Het treurigste wat ik ooit gezien heb.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Rokers buiten de ziekenhuisdeurenStumperds.
Zo klopt ie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Rokers buiten de ziekenhuisdeurenStumperds.
ik heb werkelijk in al die jaren nog nooit 1 agent zien controleren.. tja...quote:
Sinead O'Connor dan maar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan radio harder? Of later beginnen met koken
Ik heb gisteren nog rook gerokenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit lied gaat over roken. Hebben we die discussie al gehad?
Niet roken op een schoolplein door ouders en leraren?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het treurigste wat ik ooit gezien heb.
nou, totdat ik het bij Ajax in de Arena hoorde kende ik het ook nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vreemd, dit is echt een van zijn bekendste nummers. Afijn, dan ken je deze ook
Kan je je ook niet voortplantenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:43 schreef alopio het volgende:
Editors slaat mijn zaad altijd dood van
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit lied gaat over roken. Hebben we die discussie al gehad?
Sowieso rookpauzesquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het treurigste wat ik ooit gezien heb.
Sneu ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rokers staan altijd voor de deur. Vreselijk.
Nu wel!quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:43 schreef Zorro het volgende:
Nee. Kan niet zeggen dat ik dit ken. Of ja, dat kan ik wel zeggen maar dan zou ik de waarheid op grove wijze geweld aandoen.
Mensen die 20 minuten per dag gaan lopen schijten kosten meer tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sowieso rookpauzesSchijnt op jaarbasis iets van 3 weken totaal te zijn.
Hier zijn ze heel actief aan het controleren, pas sinds vandaag hoor ik wat geknal. Moet zeggen voor Den Haag heel netjes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb werkelijk in al die jaren nog nooit 1 agent zien controleren.. tja...
Dat sowieso...geen kinderwens in huize alopio hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je je ook niet voortplanten
Win-win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |