abonnement Unibet Coolblue
pi_176213864
Hallo Allemaal...allereerst gelukkig nieuwjaar.
In december heb ik 500 NXT coins gekocht, deze heb ik op de officiële nxt-server staan.
Bij de snapshot voor de airdrop die gemaakt is op 28 december heb ik dus recht op 250 IGNIS coins.

Kan iemand mij uitleggen waar en hoe ik die IGNIS coins kan benaderen, waar ze dus geplaatst zijn? Ik snap er namelijk niet al te veel van.

Gr.

Vinc
pi_176225877
Zoek effe op 'NXT Reddit' op Google.

Wacht zelf op Ignis via Bittrex...
  maandag 1 januari 2018 @ 22:19:46 #3
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_176226064
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:15 schreef pvdplanet het volgende:
Zoek effe op 'NXT Reddit' op Google.

Wacht zelf op Ignis via Bittrex...
Ik heb een nare vlek in de bank zitten. Omdat ik rode wijn gemorst heb. Ik het in dat Google "vlek op de bank wegmaken" ingetiept. Helaas heeft dit niet het gewenste resultaat geleverd. Wat nu?
pi_176229120
Waarom ging NXT in een vrije val als je naar de chart kijkt.
pi_176233756
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:59 schreef cb2013 het volgende:
Waarom ging NXT in een vrije val als je naar de chart kijkt.
Omdat een deel van de mensen NXT wilden hebben voor de airdrop van IGNIS. Het andere deel wilden NXT alleen hebben voor de prijsstijging en zij verkochten vanaf een week voor de airdrop de coins. Na de airdrop van 28 december wilde ook de mensen die NXT hadden voor de airdrop de coin niet meer, waardoor die ook en masse hun NXT coins gingen verkopen.

Zodoende stortte de markt naar beneden.

Nu lijkt hij weer te consolideren en gok ik op een stijging de komende week.

Daarnaast zit ik ook te wachten op mijn IGNIS op Bittrex en wacht ik in spanning af wat de prijs is :+. Alles boven de $1 zou een leuke bonus zijn voor alle drama rondom de airdrop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')