abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176201787
Update:

Hallo allemaal,

Ik moet even wat dingen van mij afschrijven, want het gaat met mij niet goed. Zoals jullie weten zou mijn vriendin deze zaterdag hierheen zijn gekomen. Nu is dat uiteindelijk niet gebeurd, maar wat eraan vooraf ging is nogal raar en extreem verwarrend.

Wij hebben op Woensdagavond een heel leuk en goed gesprek gehad op de app. We hadden het over missen en wat bleek? Ze miste toch weldegelijk behoorlijk wat dingen. Denk hierbij aan dat ik haar altijd instop en we nog even de dag bespreken, mijn interesses in haar bezigheden, knuffelen, sex enzovoorts. Ook kleine dingen.

Donderdag was ik erg hoopvol over het gesprek van deze zaterdag dus. Wel wist ik dat het met hele kleine stapjes moet gaan. Vrijdag moest ik bij de huisarts zijn vanwege een kleine ingreep en medicatie. In de middag was ik erg verdrietig, want vriendin had totaal nog niet gevraagd wat ik bij de huisarts moest doen, terwijl ze daar wel van op de hoogte was dacht ik. Afijn dus ik vertelde haar dat en ze werd boos/opvliegerig, wat ik achteraf goed begrijp.

INEENS vertelde ze mij dat ze net van de psycholoog afkwam en gek genoeg, telkens als ze daar vandaan komt (op die dagen zeg maar) is ze anders/negatiever over onze relatie. Diezelfde avond vrijdag dus krijg ik per APP te horen dat ze er mee wil stoppen want ze heeft er ALLES aan gedaan (wat natuurlijk niet zo is, relatie kun je op afstand niet lijmen).

Vannacht appte we weer. Nu gaf ik aan dat ik vind dat we in ieder geval wat moeten proberen. Ik heb haar een voorbeeld gegeven; STEL ik ben dalijk gewoon aan de slag en doe gewoon de dingen die ik moet doen en STEL we doen wat leuke dingen wat denk jij dan? Nu zegt ze weer; Ja ik wil best wat proberen met je (alleen is ze bang dat samenwonen raar zal zijn in het begin, ja dat zal zeker zo zijn, maar als we goede afspraken maken).

Het blijft van links naar rechts gaan. Vandaag appt ze mij hele verhalen over dat het kut ging op haar werk etc en tevens appte ze mij 2 foto's van de outfit die ze morgenavond bij dat feest dragen. Ze leek erg onzeker. Moet ik dit wel aan? Kan dit wel? Die onzekerheid blijft terugkomen merk ik. Wel zag ik dat ze onze ring nog steeds draagt.

Ander opvallend dingetje is het boek waar ze over sprak wat zou gaan over omgaan met mij zeg maar. Ze vertelde mij de titel en wat blijkt? Dat boek gaat helemaal niet over mij. Dat boek gaat erover hoe je van iemand af komt die narcist is (iets wat ik niet ben en wat ook niet is vastgesteld). De titel van het boek is; Het verdwenen mezelf. Als je het boek Googled en leest snap je waarom ik bang ben. Mijn ouders vragen zich wel af of ze uberhaupt wel vaak naar die psycholoog is geweest, immers een goede psycholoog zou vragen om een gesprek ook met mij erbij. Zeker bij relatieperikelen lijkt mij. Bedoel ik kan mij niet verdedigen, helemaal niks.

Wat betreft werk heb ik goed nieuws. Ik heb aankomende week niet 1 maar 2 TWEEDE gesprekken wat betreft werk. Ik had op Eerste Kerstdag nog een sollicitatie gedaan en dat bedrijf is zeer enthousiast. Dinsdag heb ik een tweede gesprek via videobellen en dan een eventuele derde op locatie.

Ik heb haar verteld dat ik haar dinsdag wil zien. Ze ging maandag kijken of ze wat kon regelen. Komt ze dinsdag niet dan ga ik er zelf naartoe. Overigens probeerde ze mij te chanteren vrijdag door te zeggen dat als ik zaterdag naar haar zou komen dat het dan over zou zijn en mijn schuld is ofzo. Ik weet het niet meer, maar dat ze ineens plotsklaps is omgeslagen is wel duidelijk.

Overigens ben ik er wel achter dat de punten die ze noemde financiën, huishouden etc wel kloppen maar dat het om gevoel gaat nu. Dan nog blijft de vraag; Wanneer is dit begonnen en waar komt het vandaan? Ik heb qua gevoel niets gemerkt nogmaals. Wil ze een keer het vrijgezelle leven proberen? Wat is het?
pi_176201830
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja maar dan gaat ze mij weer appen, wat moet ik dan doen? Negeren? Of zeggen oh nu heb je mij wel nodig?
Ze stalkt je bedoel je?
pi_176201840
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waarom zegt ze dat dan?
Zei ze dat letterlijk?

Misschien zei ze wat je wilde horen en meende ze het niet. Waarom? Geen idee. Misschien dacht ze dat er anders ruzie of discussie zou komen waarbij je dooremmert zoals je hier doet.

Alleen zij weet het.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 31-12-2017 19:50:03 ]
pi_176201854
Deze man is knettergek
pi_176201863
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:43 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ze stalkt je bedoel je?
Nee ik bedoel te zeggen dat dat gaat gebeuren op zeker. Ik ben haar soulmate zegt ze en ik begrijp haar zo goed. Zoals ze gisteren ook een heel verhaal appte over ruzie op haar werk dan komt ze telkens bij mij. Hoe moet ik daarmee omgaan? Gewoon zeggen helaas maar ik wil hier niet voor gebruikt worden of?
pi_176201899
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik bedoel te zeggen dat dat gaat gebeuren op zeker. Ik ben haar soulmate zegt ze en ik begrijp haar zo goed. Zoals ze gisteren ook een heel verhaal appte over ruzie op haar werk dan komt ze telkens bij mij. Hoe moet ik daarmee omgaan? Gewoon zeggen helaas maar ik wil hier niet voor gebruikt worden of?
Jij begrijpt haar zo goed? Serieus?
  Spellchecker zondag 31 december 2017 @ 19:45:53 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176201915
quote:

[..]

Ja. En dan ben je maar hard en gemeen en gewetenloos. Sterk zijn en voor jezelf kiezen. Succes en een goed 2018.
pi_176201923
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:45 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jij begrijpt haar zo goed? Serieus?
Dat zegt ze ja. NU niet nee maar normaliter wel. Maar wat moet ik dan doen als ze dalijk gaat appen enz? Zeggen rot op of aanhoren of weet ik veel.
pi_176201948
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:46 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat zegt ze ja. NU niet nee maar normaliter wel. Maar wat moet ik dan doen als ze dalijk gaat appen enz? Zeggen rot op of aanhoren of weet ik veel.
Als ze zo is zoals jij beschrijft dan zou ik zeggen: "Rot op!"
pi_176201961
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:47 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ja of ik moet zeggen sorry maar ik wil hier niet voor gebruikt worden ofzo.
pi_176201964
quote:

[..]

Wanneer zei ze dat? Van soulmate
pi_176201975
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

pi_176201992
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef RicardoGallego het volgende:
Deze man is knettergek
Ik vind het zo’n vaag verhaal met tegenstrijdigheden. Of de vriendin van TS spoort niet in wat ze zegt en wat ze doet, of TS heeft een hele eigen waarheid/realiteit. Beide zijn nogal bizar.
pi_176201999
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je hoeft niks te zeggen. Je kan ook gewoon blocken. Als ze dan iets van je wil moet ze maar even emailen. Tenslotte moeten er nog wel wat zaken afgehandeld worden.
ZOALS JULLIE HUISDIEREN!!!@!!!
pi_176202127
quote:

[..]

Enige in dit leven wat zeker is, is dat je doodgaat.

Hoe vind jij het dat ze je appt? Vraag ons niet hoe je hierop moet reageren, wat wil je zelf?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176202145
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het zo’n vaag verhaal met tegenstrijdigheden. Of de vriendin van TS spoort niet in wat ze zegt en wat ze doet, of TS heeft een hele eigen waarheid/realiteit. Beide zijn nogal bizar.
Als het klopt wat TS zegt dan moet ie de relatie beeindigen en aan zichzelf gaan werken. Als het niet klopt wat TS zegt dan is hij nog niet toe aan een gezonde relatie en moet ie aan zichzelf gaan werken.
pi_176202188
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:53 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als het klopt wat TS zegt dan moet ie de relatie beeindigen en aan zichzelf gaan werken. Als het niet klopt wat TS zegt dan is hij nog niet toe aan een gezonde relatie en moet ie aan zichzelf gaan werken.
Klopt.
pi_176202194
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:53 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Hmm ik zie een patroon. Iets wat hij continu weigert ook te doen.
pi_176202201
Vrouwen proberen altijd de goede vrede te bewaren, dus die blijven heel gewoon doen, zij is bang voor je, voor je reactie en voor je gedrag, iets wat ik helemaal niet raar vind, je gedrag hier is gewoon eng, heel eng.

Laat je psychiater dit topic eens zien, ben namelijk wel benieuwd wat hij hiervan gaat vinden, je gedram, je rare trekjes en je controlerende gedrag.

Echt dat ze al die dingen zei was puur om de goede vrede te bewaren, als men vertrekt is men hier vaak al 5 a 7 maand mee bezig, zij heeft geen zin meer om tijd in je te stoppen, wat ik mij ook wel voor kan stellen, zie de vorige alinea.
Dus heeft ze net zo lang het toneelspel opgehouden tot ze het lef had gevonden om je eruit te werken en nu is ze het lef aan het verzamelen en misschien ook de info om te kijken hoe ze je definitief weg krijgt, wat ik meer dan logisch vind, wat ik al eerder beschreef, jij bent het type wat lawaai gaat maken aan de deur als je je zin niet krijgt, gaat dwingen, gaat janken, gaat dreigen ook al zeg je van niet, je hangt in haar als een dolle hond en zal niet loslaten voor ze zich weer volledig aan je overgeeft en dat is heel eng gedrag, heel ziekelijk gedrag.
pi_176202369
TS kun je je de laatste keer herinneren dat zij kritiek op je uitte? Hoe ging dat gesprek toen?
pi_176202380
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vrouwen proberen altijd de goede vrede te bewaren, dus die blijven heel gewoon doen, zij is bang voor je, voor je reactie en voor je gedrag, iets wat ik helemaal niet raar vind, je gedrag hier is gewoon eng, heel eng.

Laat je psychiater dit topic eens zien, ben namelijk wel benieuwd wat hij hiervan gaat vinden, je gedram, je rare trekjes en je controlerende gedrag.

Echt dat ze al die dingen zei was puur om de goede vrede te bewaren, als men vertrekt is men hier vaak al 5 a 7 maand mee bezig, zij heeft geen zin meer om tijd in je te stoppen, wat ik mij ook wel voor kan stellen, zie de vorige alinea.
Dus heeft ze net zo lang het toneelspel opgehouden tot ze het lef had gevonden om je eruit te werken en nu is ze het lef aan het verzamelen en misschien ook de info om te kijken hoe ze je definitief weg krijgt, wat ik meer dan logisch vind, wat ik al eerder beschreef, jij bent het type wat lawaai gaat maken aan de deur als je je zin niet krijgt, gaat dwingen, gaat janken, gaat dreigen ook al zeg je van niet, je hangt in haar als een dolle hond en zal niet loslaten voor ze zich weer volledig aan je overgeeft en dat is heel eng gedrag, heel ziekelijk gedrag.
Het gedrag van zijn vriendin is ook ziekelijk. Probeer geen excuses te vinden om haar goed te praten. Zij is net zo fout in deze.
pi_176202402
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het gedrag van zijn vriendin is ook ziekelijk. Probeer geen excuses te vinden om haar goed te praten. Zij is net zo fout in deze.
Je krijgt hier maar 1 kant van het verhaal te horen.
pi_176202413
quote:

[..]

Wij kennen haar kant van het verhaal niet.
pi_176202424
quote:

[..]

Doe eens even rustig Jaap Stam, er hoeft niet verdedigd te worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2017 20:05:20 ]
pi_176202429
quote:

[..]

We lezen alleen hoe TS haar gedrag ziet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')