Oh echt wel, en dan pakt ze er een goede fles wijn bij en neukt ze even met de leuke gozer die ze heeft leren kennen het behang van de muur, en kreunt ze nog even gelukzalig, ga je voor het ontbijt naar huis of na het ontbijt, waarna ze geniet van alle vrijheid die ze heeft verworvenquote:Op zondag 31 december 2017 19:34 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat betwijfelen veel mensen. En ik ook. Als hetgeen verandert wat zij wil wil ik het nog weleens zien.
Blijkbaar niet, anders had je hier niet 16 topics vol lopen janken.quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik gedraag mij in de omgang met altijd prima hoor. Dat zegt ze zelf ook; Onze relatie is/was altijd wonderbaarlijk goed.
...quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik gedraag mij in de omgang met altijd prima hoor. Dat zegt ze zelf ook; Onze relatie is/was altijd wonderbaarlijk goed.
En dan komt ze in de situatie zoals haar collega die overleden is die ook vrijgezel WERD en alleen stierf en enorm veel spijt had dat ze haar grote liefde liet gaan. En dan?quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh echt wel, en dan pakt ze er een goede fles wijn bij en neukt ze even met de leuke gozer die ze heeft leren kennen het behang van de muur, en kreunt ze nog even gelukzalig, ga je voor het ontbijt naar huis of na het ontbijt, waarna ze geniet van alle vrijheid die ze heeft verworven
Deze zelfoverschatting.quote:Op zondag 31 december 2017 19:37 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
En dan komt ze in de situatie zoals haar collega die overleden is die ook vrijgezel WERD en alleen stierf en enorm veel spijt had dat ze haar grote liefde liet gaan. En dan?
En toch ziet ze in jou blijkbaar een narcist die niet goed voor haar is. Ik denk dat we kunnen stellen dat jullie relatie niet wonderbaarlijk goed is.quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Jij bent haar grote liefde niet (meer).quote:Op zondag 31 december 2017 19:37 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
En dan komt ze in de situatie zoals haar collega die overleden is die ook vrijgezel WERD en alleen stierf en enorm veel spijt had dat ze haar grote liefde liet gaan. En dan?
Waarom zegt ze dat dan?quote:Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch ziet ze in jou blijkbaar een narcist die niet goed voor haar is. Ik denk dat we kunnen stellen dat jullie relatie niet wonderbaarlijk goed is.
Niet meer inderdaad maar dat blijf ik wel zegt ze zelf. Maar ik wil het nog weleens zien.quote:Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij bent haar grote liefde niet (meer).
Dat ziet ze dan wel.quote:Op zondag 31 december 2017 19:37 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dan denkt ze dat was wel sneu voor die collega, godzijdank ben ik nu vrijgezel!!! Feestjuhhhh vanavond bij mij!!!! Op een dag zit ze dan op internet en komt ze dit topic tegen en laat ze het aan een vriendin zien, Kijk nou hij was nog verknipter dan ik al dacht.quote:Op zondag 31 december 2017 19:37 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nah, uit het oog uit het hart.quote:Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Niet meer inderdaad maar dat blijf ik wel zegt ze zelf. Maar ik wil het nog weleens zien.
Daarom kapt ze met je.quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef AnoniemH het volgende:
Onze relatie is/was altijd wonderbaarlijk goed.
Maar de vrouwenhater van deze DM zegt wat TS wil horen en dan is het goed advies!quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwenhaters die nog nooit een relatie hebben gehad hier rondlopen? Aan hun meningen zou ik niet teveel waarde hechten.
Dat is misschien zo, maar ik wil niet dat zij straks ook verdrietig is. Ik geef enorm veel om haar begrijp je. Maar als ik het uit mag stippelen dan denk ik dat ze zeker wel een paar x neukt, maar er uiteindelijk niets wijzer van word. Zoals een bevriende vriendin zegt; Laat haar op haar bek gaan, ze komt er vanzelf achter.quote:Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat ziet ze dan wel.
Voor hetzelfde geld komt ze bij je terug en heeft ze als ze 80 is ontzettend veel spijt van die keuze en het gevoel dat ze haar leven heeft weggegooid.
Je moet écht ophouden met die ‘stel dat’ vergelijkingen.
Volgens mij begrijp jij nog steeds niet het verschil tussen intentie en actie.quote:Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Niet meer inderdaad maar dat blijf ik wel zegt ze zelf. Maar ik wil het nog weleens zien.
Nou, laat haar dan.quote:Op zondag 31 december 2017 19:40 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat is misschien zo, maar ik wil niet dat zij straks ook verdrietig is. Ik geef enorm veel om haar begrijp je. Maar als ik het uit mag stippelen dan denk ik dat ze zeker wel een paar x neukt, maar er uiteindelijk niets wijzer van word. Zoals een bevriende vriendin zegt; Laat haar op haar bek gaan, ze komt er vanzelf achter.
Gaat hij als algehele conclusie uitprinten en overhandigen aan zn ex.quote:Op zondag 31 december 2017 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar de vrouwenhater van deze DM zegt wat TS wil horen en dan is het goed advies!
Je geeft er geen reet om of ze wel of niet verdrietig is. Het enige wat jij wil is dat ze op haar knietjes bij je terugkomt. Hypocriete egoïst.quote:Op zondag 31 december 2017 19:40 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat is misschien zo, maar ik wil niet dat zij straks ook verdrietig is. Ik geef enorm veel om haar begrijp je. Maar als ik het uit mag stippelen dan denk ik dat ze zeker wel een paar x neukt, maar er uiteindelijk niets wijzer van word. Zoals een bevriende vriendin zegt; Laat haar op haar bek gaan, ze komt er vanzelf achter.
Ja maar dan gaat ze mij weer appen, wat moet ik dan doen? Negeren? Of zeggen oh nu heb je mij wel nodig?quote:
Ze heeft hersens. Vrije wil. En keuzevrijheid.quote:Op zondag 31 december 2017 19:40 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |