Gewoon zeggen "Ach Buuf, ik wist niet dat u ook opbleef voor Cielke Sijben?quote:Op zondag 31 december 2017 02:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Normaal is ze wel tof als er een feestje is hoor, maar snap wel dat dit niet chill is
Vraag me af of daar ooit een topic over is geweest, volgens mij zijn er best veel van dat soort voorvallenquote:Op zondag 31 december 2017 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maxwell's Silver Hammer comes to mind, wanneer Paul een beetje giechelig die tekst opzingt. Maar weet door alle versies even niet og dat albumversie was of Anthology.
quote:Op zondag 31 december 2017 02:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "Ach Buuf, ik wist niet dat u ook opbleef voor Cielke Sijben?"
Ken ik! Lekker bandje jaquote:Op zondag 31 december 2017 02:28 schreef Kyran het volgende:
Dago, ken je Airbourne? Beetje AC/DC on steroidsGeweldig live ook.
Ja verdommequote:Op zondag 31 december 2017 02:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Peace of Mind had ook in de lijst gemoeten
Slaap zequote:Op zondag 31 december 2017 02:29 schreef Dwersdriever het volgende:
Als jullie gaan slapen, doe ik dat ook maar denk ik. Slap postdagje voor mij. Maar morgen beter.
HEPPIEquote:Op zondag 31 december 2017 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied staat wel vrij hoog, maar ach, beter dan de zooi die hierna komt.
Jij ook, ook al ben ik nog niet wegquote:Op zondag 31 december 2017 02:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gezien iedereen vertrekt, alvast de beste wensen voor 2018 aan iedereen die ik hier in de afgelopen nachten heb gesproken
girls in blackquote:Op zondag 31 december 2017 02:28 schreef Kyran het volgende:
Dago, ken je Airbourne? Beetje AC/DC on steroidsGeweldig live ook.
Smokin is ook awesomequote:Op zondag 31 december 2017 02:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet nog steeds eens goed voor de discografie van Boston gaan zitten. Elk jaar als ik dit nummer hoor denk ik, "volgend jaar..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |