Klopt maar gister deed ik dat ook en toen deed Cielke De Staat met dat café.quote:Op zondag 31 december 2017 00:15 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je moet ook luisteren en niet kijken.
Bedankt Hansquote:
Nouja, SR is al klaar sinds 24equote:Op zondag 31 december 2017 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah, dus na 1 jan ben je weer mod af
Nee, ga je gangquote:Op zondag 31 december 2017 00:17 schreef noodgang het volgende:
Heeft iemand al ik denk dat ik AC/DC gezegd?
Toen was het Cafe een keertje levendquote:Op zondag 31 december 2017 00:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopt maar gister deed ik dat ook en toen deed Cielke De Staat met dat café.
Dan neem je aan dat ze blij zijn en daar vrijwillig zitten.quote:Op zondag 31 december 2017 00:16 schreef Sfeermaker het volgende:
De mensen die nu het cafe binnenkomen hebben natuurlijk 8u daar gewacht
Wat vind jij van de keuze van TOM?quote:Op zondag 31 december 2017 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik distantieer me naast darts ook graag van AC/DC.
Ik welquote:Op zondag 31 december 2017 00:17 schreef Bugno het volgende:
Mmm, niemand pikt mij Stefan & Lisette garpje op
Sorry, niet gezien.quote:Op zondag 31 december 2017 00:17 schreef Bugno het volgende:
Mmm, niemand pikt mij Stefan & Lisette garpje op
Vanaf februari ofzo ben ik bij!quote:Op zondag 31 december 2017 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet toch ook eens een quizje in Tilburg meedoen, dan ben je kansloos.
Ja ik ben switched naar de stream/koptelefoon zodat de rest hier niet wakker word dus loop achterquote:
Ben blij dat we op dezelfde lijn zitten, want ik erger me echt mateloos hieraan. Ugh.quote:Op zondag 31 december 2017 00:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig deel je altijd mijn ergernis van de lamme mensen in het café
quote:
Dat wel, we zullen zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |