Nja gewoon alle toernooien die RTL7 uitzendt vind ik al behoorlijk wat.quote:Op zondag 31 december 2017 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet alles daarvan wordt uberhaupt opgenomen
Maar ik kijk wel veel ja
Is ook best wat alquote:Op zondag 31 december 2017 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja gewoon alle toernooien die RTL7 uitzendt vind ik al behoorlijk wat.
Ik kijk niet alleen daarvoor.quote:Op zondag 31 december 2017 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, scheelt dat er geen Nederlandse club meer meedoet
Elk jaar tijdens het WK wil ik meer het darts gaan volgen het jaar erop, maar het schiet er altijd bij in om erop af te stemmen.quote:
Zou als ik jou was sowieso de UK Open van maart meepakken, open lotinggenotquote:Op zondag 31 december 2017 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elk jaar tijdens het WK wil ik meer het darts gaan volgen het jaar erop, maar het schiet er altijd bij in om erop af te stemmen.
Stuur me maar een DM tegen die tijd, want dit ga ik vergetenquote:Op zondag 31 december 2017 14:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou als ik jou was sowieso de UK Open van maart meepakken, open lotinggenot
Komt vast goed hoop ikquote:Op zondag 31 december 2017 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stuur me maar een DM tegen die tijd, want dit ga ik vergeten
Aden Kirkquote:Op zondag 31 december 2017 14:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou als ik jou was sowieso de UK Open van maart meepakken, open lotinggenot
Dit heb ik ook vaak ja, dan kijk ik de PL nog wel trouw elke week en daarna valt het steeds overal tussendoor.quote:Op zondag 31 december 2017 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elk jaar tijdens het WK wil ik meer het darts gaan volgen het jaar erop, maar het schiet er altijd bij in om erop af te stemmen.
Ik zou alleen de top8 een vaste seed geven ipv top 32quote:Op zondag 31 december 2017 14:59 schreef franklop het volgende:
Zou wel helpen als ze vaker een soort open loting doen.
Al is dit jaar het wel redelijk beperkt gebleven qua zelfde kwart/halve en finales volgens mij
Zo dat schitterend jaquote:
Na de PL is er ook een tijdje niet heel veel te zien eigenlijkquote:Op zondag 31 december 2017 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak ja, dan kijk ik de PL nog wel trouw elke week en daarna valt het steeds overal tussendoor.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2017 15:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou alleen de top8 een vaste seed geven ipv top 32
Nou ja, de maanden daarna schiet het er ook steeds bij in.quote:Op zondag 31 december 2017 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na de PL is er ook een tijdje niet heel veel te zien eigenlijk
Zover kom ik niet eens.quote:Op zondag 31 december 2017 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak ja, dan kijk ik de PL nog wel trouw elke week en daarna valt het steeds overal tussendoor.
Daar heb ik ook last van. Na de PL ben ik er ook wel even klaar mee en volg ik het even niet.quote:Op zondag 31 december 2017 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |