Nee!quote:
Zo dan!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee!Ze heeft ruim 13 maanden moedermelk gehad waarvan ruim 12 maanden via de kolf. Nu kan ik dus een nieuwe hobby gaan zoeken.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las darmmoves
Ik ben tikje moe geloof ik
*Slurpt snel koffie door
Poooohooohoooop babyyyyyquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:12 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Zo dat zou handig zijn met zindelijk maken. Dat hij meteen gaat poepen als hij All I want for Christmas hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al inspiratie? Bewonderenswaardig hoelang je dat hebt gedaan!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee!Ze heeft ruim 13 maanden moedermelk gehad waarvan ruim 12 maanden via de kolf. Nu kan ik dus een nieuwe hobby gaan zoeken.
Helemaal niets, behalve dan dat we een app-groep hebben met allemaal moeders van OUD (en eventueel vaders) en een poule in de WIDM-app met allemaal OUD-ers.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:55 schreef Molo het volgende:
Wat heeft WIDM met dreumesjes of OUD te maken dan?
Ah ok!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Helemaal niets, behalve dan dat we een app-groep hebben met allemaal moeders van OUD (en eventueel vaders) en een poule in de WIDM-app met allemaal OUD-ers.
Dat van een nieuwe hobby zoeken was een grapjequote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:19 schreef Quoi het volgende:
En al inspiratie? Bewonderenswaardig hoelang je dat hebt gedaan!
Misschien vertaalt die extra tijd zich in meer aandacht energie voor Zz of jezelf of het huishouden of..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat van een nieuwe hobby zoeken was een grapjeanders dan je misschien zou verwachten, houd ik nu niet ineens zeeën van tijd over.
En, hoe is het om weer in een verloskamer te zijn?
16,5 maand. Ook zo lief dat je een dekentje krijgtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:25 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Misschien vertaalt die extra tijd zich in meer aandacht energie voor Zz of jezelf of het huishouden of...
Cute Nazil! Ik kreeg een dekentje over me heen toen ik daar om vroeg![]()
.
Hoe oud is hij nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |