quote:Niet alleen maar jonge meisjes bellen voor Jim hoor.
Op vrijdag 20 december 2002 22:42 schreef lindaatje het volgende:
Maar idd Jim zal vast meer dan 50% van de stemmen krijgen door al die jonge meisjes die voor hem SMSen. Zou ik ook doen als ik nog zo jong was.
Hopelijk gaan hij en Zosja in ieder geval door. De laatste maakt me niet zo veel uit eigenlijk. Als het die laatste maar niet is. Die had me te veel wannabe-popstar allures.
quote:geen idee...
Op vrijdag 20 december 2002 22:46 schreef SuperUli het volgende:
welk nr zong die charlotte eigelijk?
Voor mij heeft ie dat nummer van U2 gewoon verkracht!!! ![]()
doe dan maar:
1. Zosja
2. Marieke
3. Jim
quote:Ik vind Charlotte wel een tof wijf
Op vrijdag 20 december 2002 22:47 schreef Fliepke het volgende:[..]
geen idee...
maar stem niet op haar irl is ze best vervelend
quote:Jacksons - I want you back
quote:charlotte?? wie is dat?? ben nu al vergeten hoe ze eruit zag en wat ze zong. Vast niet indrukwekkend. Hm...misschien 1 van die 2 blonde niet bijzondere meisjes??
quote:ik herkende haar ook pas nadat die foto's gepost waren
Op vrijdag 20 december 2002 22:50 schreef lindaatje het volgende:[..]
charlotte?? wie is dat?? ben nu al vergeten hoe ze eruit zag en wat ze zong. Vast niet indrukwekkend. Hm...misschien 1 van die 2 blonde niet bijzondere meisjes??
quote:Deze breezah-muts van 28 ook
Op vrijdag 20 december 2002 22:39 schreef CJ het volgende:[..]
Deze BreEzAh-mUTs heeft in ieder geval al gebeld voor Jim.
op idols.nl
Het spijt me, maar ik heb helemaal niets met Jim.
quote:Ja, dat het tussen die vier gaat is duidelijk! Ik heb daarnet gebeld voor Roger, eigenlijk heel raar, bij Big Brother ben ik er zo van overtuigd dat het allemaal doorgestoken kaart is en dat die stemmen voor geen meter meetellen. En _eigenlijk_ verwacht ik dat bij Idols ook. Zij hebben allang besloten wie van de deelnemers degene is waar zij het meeste mee kunnen, in wie ze het meeste zien en vooral: wie zij denken dat hen het meeste geld gaat opleveren.
Op vrijdag 20 december 2002 23:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
Roger, Marieke, Zosja en Jim worden de 1e 4... maar geen idee in welke volgorde....
En toch bel ik! ![]()
Ben wel benieuwd naar de uitslag zometeen, of het nou een uitslag is bepaald door de telefoontjes of bepaald 'achter de schermen', ik ben gewoon wel erg benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |