abonnement Unibet Coolblue
pi_176252167
:Y
  woensdag 3 januari 2018 @ 07:58:14 #2
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176252170
Even uit nieuwsgierigheid: als je thuis bevalt, is er dan een verloskundige o.i.d. bij die je in geval van complicaties naar het ziekenhuis kan brengen? Nee, ik ben niet zwanger, maar m'n man heeft geen rijbewijs en we hebben geen familie of vrienden in de buurt wonen ;) ziekenhuis is een kwartiertje rijden.
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 07:59:38 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176252180
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 07:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

met 7 man tegelijk kan je nog steeds groepticket kopen voor enkele reis lees ik
Meer werk en waarschijnlijk duurder... Voor het dagje Amsterdam is bus dan wrs aantrekkelijker.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176252184
Er is een verloskundige. Echter die brengt jou in principe niet. Dat wordt een taxi of ambulance dan.

Ook echt iets om.met.je verloskundige te bespreken.
Whatever...
pi_176252223
M’n taxi chauffeur is Britney Spears fan.. goedemorgen...
  woensdag 3 januari 2018 @ 08:10:43 #6
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176252235
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 08:08 schreef FranticDJ het volgende:
M’n taxi chauffeur is Britney Spears fan.. goedemorgen...
Ooh baby baby :D
pi_176252271
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 08:10 schreef morgane het volgende:

[..]

Ooh baby baby :D
Ja en denk je dan een grote Surinamer in..
pi_176252273
Mini, ik begrijp je wens om niet te willen inleiden heel goed (ik ben blij dat het bij mij met 41+1 spontaan begon). Maar een ziekenhuisbevalling is niet automatische een gemedicaliseerde bevalling. Ook daar kun je prima poliklinisch bevallen met alleen de verloskundige en zonder welke toeters en bellen dan ook. Staat los van jouw thuisbevalwens hoor, maar gewoon for the record.

En qua 'trauamtisch': bevallen is gewoon een ingrijpende ervaring. En ik kan me ook goed voorstellen dat het moeilijk kan zijn als het niet loopt zoals je denkt. En dat kan dus ook zijn bij een vlekkeloze stortbevalling zonder kleerscheuren. Natuurlijk is dat moeilijk te bevatten als je eigen ervaring medisch gezien veel heftiger was, maar ik vind wel dat iedereen daarin recht heeft op zijn eigen gevoel erover. Net zo goed als het allemaal een grote roze wolk was.

Het lijkt Z&G wel hier :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer woensdag 3 januari 2018 @ 08:26:50 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_176252338
Ik denk dat Mini momenteel aan het bevallen is. Het is stil. :7.
pi_176252615
Nope. Ontbijten en:

En jeumig, wat waait het hard!
Let me see you stripped down to the bone
pi_176252696
Pfff dat was even flink trappen tegen de wind in. En dan is het hier nog niet zo erg als in het westen. Gelukkig was er geen regen onderweg.

Jammer Frantic, dat het maar 5 minuten was, maar nog altijd 5 minuten meer dan je eerst dacht toch?
We have far more in common than that which devides us..
pi_176252795
Schade in mijn dorp vanmorgen, tot nu toe: heel veel dakpannen van daken af, schuttingen omgewoeid, rondvliegende winkelwagentjes en één boom op een geparkeerde auto gevallen. Poeh!
Let me see you stripped down to the bone
pi_176252819
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Jammer Frantic, dat het maar 5 minuten was, maar nog altijd 5 minuten meer dan je eerst dacht toch?
Nooit geschoten is altijd mis :Y
pi_176252846
Zo. Na gisteren een nacht amper geslapen te hebben van de zenuwen over het huisje, heb ik vannacht juist in een coma gelegen. :')

We gekregen gisteren een mailtje dat als we interesse hebben, we een voor volgende week een eindbod moeten doen omdat er dus heel erg veel interesse is. Dat vind ik allemaal best kut, en lastig en spannend. Want je weet gewoon nooit of het genoeg is. Maarja. Ik zal er verder niet meer over beginnen hier. Want anders krijgen jullie elke keer als ik een huis leuk vind dit riedeltje te horen. :')
pi_176252865
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:38 schreef Myraela het volgende:
Zo. Na gisteren een nacht amper geslapen te hebben van de zenuwen over het huisje, heb ik vannacht juist in een coma gelegen. :')

We gekregen gisteren een mailtje dat als we interesse hebben, we een voor volgende week een eindbod moeten doen omdat er dus heel erg veel interesse is. Dat vind ik allemaal best kut, en lastig en spannend. Want je weet gewoon nooit of het genoeg is. Maarja. Ik zal er verder niet meer over beginnen hier. Want anders krijgen jullie elke keer als ik een huis leuk vind dit riedeltje te horen. :')
Zijn jullie inmiddels wel wezen kijken?
pi_176252876
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:39 schreef Puala het volgende:
Zijn jullie inmiddels wel wezen kijken?
Nee, we gaan vanmiddag.
pi_176252879
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, we gaan vanmiddag.
Heb je al wel eens met een hypotheekadviseur gesproken zodat je weet wat je kan bieden?
We have far more in common than that which devides us..
pi_176252883
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, we gaan vanmiddag.
Oh eerst dat ff afwachten voor je je helemaal zenuwachtig maakt ;)
pi_176252887
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:38 schreef Myraela het volgende:
Ik zal er verder niet meer over beginnen hier. Want anders krijgen jullie elke keer als ik een huis leuk vind dit riedeltje te horen. :')
Geeft niks joh, gewoon spuien hier! :Y ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_176252954
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Geeft niks joh, gewoon spuien hier! :Y ^O^
Ik vind dat ook wel heel leuk, al jullie huiskoopavonturen te horen
We have far more in common than that which devides us..
pi_176252970
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:35 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nooit geschoten is altijd mis :Y
Zo is het! O+ Enig idee wanneer jullie elkaar weer zien? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_176252981
Vinden jullie huizen drama's ook leuk om te lezen? :@
pi_176252994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je al wel eens met een hypotheekadviseur gesproken zodat je weet wat je kan bieden?
Nee, we hebben alleen van die rekentooltjes gebruikt. En dan is dit te betalen op 1 inkomen, dus met mijn inkomen erbij moet het wel lukken. En we gaan er vanuit dat we alles wat we boven de vraagprijs moeten bieden, uit eigen zak moeten betalen en daar hebben we ook voldoende potje voor.
pi_176253002
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer je naar een hypotheker moet. Ik dacht eigenlijk dat het normaal was om dat pas te doen als je een huis op het oog hebt.
pi_176253107
Ik ben er geweest om te oriënteren voor ik ben gaan bezichtigen, omdat ik wilde weten hoe het proces werkt & informatie wilde.
pi_176253130
Ik ben ook van te voren geweest, wilde m’n mogelijkheden weten.
pi_176253177
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer je naar een hypotheker moet. Ik dacht eigenlijk dat het normaal was om dat pas te doen als je een huis op het oog hebt.
maar als je gaat bieden moet je toch weten wat je kan besteden? (lijkt me ook wel typisch gevalletje van een huis op het oog hebben lol)
pi_176253195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:52 schreef Puala het volgende:
Vinden jullie huizen drama's ook leuk om te lezen? :@
Ik lees af en in K&W over jouw huis en dan denk ik _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_176253225
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik lees af en in K&W over jouw huis en dan denk ik _O_
Dankjewel :@

Ik heb nu mijn topic nog niet bijgewerkt. De muur die ik opnieuw heb laten voegen (Q4 2016) heeft vannacht weer gelekt. Ik werd vannacht wakker van de harde wind en ging naar de wc.. stond ik met mijn voeten in het water. Het drupte via de bovenste balk van het kozijn zo naar beneden in een behoorlijk tempo.
pi_176253261
@TT: Zweden is al jaren verneukt. ;)
pi_176253330
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:08 schreef liedetector het volgende:
maar als je gaat bieden moet je toch weten wat je kan besteden? (lijkt me ook wel typisch gevalletje van een huis op het oog hebben lol)
Daarvoor heb je toch die rekentools? We hebben al wel een afspraak aangevraagd bij een hypotheker, maar die moet nog terugbellen.

Dit huis stond afgelopen donderdag online, en als het vanmiddag echt leuk blijkt te zijn, moeten we vrijdag een bod doen. Het is ook weer niet zo alsof je alle tijd van de wereld hebt.
pi_176253364
Bij een eindbod heb je vaak voorkeur van de verkopers als je geen voorbehoud van financiering hebt. Als je voldoende eigen middelen hebt & een gesprek bij de hypotheek adviseur dan zou ik zelf zo'n bod durven doen. Maar zonder gesprek is zoiets weer erg tricky.
pi_176253397
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:21 schreef Myraela het volgende:
Dit huis stond afgelopen donderdag online, en als het vanmiddag echt leuk blijkt te zijn, moeten we vrijdag een bod doen. Het is ook weer niet zo alsof je alle tijd van de wereld hebt.
nee dat is waar! Maar ik duim wel voor jullie
pi_176253525
Joe. Slecht geslapen, alweer, en het waait hard.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176253549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:25 schreef Puala het volgende:
Bij een eindbod heb je vaak voorkeur van de verkopers als je geen voorbehoud van financiering hebt. Als je voldoende eigen middelen hebt & een gesprek bij de hypotheek adviseur dan zou ik zelf zo'n bod durven doen. Maar zonder gesprek is zoiets weer erg tricky.
Wij willen ook een onder voorbehoud van een bouwtechnische keuring, dus als ze daar naar gaan kijken hebben we sowieso al erg weinig kans. :')

Maarja, je kunt als koper nog niet eens een tweede keer kijken. Een beetje je risico's inperken is wel fijn.
pi_176253572
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wij willen ook een onder voorbehoud van een bouwtechnische keuring, dus als ze daar naar gaan kijken hebben we sowieso al erg weinig kans. :')

Maarja, je kunt als koper nog niet eens een tweede keer kijken. Een beetje je risico's inperken is wel fijn.
Als ze niets te vrezen hebben qua bouw dan hoeven ze zich daarvoor geen zorgen te maken ;)
Ik hoop dat jullie vanmiddag een leuke bezichtiging hebben :Y
pi_176253749
J belde me net wakker. Ik heb gisteren ook al 1,5 uur op de bank geslapen. De verhuizing en de feestdagen zijn geloof ik toch vermoeiender geweest dan ik dacht.

Nu eens kijken of het blijft stormen. Ik wil graag weg vandaag. Dat mag pas als ik gesport heb dus ik heb nog wel even de tijd.

Succes vanmiddag Myra. Probeer je roze bril af te zetten en realistisch te zijn.
Spoilers!
pi_176254045
Wind op Schiphol is wel amusant hehe
pi_176254361
Waarom reageren katten zo op storm? Of iig mijn katten. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176254370
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Waarom reageren katten zo op storm? Of iig mijn katten. :')
De mijne liggen hier allemaal rustig te slapen. Hoe reageren de jouwe dan?
pi_176254379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

De mijne liggen hier allemaal rustig te slapen. Hoe reageren de jouwe dan?
RONDRENNEN. RELLEN. DINGEN VAN HORIZONTALE OPPERVLAKTES DONDEREN.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176254458
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

RONDRENNEN. RELLEN. DINGEN VAN HORIZONTALE OPPERVLAKTES DONDEREN.
Dat hadden die van mij gisteren. Ik hoop dat ze nu rustig liggen te pitten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_176254492
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

RONDRENNEN. RELLEN. DINGEN VAN HORIZONTALE OPPERVLAKTES DONDEREN.
Actiever dan dit is het niet vandaag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176254504
Ik ben jaloers op julllie poezen ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176254509
Hier zin ze ook begonnen met gillen inmiddels *O* ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176254753
Mijn katten hebben zich omgedraaid? :D :P
pi_176254839
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:43 schreef Puala het volgende:
Mijn katten hebben zich omgedraaid? :D :P
}:|

Soms wil ik ook gewoon normale huiskatten ipv die stomme kutbengalen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176254918
Wie heeft het recept voor Boeuf Bourguignon?
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 3 januari 2018 @ 11:50:02 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_176254921
die van mij wordt er oo kniet warm of koud van.. ach.. oud beessie, heeft al genoeg meegemaakt.. Laatst met de decoupeerzaag in dezelfde kamer als waar hij lag te slapen.. hij tukte gewoon door.. 8)7

hier ook kut geslapen.. zenuw verkeerd in m'n schouder waardoor schouder, nek en hoofd pijn..

en wind is mooi.. wellicht vanavond even uitwaaien op het strand w/ w/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_176255148
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:50 schreef Lonaa het volgende:
Wie heeft het recept voor Boeuf Bourguignon?
vorige week gemaakt, maar of het het recept is...ik doe altijd maar wat
pi_176255161
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:58 schreef liedetector het volgende:

[..]

vorige week gemaakt, maar of het het recept is...ik doe altijd maar wat
Ik heb nog een restje rode wijn. Vandaar. Maar nu realiseer ik me dat die ook al ruim een week open is en dat vind ik eigenlijk wel lang, zelfs om mee te koken.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')