abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 januari 2018 @ 23:19:17 #101
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_176443851
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:51 schreef Patroon het volgende:

[..]

XRP eruit.
Oké, misschien is het tijd.
Ik kan niet bij kraken wegens maintenance ;(

Nog tips voor wat ervan te kopen?

DRGN, ICX, ENJ?
pi_176475197
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:19 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

Oké, misschien is het tijd.
Ik kan niet bij kraken wegens maintenance ;(

Nog tips voor wat ervan te kopen?

DRGN, ICX, ENJ?
Kraken is weer beschikbaar voor trades.
pi_176475654
ik ben er nog maar net mee begonnen maar op dit moment is dit mijn portfolio:

40% LTC
20% ETH
15% NEM
10% XRP
7,5% Doge
7,5% DGB

ik zit op Poloniex, heeft iemand nog tips wat ik anders moet doen? Anders verdelen o.i.d.?
pi_176479174
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:38 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zou BTC en LTC eruit doen en daarmee VEN verhogen.
BTC zou ik eigenlijk altijd wel in blijven zitten. Waarom die er uit halen?
pi_176490787
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:08 schreef Stienn het volgende:
7,5% Doge
8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_176498535
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 01:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

8)7
Haha ja, maar m’n wallet is in totaal 500 euro dus zo heel veel zit er niet in doge. Tips wat ik anders moet doen?
pi_176498697
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 01:55 schreef sniel123 het volgende:

[..]

3 jaar?! :D

Dat gaat eind deze maand nog gehaald worden.
Lijkt erop dat je je vergist.
pi_176513479
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:19 schreef Stienn het volgende:

[..]

Haha ja, maar m’n wallet is in totaal 500 euro dus zo heel veel zit er niet in doge. Tips wat ik anders moet doen?
VEN natuurlijk :9
pi_176519466
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 14:19 schreef Stienn het volgende:

[..]

Haha ja, maar m’n wallet is in totaal 500 euro dus zo heel veel zit er niet in doge. Tips wat ik anders moet doen?
Ligt eraan wat je ermee van plan bent?

Ik richt me vooral op de langere termijn en niet op snel speculeren/daytraden, dat doe ik maar een klein beetje. In jouw situatie zou ik zorgen dat je niet zo veel in 1 munt hebt zitten (LTC), het is op zich een goed idee om een flink deel van je geld in grote stabiele coins te hebben maar dat zou je ook kunnen verspreiden over BTC/ETH/LTC/DASH/XMR (allen 10% bijvoorbeeld).

NEM weet ik eigenlijk nauwelijks iets vanaf dus daar ga ik geen mening over geven, Steem, XRP heb ik ook wat van maar geen 10% (1-1,5%), heb er verder niets mee maar denk ook wel goed om in elk geval wat van aan te houden voor de volgende pump ( heb bij de vorige weer heel goed wat kunnen verkopen _O- ) Andere projecten/oins die de moeite waard zijn om naar te kijken en evt wat in te gooien: SALT, Steem, ZCoin, Decred, WAX, XSPEC, PPT, DASH, Factom, Particl, ZCoin. Als Emercoin nog verder corrigeert kun je daar nog wat van inslaan. Noem gewoon zomaar even wat dingen hoor, en deze zijn bijna allemaal de laatste tijd flink gestegen dus echt een heel gunstig moment is het wat dat betreft niet. Ik zou je normaal ook NEO en Cardano aanraden maar die daamee sowieso wel wachten op een gunstig(er) inkoopmoment.

Gewoon maar mijn 2 satoshi hè, ik pretendeer niet alles beter te weten ozfo. En ik wil wel heel graag weten waarom iemand Dogecoin zou willen houden. :D

500 euro is niet erg om een beetje mee te klooien, maar als je een beetje goed oplet heb je veel meer kans om heel erg goed te zitten in plaats van dat je bijna volledig afhankelijk bent van geluk. Natuurlijk ga je met 500 euro aan crypto niet de hele dag allerlei dingen zitten uitzoeken om precies te bepalen waar je 10% in moet steken en waar 12%. Maar je kan echt wel een aardig verschil maken met een klein beetje onderzoek hoor. Als je nou dankzij een half uurtje rondkijken hier en een uurtje lezen daar ineens een paar keer duizenden procenten rendement pakt op een van je "investeringen", dan kun je daarna wat meer tijd besteden aan watje daarmee gaat doen. Je kunt ook zulke klappers maken door echt helemaal blind te gokken, maar de kans erop is veel minder groot. :D

[ Bericht 10% gewijzigd door heiden6 op 15-01-2018 15:22:40 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_176729904
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:48 schreef heiden6 het volgende:
. Natuurlijk ga je met 500 euro aan crypto niet de hele dag allerlei dingen zitten uitzoeken om precies te bepalen waar je 10% in moet steken en waar 12%. Maar je kan echt wel een aardig verschil maken met een klein beetje onderzoek hoor. Als je nou dankzij een half uurtje rondkijken hier en een uurtje lezen daar ineens een paar keer duizenden procenten rendement pakt op een van je "investeringen", dan kun je daarna wat meer tijd besteden aan watje daarmee gaat doen. Je kunt ook zulke klappers maken door echt helemaal blind te gokken, maar de kans erop is veel minder groot.
Ik heb momenteel 50% REP, 25% FUN en 25% BTC wat op dit moment iets van 730 euro ofzo waard is (was 1000). Ik zit links en rechts en overal te lezen, maar ik kan er geen macaroni van maken.

Gewoon zoveel mogelijk verschillende kopen komt op mij nou ook niet bepaald over als een winstgevende strategie; dan moet je nog steeds geluk hebben net in de juiste te zitten lijkt me.

Ik zie overal mensen roepen die moet je kopen nee die, nee deze en ondertussen als je die allemaal wil kopen dan heb je er overal een 10tje in euro's van met de bedragen waar ik mee zit nu.

Ergo: kan je me helpen een beetje wat te verdelen? Ik zat zelf te denken om wat ENJ te kopen. VEN lijkt me niet heel handig om nu nog te kopen, Ripple ook niet, Cardano lijkt me wel wat.

En dan een beetje beter verdelen qua percentages? Of heb je wellicht nog andere tips? Ik vind het als beginner erg moeilijk om er de juiste info uit te vissen om een educated guess te maken en de kansen wat te spreiden :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176736086
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb momenteel 50% REP, 25% FUN en 25% BTC wat op dit moment iets van 730 euro ofzo waard is (was 1000). Ik zit links en rechts en overal te lezen, maar ik kan er geen macaroni van maken.

Gewoon zoveel mogelijk verschillende kopen komt op mij nou ook niet bepaald over als een winstgevende strategie; dan moet je nog steeds geluk hebben net in de juiste te zitten lijkt me.

Ik zie overal mensen roepen die moet je kopen nee die, nee deze en ondertussen als je die allemaal wil kopen dan heb je er overal een 10tje in euro's van met de bedragen waar ik mee zit nu.

Ergo: kan je me helpen een beetje wat te verdelen? Ik zat zelf te denken om wat ENJ te kopen. VEN lijkt me niet heel handig om nu nog te kopen, Ripple ook niet, Cardano lijkt me wel wat.

En dan een beetje beter verdelen qua percentages? Of heb je wellicht nog andere tips? Ik vind het als beginner erg moeilijk om er de juiste info uit te vissen om een educated guess te maken en de kansen wat te spreiden :@
:@
  donderdag 25 januari 2018 @ 12:56:40 #112
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176736301
Updateje:

VEN 64%
XLM 17%
XRB 13%
ETH 6%
CND 0.03%

Tot nu toe geen spijt van het verkopen van m'n REQ voor VEN. Maar merk wel dat VEN nu echt bepaalt of m'n portfolio omhoog of omlaag gaat. Het is de enige coin in m'n portfolio die vandaag in het rood staat (afgezien van CND dan) en alsnog sta in in de afgelopen 24u op -5%.

Portfolio zit inmiddels al sinds het nieuwe jaar rond de 3k (eigen inleg 900¤ en begonnen rond de kerst). De crash van vorige week week volledig teboven gekomen, maar meer dan dat ook niet eigenlijk.

Maar ik hodl verder :)
  donderdag 25 januari 2018 @ 19:05:56 #113
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_176743350
Hebben jullie het nu over op een offline wallet bewaren of op een beurs?

Wil eigenlijk van alles een beetje nemen, op offline wallets zetten en over paar jaar weer maar kijken.

Heb tot nu toe alleen 50 euro aan ripple. Ben van plan om ook eth en iota te nemen. Wat zou ik verder moeten nemen?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_176746393
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 19:05 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hebben jullie het nu over op een offline wallet bewaren of op een beurs?

Wil eigenlijk van alles een beetje nemen, op offline wallets zetten en over paar jaar weer maar kijken.

Heb tot nu toe alleen 50 euro aan ripple. Ben van plan om ook eth en iota te nemen. Wat zou ik verder moeten nemen?
Ik heb bijna alles aan ETH-tokens op MEW staan. En de public key daarvan geprint in een kluis. Ripple kan daar overigens niet in. En IOTA ook niet (waarom wil je die überhaupt kopen, shitcoin..).

Ik heb daarnaast nog wat losse rommel op BInance slingeren.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176748621
Ik heb besloten om wat fiat extra erin te stoppen, wat inhoud dat ik mijn portfolio opnieuw in kan delen.

Ik heb nu:

BTC 5%
VEN 29%
CV 7%
ETN 5%
FUN 4%
WAVES 3%
POLL 2%
BNB 1% (fees)
fiat 44%

Ik zit eraan te denken om het als volgt te verdelen:
BTC 16% (+11%)
ETH 15% (+15%)
VEN 29%
CV 7%
ETN 5%
FUN 4%
WAVES 15% (+12%)
POLL 2%
BNB 1% (fees)

Dan heb ik nog 6% over die ik denk ik in een ICO ga stoppen, MTN is een optie maar heb nog geen definitieve beslissing gemaakt.

Ik vind de 'kleine coins' er eigenlijk te veel, maar wil nog eens goed kijken welke ik nu wel/niet houd.

Wat zijn jullie gedachtes hierover?
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:19:17 #116
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_176749440
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:53 schreef Jurian95 het volgende:
Ik heb besloten om wat fiat extra erin te stoppen, wat inhoud dat ik mijn portfolio opnieuw in kan delen.

Ik heb nu:

BTC 5%
VEN 29%
CV 7%
ETN 5%
FUN 4%
WAVES 3%
POLL 2%
BNB 1% (fees)
fiat 44%

Ik zit eraan te denken om het als volgt te verdelen:
BTC 16% (+11%)
ETH 15% (+15%)
VEN 29%
CV 7%
ETN 5%
FUN 4%
WAVES 15% (+12%)
POLL 2%
BNB 1% (fees)

Dan heb ik nog 6% over die ik denk ik in een ICO ga stoppen, MTN is een optie maar heb nog geen definitieve beslissing gemaakt.

Ik vind de 'kleine coins' er eigenlijk te veel, maar wil nog eens goed kijken welke ik nu wel/niet houd.

Wat zijn jullie gedachtes hierover?
te weinig OST
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_176750402
Alles 25%

ADA, verge, eth, lsk
pi_176831750
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb momenteel 50% REP, 25% FUN en 25% BTC wat op dit moment iets van 730 euro ofzo waard is (was 1000). Ik zit links en rechts en overal te lezen, maar ik kan er geen macaroni van maken.

Gewoon zoveel mogelijk verschillende kopen komt op mij nou ook niet bepaald over als een winstgevende strategie; dan moet je nog steeds geluk hebben net in de juiste te zitten lijkt me.

Ik zie overal mensen roepen die moet je kopen nee die, nee deze en ondertussen als je die allemaal wil kopen dan heb je er overal een 10tje in euro's van met de bedragen waar ik mee zit nu.

Ergo: kan je me helpen een beetje wat te verdelen? Ik zat zelf te denken om wat ENJ te kopen. VEN lijkt me niet heel handig om nu nog te kopen, Ripple ook niet, Cardano lijkt me wel wat.

En dan een beetje beter verdelen qua percentages? Of heb je wellicht nog andere tips? Ik vind het als beginner erg moeilijk om er de juiste info uit te vissen om een educated guess te maken en de kansen wat te spreiden :@
Het beste wat je kan doen is zelf onderzoek doen. Websites van cryptocurrencyprojecten bekijken, youtubekanalen over crypto volgen, white papers lezen, etc
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')