quote:
Zekerquote:Op maandag 1 januari 2018 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
Geen van Gerwen of Barney maar deze finale heeft wel potentie om een echte kraker te worden.
Ik hoop echt op een sterke Cross. Lewis was uiteindelijk ook een flinke anticlimax.quote:Op maandag 1 januari 2018 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
Geen van Gerwen of Barney maar deze finale heeft wel potentie om een echte kraker te worden.
Zeker. Natuurlijk moet Cross wel z'n niveau halen maar daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op maandag 1 januari 2018 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een sterke Cross. Lewis was uiteindelijk ook een flinke anticlimax.
Leeft hij nog? Zoja wil ik hem wel zien schroeien tegen MVG.quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 31-12-2017 om 01:20:04Rob Voltage Cross is de dartsheld van 2017. Cross is nu al een dartslegende en ik hoop dat hij in zijn eerste jaar bij de PDC gelijk de wereldtitel gaat pakken. Cross gaat hopelijk Taylor met ruime cijfers verslaan in de finale dat zou ik echt fantastisch vinden #rtl7darts reageer retweet
Zou een goed voornemen voor 2018 zijn.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het echt fantastisch vinden als Yannick stopt met tweeten
Ruim op tijd.quote:
Als de pot genoeg spektakel biedt is dat onmogelijk.quote:
Al meer dan een halve eeuw dood.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Leeft hij nog? Zoja wil ik hem wel zien schroeien tegen MVG.
Ook wel benieuwd naar de pl namenquote:Op maandag 1 januari 2018 16:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als de pot genoeg spektakel biedt is dat onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |