn man Floris Verbeij.”

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Ik vond het vooral nu zo tegen het eind soms lastig aangezien ik telkens op fora als naam genoemd werd en dan kreeg ik weer allerlei appjes van vrienden en kennissen met : “jij bent de Mol he?!” Maar dat is ook juist weer het leuke aspect ervan.”

Wat was jouw tactiek?
“Afwachten.”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)t-is-loes-haverkort/

Verdachte of juist onverdachte dingen van Loes gezien? Bespreek het in haar MOL-topic! MOL / Loes Haverkort
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:42:19 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257572


Over Ron
Ron Boszhard wordt geboren in Amsterdam en na met succes de mavo en havo te hebben doorlopen besluit hij om de verpleging in te gaan. Na zijn opleiding tot ziekenverzorger werkte hij jarenlang met demente bejaarden. In 1991 streed Ron om de Wim Sonneveldprijs op het Amsterdams Kleinkunst Festival waar hij de finale behaalde. Maar er van overtuigd dat zijn toekomst bij tv ligt, solliciteert hij in 1992 bij IDTV waar hij ging werken als kandidatenbegeleider van de Tv-programma’s Lingo en Boggle. Op 5 januari 1996 was Ron voor het eerst te zien als televisiepresentator met: Match en Win. Later volgde nog o.a: Pluk de dag (die wordt bekroond met een Bronzen Roos op het televisiefestival in Montreux) Spel zonder grenzen, De leukste thuis en Te land ter zee en in de lucht. Vanaf 2005 presenteert Ron vooral jeugd programma’s als Zappsport en Bommetje.

quote:
Wat was de grootste uitdaging voor jou tijdens de opnames?
“Het spel spelen en goed letten op je mede kandidaten. Dat is heel moeilijk. Je gaat al heel snel op in het spel!”

Heb je gelijk “ja” gezegd toen ze je vroegen om kandidaat te zijn?
“Jazeker! Een droom die eindelijk in vervulling ging.”

Keek je zelf al naar Wie is de Mol?
“Wie is de Mol? is bij ons thuis het enige programma waar we echt voor thuis blijven!”

Hoe heb je je voorbereid?
“Ik heb alle Nederlandse en Belgische afleveringen van Wie is de Mol? opnieuw terug gekeken. Vooral omdat je (met de wetenschap dat je weet wie de Mol is) dan anders naar het programma gaat kijken. Hoe doet de Mol?, wanneer gaat hij of zij Mollen?, Waar begeeft de Mol zich?...etc.”

Wat heb je als excuus gebruikt voor je afwezigheid?
“Ik was klaar met bommetje, had 80 afleveringen van Zappsport achter de kiezen, was ook net klaar met de komedie: "Bij Ron in het hotel", en sliep slecht want ik was net vader geworden..... je begrijpt, Ik zat dus wat‘overspannen’ thuis.”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn vertrouwenspersoon was Vivienne van den Assem.”

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Nee dat viel wel mee! Al had ik het graag van de daken willen schreeuwen!”

Wat was jouw tactiek?
“Wat er ook gebeurt... Altijd zoveel mogelijk spreiden.”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)dit-is-ron-boszhard/

Verdachte of juist onverdachte dingen van Ron gezien? Bespreek het in zijn MOL-topic! MOL / Ron Boszhard
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')