quote:Dat het forum om mij draait? Dat ik het hoog in mijn bol heb?
Op vrijdag 20 december 2002 23:06 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Das duidelijk!! Bastard en ik dus?
Wat je met B had weet ik niet precies maar ik heb je alleen maar verteld hoe je op mij overkomt af en toe!
Bovendien post ik sinds ik blauw ben nog amper in Onzin, omdat ik het zo druk heb. Vandaag weer voor het eerst weer eens op mijn gemakkie.
Bastard gooit al een dag of 2 lullige opmerkingen naar mijn hoofd. Ik reageerde er niet op of ik suste het met een grap. Nu geef ik 1 reactie terug en ben ik de boe-man.
Sure.
Maar dingen als "STFU" en "wat moet je nou van me?!" etc. kan ik niet echt op prijs stellen.
Een beetje normaal op elkaar reageren, lijkt me niet zo heel moeilijk.
quote:*laad thompson*
Op vrijdag 20 december 2002 23:10 schreef silver-surfer het volgende:[..]
In Bastogne waren ze moe .. hier gaan we door!! Mietje!!
Ik vecht al zoooo lang
quote:HAHAHAHAHA
Op vrijdag 20 december 2002 23:10 schreef silver-surfer het volgende:[..]
In Bastogne waren ze moe .. hier gaan we door!! Mietje!!
*Prachtig vind*
quote:Ik heb vandaag Chocobo's gegeten
Op vrijdag 20 december 2002 23:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
HAHAHAHAHA
![]()
*Prachtig vind*
quote:Hahahaha,...
Op vrijdag 20 december 2002 23:12 schreef CaptainMiller het volgende:[..]
Ik heb vandaag Chocobo's gegeten
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 20-12-2002 23:14]
quote:veer achtig,maar smaakt e naar kip ,stomme beeste makak je allemaal dood
Op vrijdag 20 december 2002 23:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hahahaha,...
en ? Smaakte het !
quote:Halllllooooo
Op vrijdag 20 december 2002 23:11 schreef MUUS het volgende:
Bastard gooit al een dag of 2 lullige opmerkingen naar mijn hoofd. Ik reageerde er niet op of ik suste het met een grap. Nu geef ik 1 reactie terug en ben ik de boe-man.
Sure.
Maar dingen als "STFU" en "wat moet je nou van me?!" etc. kan ik niet echt op prijs stellen.
En wat die opmerkingen betrof.. ze schieten bij jou in het verkeerde keelgat kennelijk, en die zijn niet zo bedoeld.
Maar ja zoals je wel vaker hier op het forum hebt.. pure tekst zonder een smilie word vijandig begrepen, en als je er tig
tegen aangooit, is het ook weer overdreven.
Dus zolang je elkaar niet ziet weet je ook niet hoe degene iets bedoelt of oppakt.
Maar prima hoor.
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 23:19 schreef MUUS het volgende:
Bastard, jij gooide zelf een topic open ergens hierover.
Kon je me toch ook mailen? Heb je niet gedaan.Maar prima hoor.
quote:Ik vaak zat posts van je gelezen... niets mis mee hoor!! Maar in onzin kom je vaak over als DE moderator.. tenminste.. op mij!
Op vrijdag 20 december 2002 23:11 schreef MUUS het volgende:[..]
Dat het forum om mij draait? Dat ik het hoog in mijn bol heb?
Mijn God, hoe fout kun je het hebben.
Heb je wel eens iets anders van mij gelezen dan posts in Onzin?
Blijkbaar niet, anders had je wel geweten hoe erg je de plank misslaat.
quote:Sorry Chick maar dat is niet mijn fout.. je bent nu eenmaal mod geworden omdat je dat wilde.
Bovendien post ik sinds ik blauw ben nog amper in Onzin, omdat ik het zo druk heb. Vandaag weer voor het eerst weer eens op mijn gemakkie.
quote:Die krijgt iedereen naar zijn hoofd.. daarom is het ook onzin. Ik heb ze van jou ook gekregen.
Sure.
quote:Topic werd gesloten, en toen bedacht ik mij.. waar gaat het eigenlijk om? Ze heeft een probleem met mij, ze meelt mij maar.
Op vrijdag 20 december 2002 23:19 schreef MUUS het volgende:
Bastard, jij gooide zelf een topic open ergens hierover.
Kon je me toch ook mailen? Heb je niet gedaan.Maar prima hoor.
quote:Aandacht vragen?
Op vrijdag 20 december 2002 23:20 schreef silver-surfer het volgende:Ik vaak zat posts van je gelezen... niets mis mee hoor!! Maar in onzin kom je vaak over als DE moderator.. tenminste.. op mij!
Maar je moet echt niet denken dat ik je persoonlijk aanval oid... ik zou niet durven. Alleen het aandacht vragen in onzin (qua posts) vind ik wel eens irritant ja! Correct me if i'm wrong.
quote:Zeg ik dat dan?
Sorry Chick maar dat is niet mijn fout.. je bent nu eenmaal mod geworden omdat je dat wilde.
quote:Sorry, maar ik zeg nooit iets echt lelijks tegen mensen als ik geen problemen met ze heb. Ik maak altijd een grapje, wat zelfs vergezeld wordt van een post icon en een smiley.
Die krijgt iedereen naar zijn hoofd.. daarom is het ook onzin. Ik heb ze van jou ook gekregen.
Nogmaals .. persoonlijk heb ik niets tegen je.. (ik ken je niet) maar als mod heb ik wel eens last van je gehad. (Aandacht trekken en "patsen".
Als mod heb je last van me?
Kom je in truth dan?
Want alleen daar mod ik voorlopig.
Aandacht trekken en patsen met mijn mod zijn?
Waar, wanneer, hoe?
Nogmaals : aandacht trekken en patsen. Sorry, maar zo zit ik echt niet in elkaar.
quote:Bastard, ik heb geen problemen met je. Jij begon met de opmerkingen.
Op vrijdag 20 december 2002 23:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Topic werd gesloten, en toen bedacht ik mij.. waar gaat het eigenlijk om? Ze heeft een probleem met mij, ze meelt mij maar.
Maar goed, als je het zo wil doen is het ook best hoor... we zijn allebei geen makkelijke tantes wat dat betreft, geloof ik.
Silver surfer maakte een opmerking, dat spreken SS en ik uit en dan kom jij nog ff olie op het vuur gooien met een "euhhhhhh".
Tja, dat schiet dan ff verkeerd.
quote:Muus laat maar, ik heb hier even min zin in als jouw denk ik.
Op vrijdag 20 december 2002 23:27 schreef MUUS het volgende:[..]
Bastard, ik heb geen problemen met je. Jij begon met de opmerkingen.
Silver surfer maakte een opmerking, dat spreken SS en ik uit en dan kom jij nog ff olie op het vuur gooien met een "euhhhhhh".
Tja, dat schiet dan ff verkeerd.
quote:Mmmmmmmm,....gaan we kinky doen ?
Op vrijdag 20 december 2002 23:27 schreef silver-surfer het volgende:
Heb je MSN muus?
quote:Nee kunnen we ff praten. Jullie (B en C) zitten daar ook bij hoeren!!
Op vrijdag 20 december 2002 23:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Mmmmmmmm,....gaan we kinky doen ?
quote:Muus,...paas ons je msn adres ff ! Mail het me anders ff
Op vrijdag 20 december 2002 23:31 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Nee kunnen we ff praten. Jullie (B en C) zitten daar ook bij hoeren!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |