Same, symfonische metal vind ik zoo mooiquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, maar kan wel lachen om de beschrijving 'Eftelingmetal'.
Ik heb ze ook een keer live gezien en was ook gevlucht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb menig festival moeten ontvluchten om deze lui te ontlopen
nja jij bent sowieso niet echt van de gothic metal meer volgens mij. Katatonia is ook niet helemaal je straatjequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal er wel te bejaard voor zijn. Afgrijselijk vind ik het
Ik vind het effect van wat glazen alcohol of een explosief in je handen wel wat anders. Laten we met de juiste maten metenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, laten we alles verbieden.
Mensen gaan dronken achter het stuur. Totaalverbod voor alcohol aub.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:17 schreef Gretzl het volgende:
UGH Meat Loaf, er zijn weinig artiesten waar ik een grotere hekel aan heb
Restless, zo ongelooflijk mooiquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Blijft belachelijk dat er niks van het album Enter van WT in de lijst staat. TOen maakten ze pas echt muziek
Is het weer zo ver?quote:
Mja, mensen zullen nog altijd naar Duitsland en Belgie rijden... maar goed, dan kan er ook beter op gecontroleerd en gehandhaafd worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Door t gewoon als geheel te verbieden kan er ook geen discussie ontstaan over de vraag of het legaal of illegaal is en verklein je de kans dat zoiets gebeurt.
precies bij normaal gebruik is de kans minimaal dat er iets gebeurt. maar anti- vuurwerk mensen grijpen dat allemaal aan tegen vuurwerk.... Terwijl de hoeveelheid illegale vuurwerk alleen maar toeneemt bij een verbod en ook de kans op het aantal slachtoffers toeneemt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit door normaal gebruik van legaal consumentenvuurwerk is gekomen?
Dat probeerde ik laatst met kippenvleugelsquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef Uccie het volgende:
Lekker handig Uccie...spareribs eten en typen...slecht idee...ik lees wel even alleen mee
Dacht dat je daar als arme student geen geld voor had?quote:
ik gebruikte het 15 jaar geleden al, en ik denk ook niet dat ik het zelf verzonnen heb eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef PippenScottie het volgende:
Eftelingmetal is kandidaat-woord-van-het-jaar
Cijfermatige onderbouwing graag voor die laatste stellingquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies bij normaal gebruik is de kans minimaal dat er iets gebeurt. maar anti- vuurwerk mensen grijpen dat allemaal aan tegen vuurwerk.... Terwijl de hoeveelheid illegale vuurwerk alleen maar toeneemt bij een verbod en ook de kans op het aantal slachtoffers toeneemt.
Gewoon vuurwerk is wel een opmaat naar illegaal vuurwerk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies bij normaal gebruik is de kans minimaal dat er iets gebeurt. maar anti- vuurwerk mensen grijpen dat allemaal aan tegen vuurwerk.... Terwijl de hoeveelheid illegale vuurwerk alleen maar toeneemt bij een verbod en ook de kans op het aantal slachtoffers toeneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |