abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:31:36 #201
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_176250131
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Daar zou iedereen van gaan flippen. Elke keer dat de buren door je tuin komen een zwaailicht en een sirene. Ben je klaar mee. En stel je voor dat je om kwart over 6 ineens bedenkt dat je de container nog moet binnen zetten. Moet je dan bij de buren gaan smeken en soebatten of je alsjeblieft door hun tuin mag? Want als de container te lang op straat staat kun je ook weer een boete van de gemeente krijgen. Ik vind het een onredelijke uitspraak. Het is lullig voor die autist, maar ze wisten van het overpad toen ze het huis kochten. Dus nou moeten ze ook niet jammeren.
Ik zou puur om Linda te etteren de hele dag op het alarm incluis licht knopje drukken en dan niet de tuin in komen.

Hebben de buren ook gedaan zo te zien :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:51:11 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_176250367
Hoe meer ik er over nadenk, hoe slechter ik de uitspraak vind.
Volstrekt onwerkbaar.

Maar misschien was het achteraf wel een geniale zet van Mr. Reid en heeft hij met deze uitspraak voor de doorbraak gezorgd. Een slechtere oplossing dan dit kon het toch niet meer worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 januari 2018 @ 00:07:22 #203
2651 svann
night-hawk
pi_176250569
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Daar zou iedereen van gaan flippen. Elke keer dat de buren door je tuin komen een zwaailicht en een sirene. Ben je klaar mee. En stel je voor dat je om kwart over 6 ineens bedenkt dat je de container nog moet binnen zetten. Moet je dan bij de buren gaan smeken en soebatten of je alsjeblieft door hun tuin mag? Want als de container te lang op straat staat kun je ook weer een boete van de gemeente krijgen. Ik vind het een onredelijke uitspraak.
Dat.
En een te grote inperking van hun overpadrecht.
quote:
Het is lullig voor die autist, maar ze wisten van het overpad toen ze het huis kochten. Dus nou moeten ze ook niet jammeren.
Of accepteren dat ze door een extra schutting minder buitenruimte hebben.
Dat zou ik het meest redelijk vinden.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 3 januari 2018 @ 00:16:27 #204
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176250664
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:07 schreef svann het volgende:

[..]

Dat.
En een te grote inperking van hun overpadrecht.

[..]

Of accepteren dat ze door een extra schutting minder buitenruimte hebben.
Dat zou ik het meest redelijk vinden.
Onbegrijpelijk dat ze dat niet allang gedaan hebben. Effectief heb je toch geen bal aan dat stuk tuin? Het blijft je eigendom. Die droogmolen had daar überhaupt niet mogen hangen, doe hem dan om het hoekje.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_176250685
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:23 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Het zou teveel prikkels opleveren
En als ze met haar vriend in bed ligt??

Die jongen die met die helm onder zijn shirt, die die buurjongen met downsyndroom dik noemde :')
Geef hem een spiegel.
5 Ferrari's op videoband!
pi_176251121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:51 schreef livelink het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe slechter ik de uitspraak vind.
Volstrekt onwerkbaar.

Maar misschien was het achteraf wel een geniale zet van Mr. Reid en heeft hij met deze uitspraak voor de doorbraak gezorgd. Een slechtere oplossing dan dit kon het toch niet meer worden.
Het is een beetje een Frank Visser-uitspraak. Die had als Rijdende Rechter ook geregeld van die totaal onwerkbare uitspraken, met boetes voor uitschelden en zo.

Ik had voorheen het idee dat Visser vooral als mediator werkte (en zodoende vaak met hele rare vlees-noch-vis uitspraken kwam), terwijl Reid toch vooral kijkt hoe het juridisch in elkaar steekt. Daar heeft dit echter weinig mee te maken. 'U heeft wel recht van overpad, maar alleen op maandagavond van vijf voor zes, tot vijf over zes - mits u vijf minuten van tevoren op het knopje gedrukt heeft'. In welke wet staat dat?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 01:17:07 ]
pi_176251362


Dat was wel duidelijk ja.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_176253660
quote:
7s.gif Op woensdag 3 januari 2018 01:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Het is een beetje een Frank Visser-uitspraak. Die had als Rijdende Rechter ook geregeld van die totaal onwerkbare uitspraken, met boetes voor uitschelden en zo.

Ik had voorheen het idee dat Visser vooral als mediator werkte (en zodoende vaak met hele rare vlees-noch-vis uitspraken kwam), terwijl Reid toch vooral kijkt hoe het juridisch in elkaar steekt. Daar heeft dit echter weinig mee te maken. 'U heeft wel recht van overpad, maar alleen op maandagavond van vijf voor zes, tot vijf over zes - mits u vijf minuten van tevoren op het knopje gedrukt heeft'. In welke wet staat dat?
Geen enkele, in een vaststellingsovereenkomst hoeft deconafhankelijke partij zich niet persee te basseren op de wet, hij mag dus dit soort uitspraken doen.
speak only if it improves the silence.
pi_176254169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:58 schreef DrMarten het volgende:

[..]

ALs ik die Marokkaan was zou ik er geen cent aan betalen. Kom op zeg. Degene die allerlei oplossingen wil om prikkels tegen te gaan mag er ook voor betalen lijkt me.
Een felle bouwlamp om jezelf aan te kondigen lijkt me toch ook een prikkel.
5 Ferrari's op videoband!
pi_176254434
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Een felle bouwlamp om jezelf aan te kondigen lijkt me toch ook een prikkel.
Doe dan een stroboscoop ~O>
pi_176254469
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:31 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Doe dan een stroboscoop ~O>
En dat er gelijk een lekker Marokkaans muziekje af gaat en ze lekker buiten gaan buikdansen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_176254506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Daar zou iedereen van gaan flippen. Elke keer dat de buren door je tuin komen een zwaailicht en een sirene. Ben je klaar mee. En stel je voor dat je om kwart over 6 ineens bedenkt dat je de container nog moet binnen zetten. Moet je dan bij de buren gaan smeken en soebatten of je alsjeblieft door hun tuin mag? Want als de container te lang op straat staat kun je ook weer een boete van de gemeente krijgen. Ik vind het een onredelijke uitspraak. Het is lullig voor die autist, maar ze wisten van het overpad toen ze het huis kochten. Dus nou moeten ze ook niet jammeren.
Daarbij hoeft het geen goed signaal te zijn voor de autistische buurvrouw, de lamp is alleen te zien vanuit de keuken. Als ze in de woonkamer zit schrikt ze alsnog als iemand langs de zijraam loopt.

Toch erg vreemd dat niemand ze vooraf heeft gewaarschuwd dat een huis zonder enige vorm van privacy niet handig zou zijn ivm haar autisme.
pi_176254646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:34 schreef JJ76 het volgende:

[..]

Daarbij hoeft het geen goed signaal te zijn voor de autistische buurvrouw, de lamp is alleen te zien vanuit de keuken. Als ze in de woonkamer zit schrikt ze alsnog als iemand langs de zijraam loopt.

Toch erg vreemd dat niemand ze vooraf heeft gewaarschuwd dat een huis zonder enige vorm van privacy niet handig zou zijn ivm haar autisme.
Ze hebben er gewoon op gegokt dat of het overpad niet gebruikt zou worden of dat ze er eenvoudig vanaf zouden kunnen komen.

Recht van overpad gaat er eigenlijk nooit af, of de situatie moet zodanig veranderd zijn dat het niet meer noodzakelijk is omdat er een eigen ontsluiting van een perceel naar de openbare weg is ontstaan. Maar dan hoeft er niet over gediscussieerd te worden, want die ontsluiting is vaak een bewuste keuze en wordt dus gebruikt.
pi_176255469
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:48 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Geen enkele, in een vaststellingsovereenkomst hoeft deconafhankelijke partij zich niet persee te basseren op de wet, hij mag dus dit soort uitspraken doen.
Interessant zeg. Weet je ook waar ik kan vinden wat een retorische vraag is?
pi_176255616
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:40 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ze hebben er gewoon op gegokt dat of het overpad niet gebruikt zou worden of dat ze er eenvoudig vanaf zouden kunnen komen.

Recht van overpad gaat er eigenlijk nooit af, of de situatie moet zodanig veranderd zijn dat het niet meer noodzakelijk is omdat er een eigen ontsluiting van een perceel naar de openbare weg is ontstaan. Maar dan hoeft er niet over gediscussieerd te worden, want die ontsluiting is vaak een bewuste keuze en wordt dus gebruikt.
Zeg dat laatste niet te hard, zoek de zaak van de baron maar op!
speak only if it improves the silence.
pi_176255650
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:18 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Zeg dat laatste niet te hard, zoek de zaak van de baron maar op!
Drommels, drommels, drommels!
pi_176267698
Arabier, Mongool en Belgische
vs
Autist en dikkerd.


Wat is dit voor wijk der kneuzen? :')

[ Bericht 2% gewijzigd door WammesWaggel op 03-01-2018 21:09:18 ]
pi_176370017
quote:
Maurice en Ethol hebben ruzie, zo blijkt wel uit De Rijdende Rechter. Maurice heeft eens de auto van zijn buurvrouw geleend en raakte vervolgens betrokken bij een botsing. Dat heeft hij echter niet direct toegegeven aan zijn buurvrouw. Als Ethol de verzekering inschakelt, komt ze er al gauw achter dat de schade haar flink wat geld gaat kosten.

Ze raakt dan namelijk vijf schadevrije jaren kwijt en krijgt een enorme premieverhoging. Maurice wil zijn buurvrouw echter niet tegemoet komen en adviseert haar over te stappen naar een goedkopere verzekeraar. Aan John Reid de taak om een uitspraak te doen.
Kruimelwerk dit.
pi_176370071
Wat een lul. Jij maakt schade, jij betaalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2018 17:26:38 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 18:11:39 #221
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_176370925
Leuk dat het eens niet over een boom of erfafscheiding gaat. Ik ben benieuwd :)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 22:18:46 #223
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176400100
:W
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2018 @ 22:20:01 #224
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176400138
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2018 @ 22:20:11 #225
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176400145
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:18 schreef monkyyy het volgende:
:W
:W
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')