quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:59 schreef mamamiep het volgende:
Wanneer worden die vragen nu eens erbij gezet?
quote:Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou willen weten.
Op woensdag 19 februari 2003 21:00 schreef metallicattim het volgende:
na inspiratie van een ander topic mijn vraag:
hoe vaak masturberen jullie?
quote:ik wel, en der is ene heel topic over, dus dan willen we zeker van onze kixxxste mods weten hoevaak jullie t doen
Op woensdag 19 februari 2003 21:04 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou willen weten.
quote:betekent dat nee?
Op woensdag 19 februari 2003 21:16 schreef Seborik het volgende:
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:34 schreef Seborik het volgende:
Inderdaad.
jammer
Hier staat wel ergens een antwoord dat voor alle seksuele handelingen toepasbaar is.
Nu blij?
quote:haha kzal jullie al nie meer lastig vallen, jullie durven t gewoon nie te zeggen
Op woensdag 19 februari 2003 21:42 schreef Seborik het volgende:
Neuk-muziek!Hier staat wel ergens een antwoord dat voor alle seksuele handelingen toepasbaar is.
Nu blij?
BTW: wie is dat in het icoontje van Seborik?? Een leuke muzikant of een foto van een knappe Robert de Niro??? (In dat laatste geval...vind ik hem toch niet zo leuk meer )
quote:Carl McCoy van de Fields of The Nephilim/The Nefilim.
Op maandag 24 februari 2003 15:05 schreef wyccie het volgende:
BTW: wie is dat in het icoontje van Seborik?? Een leuke muzikant of een foto van een knappe Robert de Niro??? (In dat laatste geval...vind ik hem toch niet zo leuk meer)
http://www.jungle-records.demon.co.uk/photos/carl_3.jpg voor een grotere foto.
quote:Haha, dat is gewoon de link van het platenlabel waar ze ooit bijzaten en die nu nog af en toe een cd uitbrengt zonder daarvoor echt steun te krijgen van de artiesten zelf.
Op maandag 24 februari 2003 18:36 schreef wyccie het volgende:
Als je het niet erg vindt, blijf ik naar je icoontje kijken ipv die grote foto, die is nml een beetje eng...... komt wel een beetje overeen met het woordje demon in de URL
Hoe zouden jullie het vinden als ik mijn excuses aan zou bieden voor het ongeduldig worden van het beantwoorden van de vragen, omdat jullie ze toch wel heel erg leuk beantwoord hebben, want jullie hebben humor
?
- Wat is je favoriete albumhoes? (liefst een plaatje)
- Noem 1 album dat veel invloed heeft gehad op je huidige muzieksmaak
- Wie zijn beter, de Beatles of de Stones?
- Wie is beter, Britney of Shakira?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |