abonnement Unibet Coolblue
pi_176216990
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daarom breng ik vaak ook maar alles naar de kringloop. Soms zet ik nog een oproepje op Facebook, maar dat levert dan ook eigenlijk meer gedoe op dan waar ik zin in heb :@

Kun je zulke mooie boeken niet cadeau geven aan mensen in je omgeving?
Ik ken helaas niemand die blij zou worden van kookboeken. Ik laat ze even op bol staan, maar anders breng ik ze inderdaad naar de kringloop. Sowieso gaat er veel naar de kringloop als we ooit gaan verhuizen.

Ik heb nu bijvoorbeeld ook een hoekje met twee kratten vol met bordjes, bakjes en dingetjes voor de foto's van m'n eten. Ik wil in een volgend huisje zo min mogelijk troepjes. Zou wel de eerste keer zijn dat ik dingen naar de kringloop breng overigens. Maar het is allemaal zo klein, dat gedoe met op marktplaats zetten is het echt niet waard.
pi_176217065
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Het effect van zowaar geen kater op nieuwjaarsdag! *)

En O+ @ je avond
Dan nog bewonderenswaardig, ook zonder evidente kater vind ik het een hangerige dag.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_176217119
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:18 schreef RobinOok het volgende:
Ik schrijf altijd van alles in mijn kookboeken. Niet echt verkoopbaar meer. :+
Om te beginnen zet ik accolades bij de ingredienten die bij elkaar kunnen.
Ik heb dus nog nooit iets uit een kookboek gekookt. Ik blader ze een keer door, en dat is het eigenlijk wel. Sommige liggen of staan puur ter decoratie in een kast.
pi_176217126
Ke
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ken helaas niemand die blij zou worden van kookboeken. Ik laat ze even op bol staan, maar anders breng ik ze inderdaad naar de kringloop. Sowieso gaat er veel naar de kringloop als we ooit gaan verhuizen.

Ik heb nu bijvoorbeeld ook een hoekje met twee kratten vol met bordjes, bakjes en dingetjes voor de foto's van m'n eten. Ik wil in een volgend huisje zo min mogelijk troepjes. Zou wel de eerste keer zijn dat ik dingen naar de kringloop breng overigens. Maar het is allemaal zo klein, dat gedoe met op marktplaats zetten is het echt niet waard.
Ken je niet iemand die van rommelmarkten houdt :P?
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 16:35:55 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176217159
:W

Nou een deel van de kozijnen en plinten staat in het grondverf. Het ziet er daardoor al beter uit. :P.

Morgen weer vanaf 9u aan de slag. Dan moet alle kozijnen gedaan zijn en de slaapkamer in ieder geval één muur.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_176217175
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ke

[..]

Ken je niet iemand die van rommelmarkten houdt :P?
Hahaha, m'n schoonzus gaat wel eens met der kinderen op Koningsdag ofzo. Maar die roept ook ieder jaar weer dat dit écht het laatste jaar is, dus ik zal der niet met meer dingen opzadelen.
  maandag 1 januari 2018 @ 16:37:18 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176217195
Hmmm die vermiste student in Leeuwarden is gevonden. Iets van 100m van de plek waar duikers uitgebreid gezocht hebben, een kleine maand terug...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 16:42:37 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176217325
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:37 schreef fietsie het volgende:
Hmmm die vermiste student in Leeuwarden is gevonden. Iets van 100m van de plek waar duikers uitgebreid gezocht hebben, een kleine maand terug...
Wat zouden ze gek opkijken als ie ineens tussen die nieuwjaarsduikers was komen bovendrijven _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176217363
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:35 schreef borisz het volgende:
:W

Nou een deel van de kozijnen en plinten staat in het grondverf. Het ziet er daardoor al beter uit. :P.

Morgen weer vanaf 9u aan de slag. Dan moet alle kozijnen gedaan zijn en de slaapkamer in ieder geval één muur.
Wanneer moet je weer werken? Enig idee wanneer je gaat verhuizen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_176217472
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat zouden ze gek opkijken als ie ineens tussen die nieuwjaarsduikers was komen bovendrijven _O-
Manmanman waarom moet je nou weer zo'n domme grap maken over iemands kind dat achterlijk jong is overleden?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 16:50:25 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176217509
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wanneer moet je weer werken? Enig idee wanneer je gaat verhuizen?
Volgende week. Deze week zo veel mogelijk meters maken, want daarna wordt het avond/weekendwerk en om te verven is het licht van buiten wel fijn.
Ik denk eind van de maand te gaan verhuizen of half februari.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_176217542
Moest er dan echt zoveel aan je huisje gebeuren, Borisz?
pi_176217617
Ik vind juist dat Borisz er super snel in gaat/kan :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 1 januari 2018 @ 16:57:51 #114
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176217683
quote:
14s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hahaha, m'n schoonzus gaat wel eens met der kinderen op Koningsdag ofzo. Maar die roept ook ieder jaar weer dat dit écht het laatste jaar is, dus ik zal der niet met meer dingen opzadelen.
Ik heb ooit wat dingen op https://www.gratisaftehalen.nl/ gezet.
Kwam ook iemand op af die aan rommelmarkten deed.
Wel een stuk chagrijn, dat wel.
Maar ik was er vanaf.
pi_176217769
Ik vind een maand nog best lang, dat is toch wel meer dan een vloertje erin gooien en de muren een kleurtje geven toch? Maarja, ik heb er echt geen verstand van. Ik huur dit huis van m'n stiefvader, dus ik woonde er al terwijl we "kluste".

Als kind kreeg ik er nooit zoveel mee van. Bij de eerste verhuizing was ik te jong, bij de tweede was ik op vakantie met m'n vader. De derde was een oude boerderij waarin gewoon veel moest gebeuren, en de vierde verhuizing trokken we in bij m'n stiefvader dus was ook puur de spullen verplaatsen.
pi_176217862
In dit huis zijn we meteen de eerste dag ingetrokken :D
De keren daarvoor altijd binnen een week.
  maandag 1 januari 2018 @ 17:15:37 #117
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_176218124
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind een maand nog best lang, dat is toch wel meer dan een vloertje erin gooien en de muren een kleurtje geven toch? Maarja, ik heb er echt geen verstand van. Ik huur dit huis van m'n stiefvader, dus ik woonde er al terwijl we "kluste".

Als kind kreeg ik er nooit zoveel mee van. Bij de eerste verhuizing was ik te jong, bij de tweede was ik op vakantie met m'n vader. De derde was een oude boerderij waarin gewoon veel moest gebeuren, en de vierde verhuizing trokken we in bij m'n stiefvader dus was ook puur de spullen verplaatsen.
Misschien klust hij buiten werktijd om, dan gaat het ook niet heel snel :).

Maar, ik heb geen idee wat normaal is. In Amersfoort zaten wij er in 2 weken in. Hier werd alles gedaan, dus dat duurde wel langer. Maar ik heb zelf geen kwast in handen gehad.
pi_176218171
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wow Lein! Gaat het er toch van komen?? Heb je Kaas zo ver!?! *O* ^O^
Beetje laat en meh dus spoiler :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 januari 2018 @ 17:18:31 #119
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_176218189
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Beetje laat en meh dus spoiler :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, bah. Hopelijk gaat het lukken :). :*
pi_176218251
Ach bij mij schiet 't ook niet op hoor.. Ben afhankelijk van m'n verlof waarin ik ook nog allerlei andere dingen moet regelen. Ben nu maar 7 weken thuis geweest, waar ik er 3-4 effectief wat heb kunnen doen. En met een aantal dingen was ik ook afhankelijk van de aannemer die een en ander moest doen voordat ik zelf verder kon. Komend verlof heb ik cursussen, dus dan komt er van klussen ook vrij weinig. Doel is wel om volgend verlof boven alles af te hebben :7 (op 1 kamer na, omdat dat afhangt van wat ik beneden allemaal ga doen).

Moet wel lukken :Y Laatste paar dagen toch ook niet veel gedaan wegens koorts delirium :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 17:25:11 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176218314
Er moet toch wel wat gebeuren hoor. :) hoop in oude staat.
Ik denk ook wel dat deze week het verven zo goed als klaar kan zijn.

En laatste twee dagen weinig gedaan. Het schuren + schoonmaken is in zegmaar vier dagen gedaan. En dan ook nog met schappelijke tijden van 10 tot 15u. Dat was voor mij lichamelijk ook wel de max.

Maar goed daarna ook nog inrichten en dat maakt het wel eind januari.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_176218366
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Jup. Fokbaby is een kind van een stel dat elkaar via FoK kent. Als t lukt, wordt t zelfs een cul sc baby. Want ik ken O+ via de sc.
Zal ik dat H O+ bbelpaard waar de beide kleinkinderen inmiddels alweer uit zijn gegroeid ( :o ) maar bewaren dan? Wilde het aankomende week naar de kringloop terug brengen *) ;)
pi_176218429
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind een maand nog best lang, dat is toch wel meer dan een vloertje erin gooien en de muren een kleurtje geven toch? Maarja, ik heb er echt geen verstand van. Ik huur dit huis van m'n stiefvader, dus ik woonde er al terwijl we "klusten".
Wij konden er na 8 maanden in en toen was het eigenlijk nog niet helemaal af (en de tuin nog helemaal niet). Ander referentiekader ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_176218658
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:25 schreef borisz het volgende:
Er moet toch wel wat gebeuren hoor. :) hoop in oude staat.
Ik denk ook wel dat deze week het verven zo goed als klaar kan zijn.

En laatste twee dagen weinig gedaan. Het schuren + schoonmaken is in zegmaar vier dagen gedaan. En dan ook nog met schappelijke tijden van 10 tot 15u. Dat was voor mij lichamelijk ook wel de max.

Maar goed daarna ook nog inrichten en dat maakt het wel eind januari.
Dat zijn ook wel fijne tijden. Dan hou je het nog een beetje leuk. Ga je er pas in als het echt helemaal af en ingericht is?
pi_176218700
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wij konden er na 8 maanden in en toen was het eigenlijk nog niet helemaal af (en de tuin nog helemaal niet). Ander referentiekader ;)
Ja, dat is wel anders. :D 8 maanden, jeetje! Maarja, LS zal ook niet wakker liggen van een maandje klussen in vergelijking met haar maanden in de caravan.

Ik zou het liefst zo snel mogelijk een matras in een kamer gooien, en dan begin ik vanaf daar wel. Maar als er echt veel moet gebeuren is dat natuurlijk niet te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')