GODVERquote:
Ross in Friends ook.quote:Op zondag 31 december 2017 15:36 schreef SureD1 het volgende:
leraar had een helicopter op zijn keyboard...
Ik vind het echt niks bijzondersquote:
Aha ja, hoe verder van Rotterdam, hoe minder er meedoen.quote:Op zondag 31 december 2017 15:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die slaan Limburg toch over, dus de kramen hier in de buurt zitten er toch niet tussen.
quote:
Wij keken Apocalypse Now met geschiedenis, I love the smell of napalm in the morning...quote:
Goed nummer daarvoor wel.. tssketssketssskeequote:Op zondag 31 december 2017 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ik speelde vroeger de maracas (sambaballen voor leken) op dit nummer bij een muziekvereniging
ik heb 2 krentebollen en 2 beignets gekocht en daar heb ik gisteren en vandaag al 1 van ieder van op... vanavond 1 en morgen 1 en dan in september pas weer.quote:Op zondag 31 december 2017 15:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het echt niks bijzonders
quote:Op zondag 31 december 2017 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Waarom wisselen ze deze niet met Piano Man, zoveel beter dit
GMTAquote:Op zondag 31 december 2017 15:37 schreef MTheBassman het volgende:
Dit en Piano Man moeten van plek wisselen, dan was ik tevreden geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop