abonnement Unibet Coolblue
pi_176467416
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:37 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Tnx! :*
;) :*
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zaterdag 13 januari 2018 @ 00:42:33 #202
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_176467478
OMG... En de ruudsoppers vallen nu ook die mensen van de opvang nog even aan. :X :|W _O-
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_176467550
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... En de ruudsoppers vallen nu ook die mensen van de opvang nog even aan. :X :|W _O-
Ja het is een soap op zich geworden :X En die Rowena gaat flink los door overal steeds hetzelfde tussen de antwoorden neer te plempen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_176467589
Te schandalig voor woorden. Een man die met zoveel inspanning zo'n mooie stichting en opvang opgebouwd heeft, en nu even neergesabeld wordt door een paar kansloze klaplopers van utopianen, die op hun rug liggend geld verdient hebben, met niks.
Die Ruud heeft onbezonnen een stier aangeschaft, en toen meneer geen uitweg meer zag mocht Bert Bender opvangen.
En nu zó nagetrapt worden, ik heb er geen woorden voor.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 00:49:00 #205
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_176467638
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:45 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja het is een soap op zich geworden :X En die Rowena gaat flink los door overal steeds hetzelfde tussen de antwoorden neer te plempen
Ik kon het niet laten. Nu krijg ik Rowena vast ook over me heen. >:)
Nou ja, na al die aanvaringen met Anne Fleur Dekker kan dit er ook nog wel bij. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_176467718
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:46 schreef Gooddeal het volgende:
Te schandalig voor woorden. Een man die met zoveel inspanning zo'n mooie stichting en opvang opgebouwd heeft, en nu even neergesabeld wordt door een paar kansloze klaplopers van utopianen, die op hun rug liggend geld verdient hebben, met niks.
Die Ruud heeft onbezonnen een stier aangeschaft, en toen meneer geen uitweg meer zag mocht Bert Bender opvangen.
En nu zó nagetrapt worden, ik heb er geen woorden voor.
Dit dus _O_
Schijnbaar zijn er ook met Ruud afspraken gemaakt dat hij maandelijks een bedrag zou geven aan die stichting, kan mij ook herinneren dat Ruud dit in het begin zei, hij zou Bendr's onderhoud betalen. Maar Ruud heeft dat al die tijd verzaakt, schijnbaar alleen in December een keer nu betaald na hoe lang en vaak om vragen. Terwijl Bendr daar nu al bijna een jaar is.En er ging steeds meer tijd tussen zitten als hij langs kwam, laatst zat er al 3 maanden tussen zeiden ze
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_176467736
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten. Nu krijg ik Rowena vast ook over me heen. >:)
Nou ja, na al die aanvaringen met Anne Fleur Dekker kan dit er ook nog wel bij. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O- _O- _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_176467767
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:51 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Dit dus _O_
Schijnbaar zijn er ook met Ruud afspraken gemaakt dat hij maandelijks een bedrag zou geven aan die stichting, kan mij ook herinneren dat Ruud dit in het begin zei, hij zou Bendr's onderhoud betalen. Maar Ruud heeft dat al die tijd verzaakt, schijnbaar alleen in December een keer nu betaald na hoe lang en vaak om vragen. Terwijl Bendr daar nu al bijna een jaar is.En er ging steeds meer tijd tussen zitten als hij langs kwam, laatst zat er al 3 maanden tussen zeiden ze
Bender kwam daar al verwaarloosd, ondervoed en met schurft aan. De Leemweg heeft hem opgeknapt en gecastreerd. Alles op hun kosten. Die klaplopers hebben er nooit naar omgekeken, ja als ze weer eens een filmpje nodig hadden op Facebook. :r
pi_176467782
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:54 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Bender kwam daar al verwaarloosd, ondervoed en met schurft aan. De Leemweg heeft hem opgeknapt en gecastreerd. Alles op hun kosten. Die klaplopers hebben er nooit naar omgekeken, ja als ze weer eens een filmpje nodig hadden op Facebook. :r
Ja dat steekt ze denk ik ook het meeste en geef ze er helemaal gelijk in, Laatste jaar is Bedr goed door hun verzorgd en Ruud speelt mooi weer op FB terwijl hij maar weinig voor Bendr deed en er voor was.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_176467820
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:55 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja dat steekt ze denk ik ook het meeste en geef ze er helemaal gelijk in, Laatste jaar is Bedr goed door hun verzorgd en Ruud speelt mooi weer op FB terwijl hij maar weinig voor Bendr deed en er voor was.
Echt, die man heeft zo'n mooie opvang. Ik vind het verschrikkelijk wat er nu gebeurd. Dieptriest.
pi_176467855
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:57 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Echt, die man heeft zo'n mooie opvang. Ik vind het verschrikkelijk wat er nu gebeurd. Dieptriest.
Ja ik ook, als je dan leest dat medewerkers er al niet eens meer durfde te zijn omdat Ruud al eerder flink te keer daar is gegaan met dreigen en zo.
Om je dood te schamen met dat gedrag, hij mag ze dankbaar zijn voor wat ze voor Bendr doen en al het andere veestapel :{
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_176467910
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:55 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja dat steekt ze denk ik ook het meeste en geef ze er helemaal gelijk in, Laatste jaar is Bedr goed door hun verzorgd en Ruud speelt mooi weer op FB terwijl hij maar weinig voor Bendr deed en er voor was.

Bendr stond de laatste maanden in utopia in een postzegel grond aan de caravan. Hij mocht niet eens meer in de wei. Toen is hij naar boer John gegaan, en toen kwam hij bij de Leemweg. Ik heb toen nog foto's geplaatst waar users hier van zeiden dat het bender niet was. Zo slecht was hij er aan toe.
pi_176467972
Er is politie aan te pas gekomen las ik dus wordt vervolgd. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Trieste mensen die Row en Ruud.
pi_176468021
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:00 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Bendr stond de laatste maanden in utopia in een postzegel grond aan de caravan. Hij mocht niet eens meer in de wei. Toen is hij naar boer John gegaan, en toen kwam hij bij de Leemweg. Ik heb toen nog foto's geplaatst waar users hier van zeiden dat het bender niet was. Zo slecht was hij er aan toe.
KLopt, weet die foto's nog ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_176468083
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:04 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

KLopt, weet die foto's nog ;)
Wilde niemand geloven toen. Net zoals Sasha, die al 24 uur op dezelfde plek in het weiland stond, zonder water en voer. Was ook heel normaal. :r
pi_176468102
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:03 schreef Koesjes het volgende:
Er is politie aan te pas gekomen las ik dus wordt vervolgd. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Trieste mensen die Row en Ruud.
Ja die politie en beveiliging is erbij gehaald na wat ik uit alles begrijp omdat Ruud al eerder daar heeft lopen dreigen en daardoor dus medewerkers niet meer durfde te komen. Ruud heeft niet weg willen gaan en is dus onder begeleiding eruit gezet.

Rowena zegt nu in een reactie je kan toch horen op het filmpje dat wij niets fout deden. Best makkelijk, aan het filmpje te zien... stiekem filmen en dan sociaal wenselijk gedrag vertonen als bewijs.... Maar niet aan wat er vooraf is gegaan, is denk ik niet voor niets politie bij en is die man zo overstuur aan het roepen. Gewoon triest, verzorg je goed de dieren ...zie wat ervan komt -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door DaniqueV op 13-01-2018 01:23:40 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_176468177
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:08 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja die politie en beveiliging is erbij gehaald na wat ik uit alles begrijp omdat Ruud al eerder daar heeft lopen dreigen en daardoor dus medewerkers niet meer durfde te komen. Ruud heeft niet weg willen gaan en is dus onder begeleiding eruit gezet.

Rowena zegt nu in een reactie je kan toch horen op het filmpje dat wij niets fout deden. Best makkelijk, aan het filmpje te zien... stiekem filmen en dan sociaal wenselijk gedrag vertonen als bewijs.... Maar niet aan wat er vooraf is gegaan, is denk ik niet voor niets politie bij en is die man zo overstuur aan het roepen
Ja, ik zag het. En eerst miepen dat ze een vrouw is en daarna ik kan gelukkig mn mannetje staan. Nou staan als vrouw voor een sukkel als Ruud is behoorlijk sneu.
pi_176468187
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:10 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Ja, ik zag het. En eerst miepen dat ze een vrouw is en daarna ik kan gelukkig mn mannetje staan. Nou staan als vrouw voor een sukkel als Ruud is behoorlijk sneu.
Ze vullen elkaar goed aan :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_176468293
Ik weet dat dit facebooktopic eigenlijk niet de plek is voor dit soort discussies, sorry daarvoor, maar wat hier gebeurd is walgelijk. De zorg voor een dier dat je niet kunt handelen afschuiven op een ander, en na een jaar gaan klagen.
Echt afschuwelijk.
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2018 @ 01:20:48 #220
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_176468438


[ Bericht 0% gewijzigd door markdeajaxfan op 13-01-2018 01:28:10 ]
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_176468540
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:20 schreef markdeajaxfan het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Ja dat is de enige keer dat Ruud betaald moet hebben wat je ziet in dit overzicht. Deze reactie staat erbij.


Dit is ook gelijk het enige wat Dhr. Zwaan betaald heeft deze maanden, na maanden aanspreken. In de boel verdraaien is hij goed.
¤160,- Pm dus reken maar uit.

{medewerker Leemweg}


[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 13-01-2018 01:30:49 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zaterdag 13 januari 2018 @ 01:38:47 #222
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_176468763
Meneer de runderoppasser heeft onze klaploper aardig door >:)

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 13 januari 2018 @ 02:05:06 #223
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_176469047
Kom op Rowena, happen! })

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_176469964
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Meneer de runderoppasser heeft onze klaploper aardig door >:)

[ afbeelding ]
Ik mag die meneer wel
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_176471360

TEAM BAKSTEEN
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')