Precies, teler heeft helemaal geen doorgestoken kaart nodig om dit varkentje te wassen.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga eens naar het PSV-topic met je complottheorieën.
Ja eigenlijk wel waar. Toch 5 euro op Cross gezetquote:Op maandag 1 januari 2018 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens, had gehoopt dat kros op 3 stond ofzo.
Je moet gewoon duidelijk zijnquote:Op maandag 1 januari 2018 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Van die mensen die dan een paar dagen voor 1 januari zeggen, tot volgend jaar.
Weg uit mijn leven aub.
HaagseGod zal wel weer op 1 staan.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tering ouwe je hebt de 5e meeste posts ofzo dit jaar op fok.
Taylor wint.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, teler heeft helemaal geen doorgestoken kaart nodig om dit varkentje te wassen.
KNJB wilt dat Teler wint!!!!1quote:Op maandag 1 januari 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga eens naar het PSV-topic met je complottheorieën.
🤔quote:Op maandag 1 januari 2018 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik maak die zooi niet. Maar er is wel een Hitler versie.
[ afbeelding ]
Gewoon.
Dan zal jij van FOK! moeten gaan, ik ga nergens heenquote:Op maandag 1 januari 2018 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Van die mensen die dan een paar dagen voor 1 januari zeggen, tot volgend jaar.
Weg uit mijn leven aub.
200k posts dit jaarquote:Op maandag 1 januari 2018 17:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
HaagseGod zal wel weer op 1 staan.
Jeetje.
Gelukkig nieuwjaar schatje hihiquote:Op maandag 1 januari 2018 17:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zal jij van FOK! moeten gaan, ik ga nergens heen
Zoveel posts en dan nog niks gezegd hebben. Ook een prestatie.quote:
Heey jij ook heaquote:Op maandag 1 januari 2018 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar schatje hihi
Waarom inhoudelijke posts plaatsen bij een nieuwsbericht als je in die tijd ook tien posts kan posten met "Jeetje" en "Wat erg zeg"quote:Op maandag 1 januari 2018 17:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoveel posts en dan nog niks gezegd hebben. Ook een prestatie.
even poepenquote:Op maandag 1 januari 2018 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom inhoudelijke posts plaatsen bij een nieuwsbericht als je in die tijd ook tien posts kan posten met "Jeetje" en "Wat erg zeg"
* De altijd sympathieke Yannickquote:Op maandag 1 januari 2018 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het echt fantastisch vinden als Yannick stopt met tweeten
Eens, ik denk dat er magneten achter het bord zetten die geactiveerd kunnen worden. Dat zal bij die matchdarts ook gebeurd zijn.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:54 schreef PSVCL het volgende:
taylor wint gewoon dit is allemaal opgezet door de pdc.
mvg die 6 wedstrijd pijlen mist ,, geloof je het zelf?
zuurquote:Op maandag 1 januari 2018 17:18 schreef Monolith het volgende:
Ik zou het überhaupt fantastisch vinden als Twitter er gewoon mee stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |