Biertje open trekkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik voel me gewoon nog steeds brak... iemand tips? (Als je zegt niet zoveel bier drinken dan)
Nou echt! Mijn huis heeft ze al, maar echt, weten dat je kinderen levend en ervan bewust waren verbrand zijn.... pfff.... mijn maag draaide zich even om tijdens het nieuwsquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb serieus meteen rookmelders besteld hierdoor. Was ik al van plan, maar was het onnodig aan het uitstellen.
Damien Rice.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:03 schreef Persefoneia het volgende:
9 crimes is toch van Shrek? Ik ken het via de Top 2000 en ik vind het zo'n allemachtig mooi nummer.
ja, met de rest op aanzienlijke afstand.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Bat Out Of Hell overwint het hele uur.
Ik zou voor een CO meter gaan, een CO2 meter doet niet zo heel veel (en is nogal duur)quote:
Gooi gewoon de vetpan aan johquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar over een uurtje koken. mijn ritme is fucked up...
Ik heb besteld....ben nog te zwak om naar de supermarkt te gaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar over een uurtje koken. mijn ritme is fucked up...
Ja, Eat itquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit niet ooit gedaan door Weird Al?
Geen spectaculaire nummers voor de rest nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, met de rest op aanzienlijke afstand.
Jep, Eat it, get yourself an egg and beat itquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit niet ooit gedaan door Weird Al?
Zat volgens mij ook nog iets van een nummer van 8 minuten voor, Worn Down Pianoquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met maar 9 liedjes dat uur, vermoed ik nu weer.
Nee, slechtquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had je die nog niet dan? Dat zijn zo ongeveer de eerste dingen die ik hier in huis opgehangen heb.
koudblauw?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, slechtvorig jaar verhuisd en niet van gekomen. Geen excuus. Morgen zijn ze binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |