"Obligate linkse grappen. Totaal voorspelbaar. Niet humoristisch. Daar zal ik geen seconde naar kijken."quote:Op zondag 31 december 2017 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, kijk naar Youp. Die grap over Bernard jr was wel goed.
Is dat op FOK! of op Twitter?quote:Op zondag 31 december 2017 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
"Obligate linkse grappen. Totaal voorspelbaar. Niet humoristisch. Daar zal ik geen seconde naar kijken."
"Over de werkelijk klemmende zaken, zoals de islamisering, durven de meeste cabaretiers geen grappen meer te maken.
Pijnlijk."
Ach ja.quote:
beetje kitten op kleinburgerlijkheidquote:Op zondag 31 december 2017 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach ja.
Vernieuwend is het niet, maar er zitten wel een paar rake grappen in. Naar dat liedje luister ik al nauwelijks.
of een mooie beschouwing waar we heen moeten in het nieuwe jaarquote:Op zondag 31 december 2017 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Beetje meer goede grappen zou wel leuk zijn.
Dat moet nog komen. De moraal van het verhaal.quote:Op zondag 31 december 2017 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
of een mooie beschouwing waar we heen moeten in het nieuwe jaar
Succes! Ik hoop voor je dat het internet het nog doet. Whatsapp is al stuk.quote:Op zondag 31 december 2017 23:32 schreef Joezi het volgende:
ff nieuwe verzekering afsluiten nog half uurtje de tijd
¤ 132,47 per maand, nieuwe polisquote:Op zondag 31 december 2017 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Succes! Ik hoop voor je dat het internet het nog doet. Whatsapp is al stuk.
Zou ik doen. Leuke pet of zo.quote:Op zondag 31 december 2017 23:39 schreef Joezi het volgende:
Hoofdbedekking ¤ 75,- per jaar voor hoofdbedekking
anders dan een pruik
D.4.4.b
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |