Stinson's Hangover Fixer Elixir.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik voel me gewoon nog steeds brak... iemand tips? (Als je zegt niet zoveel bier drinken dan)
Meer bier drinken, kater verzuipenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik voel me gewoon nog steeds brak... iemand tips? (Als je zegt niet zoveel bier drinken dan)
Vorig jaar hebben ze de gehele 23.30 minuten uitgezondenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja zoiets wist niet meer hoeveel minuten
Heb serieus meteen rookmelders besteld hierdoor. Was ik al van plan, maar was het onnodig aan het uitstellen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die kinderen hebben ze nog horen schreeuwen
Pffff....
Oeh ga ik ff naar de slijterij tijdens Meat Loafquote:
Minder bier drinken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ga lekker kaasfonduen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:01 schreef MTheBassman het volgende:
doe dan ook gelijk CO2 meldersquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb serieus meteen rookmelders besteld hierdoor. Was ik al van plan, maar was het onnodig aan het uitstellen.
Met maar 9 liedjes dat uur, vermoed ik nu weer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze de gehele 23.30 minuten uitgezonden.
Had je die nog niet dan? Dat zijn zo ongeveer de eerste dingen die ik hier in huis opgehangen heb.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb serieus meteen rookmelders besteld hierdoor. Was ik al van plan, maar was het onnodig aan het uitstellen.
quote:
Klinkt goed als ik de materialen had...quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ga lekker kaasfonduen!
OT; die T-shirts van Matijn
Verstandig... ik heb er vijf hangen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zal ik straks wel merken dan. Zo op de titel zegt het me niksquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Three Little birds ken je wel joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |