Ja stom zeg. Lang niet alle rokers zijn aso's hoor, ik vraag altijd netjes bij anderen waar ik mag roken en ik sta altijd wat verder weg van mijn niet-rokende vrienden als ze er niet tegen kunnen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Een huisgenoot heeft een rokende vriend. Hij moet op balkon staan. Maar vaak zit hij met deur open toch nog binnen en denk dat de rook en geur niet het huis doorgaat. Alles stinkt daarna. Bleh
Voor mij persoonlijk was het het meest vreselijke kutjaar ooit.quote:
Ik heb een biefstukje met champignons en auberginequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo effe in de break een ei bakken, effe wat ui en paprika snijden
Van roken moet je juist schijten jaquote:
ja, je tikt een eitje?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja nu maak je helemaal geen kan bij mij he?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja stom zeg. Lang niet alle rokers zijn aso's hoor, ik vraag altijd netjes bij anderen waar ik mag roken en ik sta altijd wat verder weg van mijn niet-rokende vrienden als ze er niet tegen kunnen.
Ja ik weet dat ik dom ben omdat ik überhaupt rook maar dat ff ter zijde
Binnen roken is zo smerig hequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Een huisgenoot heeft een rokende vriend. Hij moet op balkon staan. Maar vaak zit hij met deur open toch nog binnen en denk dat de rook en geur niet het huis doorgaat. Alles stinkt daarna. Bleh
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Zorro het volgende:
Ess komt terug van de supermarkt, opent de verpakkingen: "Hee dit ken ik toch wel!"
Sorryquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja nu maak je helemaal geen kan bij mij he?
ook leuk, al hebben die soms iets te overduidelijk leentjebuur gespeeld bij Joy Division. Net als die Belgen, ff denken, Customs, die heb ik meerdere keren gezienquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Interpol?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Zorro het volgende:
Ess komt terug van de supermarkt, opent de verpakkingen: "Hee dit ken ik toch wel!"
Nou nou nouquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:47 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |