Lijkt mij dus iets waar ze op tijd is uitgestapt.quote:Op zondag 31 december 2017 18:02 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Omdat ik voel ergens diep van binnen dat we nog niet klaar zijn. We waren zowat vader en moeder. We gingen nog kijken voor een koophuis en geregistreerd partnerschap etc, allemaal heel kort geleden.
Misschien WIL zij die HULP niet meer.quote:Op zondag 31 december 2017 17:02 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Communicatie is ook zeker het probleem. Van mij naar haar en andersom. Ik heb ook al aangegeven dat we daar HULP bij kunnen gebruiken. Zodat we ELKAAR beter leren begrijpen op de situatie die nu gaande is.
Zij merkt dat doordat ik vanaf Augustus en nee niet sinds de crisis al bezig ben met werk. Dat ik niet ben aangenomen, tja dat komt wel goed denk ik. Huishouden was ik mee bezig, was ze ook trots op in Oktober nog etc. Ik heb DIRECT aangegeven dat de grote schuld bij MIJ ligt en niet bij haar. Nu kan ze niks merken want ik ben 100KM verder.quote:Op zondag 31 december 2017 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zie jij ‘het’? Hoe merkt zij dat?
Ik zie vooral iemand die veel schuld bij de vriendin legt en niet naar zijn eigen aandeel kan kijken. Wel wat dingetjes kan benoemen in deze reeks maar ook heel veel negeert.
Die blijft hangen in het verleden en verwijten.
Activiteiten van vriendin op social media volgt.
Halfslachtig op zoek is naar werk, wat door deze crisis eindelijk iets sneller gaat.
Contact blijft zoeken en haar niet de kans geeft tot rust te komen.
Dat is wat zij ziet, ook al denk jij vast dat je heel andere dingen doet.
En toen dacht ze na en zag ze ineens hoe het zal zijn om de rest van haar leven aan je vast te zitten, toen was ze ineens zo bang, de rest van haar leven bij een man die geen baan kan houden, niets in huis doet en alleen maar kritiek heeft.quote:Op zondag 31 december 2017 18:02 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Omdat ik voel ergens diep van binnen dat we nog niet klaar zijn. We waren zowat vader en moeder. We gingen nog kijken voor een koophuis en geregistreerd partnerschap etc, allemaal heel kort geleden.
Die hulp heeft ze nooit gewild. 3 jaar geleden ofzo zei ik nog tegen haar misschien is een psych voor jezelf wel prima want je zit niet lekker in je vel etc. Ja dat klopt lieverd maar niet nodig hoor. Tja...quote:Op zondag 31 december 2017 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien WIL zij die HULP niet meer.
Ja, hardstikke leuk. Nu is ze erachter gekomen dat ze dat dus kennelijk niet wil en dat het klaar is. Kut voor je, maar het is niet anders.quote:Op zondag 31 december 2017 18:02 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op zondag 31 december 2017 17:59 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat ze er langer mee rondloopt is een feit maar nogmaals waarom heeft ze het dan niet laten merken? In Oktober ging alles perfect volgens haar. Ik heb niets niets gemerkt. Ik heb ook gezegd; Laat dit dan een ULTIEME waarschuwing zijn maar over hoeft het niet te zijn. Als zij tegen zichzelf kan zeggen dit is ook mijn fout en het kan vergeven kunnen we verder.
Die angst snap ik ook maar is dus niet geheel terecht. Waarom appte ze mij dan continu echt dagelijks dat ze zo trots was enz? Geef dan iemand de tijd? Ze appt dat omdat ze het zag.quote:Op zondag 31 december 2017 18:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
En toen dacht ze na en zag ze ineens hoe het zal zijn om de rest van haar leven aan je vast te zitten, toen was ze ineens zo bang, de rest van haar leven bij een man die geen baan kan houden, niets in huis doet en alleen maar kritiek heeft.
Ik heb al eerder gezegd dat ook onze ouders het niet zagen, niemand. Maar geloof wat je wil geloven. Het kan ook gewoon zo zijn dat dat haar fout is klaar simpel. Niemand is perfect nogmaals.quote:Op zondag 31 december 2017 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*zucht*
Jij houdt vol dat ze niks heeft laten merken. Op basis van wat ik van jou in deze reeks zie is de kans groot dat jij haar signalen nooit hebt opgepikt. Dat de relatiebreuk pas duidelijk genoeg was voor je om erachter te komen dat er iets mis is.
En dat ben je vast met me oneens.
En daar zit je probleem, dat halsstarrig vasthouden aan jouw waarheid.
Jij hoopt dat je vriendin ‘haar fout zal inzien’ en wil zelf best werken aan wat praktische dingen. Maar zult nooit erkennen dat jij wellicht fout zat in het zien van haar signalen. En zolang je dat niet doet zul je haar altijd blijven nadragen dat ze geen signalen gaf. Ook als jullie weer bij elkaar zouden komen.
Mag zij van jou voelen dat jullie wél klaar zijn?quote:Op zondag 31 december 2017 18:02 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Hoe veel tijd wil je.....quote:Op zondag 31 december 2017 18:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Die angst snap ik ook maar is dus niet geheel terecht. Waarom appte ze mij dan continu echt dagelijks dat ze zo trots was enz? Geef dan iemand de tijd? Ze appt dat omdat ze het zag.
En daar is de cirkel weer rondquote:Op zondag 31 december 2017 18:07 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat ook onze ouders het niet zagen, niemand. Maar geloof wat je wil geloven. Het kan ook gewoon zo zijn dat dat haar fout is klaar simpel. Niemand is perfect nogmaals.
Of ze zag uiteindelijk dat ze al tijden aan het trekken was aan een dood paardquote:
Waarom kreeg jij dan op je donder van je psycholoog?quote:Op zondag 31 december 2017 18:07 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat ook onze ouders het niet zagen, niemand. Maar geloof wat je wil geloven. Het kan ook gewoon zo zijn dat dat haar fout is klaar simpel. Niemand is perfect nogmaals.
Om je koest te houden zodat zij dingen kan uitzoeken of ze het alleen kan reddenquote:Op zondag 31 december 2017 18:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Die angst snap ik ook maar is dus niet geheel terecht. Waarom appte ze mij dan continu echt dagelijks dat ze zo trots was enz? Geef dan iemand de tijd? Ze appt dat omdat ze het zag.
En niet op de rest reageren.quote:Op zondag 31 december 2017 17:56 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dit is een nieuwe situatie qua communicatie. Ik weet normaal wel wat ze wil en dergelijke, maar nu weet ik niet wat ze van mij verwacht ofzo. Natuurlijk wil ik het haar laten zien. Je snapt zelf wel waarom denk ik.
Dat mag maar ik voel ergens dat we nog niet klaar zijn. Dit kwam zo uit het niets. Ik zou er veel meer vrede mee hebben als we wat proberen en ze dan zegt het is klaar.quote:Op zondag 31 december 2017 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mag zij van jou voelen dat jullie wél klaar zijn?
Of mag dat pas nadat ze -tegen beter weten in- alles heeft geprobeerd wat jij belangrijk vindt dat ze probeert om de relatie te redden?
Ben jij degene die mag kiezen dat het over is, of heeft zij daar ook een zegje in?
Nee, dat niet. Maar er is wel iets waar je psycholoog je op je donder voor geeft. Wat is dat?quote:Op zondag 31 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat werkgever voor iemand anders kiest om welke reden dan ook is mijn fout? Oke.
Als je altijd de fout buiten jezelf zoekt heb je vast een heel fijn leven.quote:Op zondag 31 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat werkgever voor iemand anders kiest om welke reden dan ook is mijn fout? Oke.
Dat gaat niet gebeuren. Gewoon accepteren en doorgaan met je eigen leven.quote:Op zondag 31 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat mag maar ik voel ergens dat we nog niet klaar zijn. Dit kwam zo uit het niets. Ik zou er veel meer vrede mee hebben als we wat proberen en ze dan zegt het is klaar.
Alles voor het woordje maar telt nietquote:Op zondag 31 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat mag maar ik voel ergens dat we nog niet klaar zijn. Dit kwam zo uit het niets. Ik zou er veel meer vrede mee hebben als we wat proberen en ze dan zegt het is klaar.
Ikke, ikke, ikke...quote:Op zondag 31 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ouders de aangewezen personen zijn om zoiets te signaleren? Dat het voor de buitenwereld koek en ei lijkt zegt echt niks.quote:Op zondag 31 december 2017 18:07 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt dat niet. Als zij er klaar mee is, dan is dat zo.quote:Op zondag 31 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja, maar waarom heeft ze dat niet gezegd?quote:Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt dat niet. Als zij er klaar mee is, dan is dat zo.
Weet ik veel, ik ben haar nietquote:Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, maar waarom heeft ze dat niet gezegd?
Omdat deze gast alles bespreekt met zijn ouders, vrienden en haar collegas, want 'dat moet kunnen'. Dus alle privedingen die je normaal binnen een relatie houdt wordt ook over de tafel gegooid met deze figuren. Want je hebt tenslotte 'geen geheimen' voor elkaar.quote:Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ouders de aangewezen personen zijn om zoiets te signaleren? Dat het voor de buitenwereld koek en ei lijkt zegt echt niks.
Gevoelens zijn natuurlijk ook een soort uitleesbare data die maar op 1 manier te interpreteren is.quote:Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
En ook dit idd.quote:Op zondag 31 december 2017 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Gevoelens zijn natuurlijk ook een soort uitleesbare data die maar op 1 manier te interpreteren is.
Omdat het haar geen reet interesseert wellicht?quote:Op zondag 31 december 2017 18:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog best eens waar kunnen zijn enkel op basis van haar laatste exquote:Op zondag 31 december 2017 18:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is een van de redenen waarom hij denkt dat zijn ex daarom ook nog jaren nodig heeft om een nieuwe vriend te zoeken. Ze is tenslotte al zo beschadigd door al haar exen.
Dat ik mijzelf meer achteruit moet stellen.quote:Op zondag 31 december 2017 18:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar er is wel iets waar je psycholoog je op je donder voor geeft. Wat is dat?
Blijf daaraan werken!quote:Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat ik mijzelf meer achteruit moet stellen.
Heb je het tegen mijquote:Op zondag 31 december 2017 18:19 schreef Steevast het volgende:
[..]
Meen je dat nou..?
Na zo lang verbonden te zijn is dit je enige uitbraaksel..
Nee.quote:Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:
Kan iemand mij in drie zinnen samenvatten waar deze reeks over gaat?
TS zijn vriendin lijkt m niet meer te moeten, maar TS kan dat niet accepteren.quote:Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:
TS heeft ernstige psychische problemen maar kan dat niet accepteren en blijft wijzen naar anderen. Zijn vriendin is het beu en heeft hulp voor haarzelf gezocht. TS verdraait, liegt en blijft zich met haar bemoeien.quote:Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:
Dit tel ik goed als drie zinnen, bedankt..quote:Op zondag 31 december 2017 18:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
TS heeft ernstige psychische problemen maar kan dat niet accepteren en blijft wijzen naar anderen. Zijn vriendin is het beu en heeft hulp voor haarzelf gezocht. TS verdraait, liegt en blijft zich met haar bemoeien.
Ik ben een week of drie ‘verbonden’ aan TS. Vind je dat lang?quote:
TS denkt dat vriendin het even moeilijk heeft met de relatie. Reaguurders komen er achter dat TS zelf de oorzaak is en proberen hem al 15 topics lang te vertellen dat het over is. TS walst over ex heen en accepteert geen nee in einde relatie.quote:Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:
Dat heb je mooi samengevatquote:Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
TS denkt dat vriendin het even moeilijk heeft met de relatie. Reaguurders komen er achter dat TS zelf de oorzaak is en proberen hem al 15 topics lang te vertellen dat het over is. TS walst over ex heen en accepteert geen nee in einde relatie.
Nope, maar dat doe niet af aan het feit dat vrouwen amper verbonden zijn, ooit.quote:Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben een week of drie ‘verbonden’ aan TS. Vind je dat lang?
Dan had je het dus niet tegen mij. Opgelostquote:Op zondag 31 december 2017 18:30 schreef Steevast het volgende:
[..]
Nope, maar dat doe niet af aan het feit dat vrouwen amper verbonden zijn, ooit.
Niet echt.. Maar allaquote:Op zondag 31 december 2017 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan had je het dus niet tegen mij. Opgelost
Om je te motiveren meer te doen. In een laatste poging om het te laten werken positief blijven, het een oprechte kans te geven. Jou ruimte te geven jezelf te ontwikkelen. Zichzelf de kans geven dat gevoel weer terug te krijgen, een toekomst samen te zien.quote:Op zondag 31 december 2017 18:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |