Met een beetje spuug gaat het ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:36 schreef peaceman het volgende:
echt niet te geloven... laatste fles zonnebloemolie wordt voor mijn neus weggepakt..
Dat is wel matig.quote:
Ook in mijn lijstje. A Forest heeft veel meer sfeer en een fantastisch intro en outro, Lullaby heeft ook wel sfeer maar niet die power in het intro of outro.quote:
Er schijnt een bepaalde traditionele snack te bestaan die in Nederland rond deze dagen veel gegeten wordtquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best een serieuze vraag...
oliebollen bakken, maar naar nu blijkt hebben we toch genoeg...quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
oliebollen bakken vermoed ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er is echt geen zak aan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit echt niet bijzonder. Ik zou echt niet een stemplek hiervoor opofferen.
Nouja december is nog wel een relatief drukke vraag.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker nu kerstkaartjes niet meer zo'n belangrijk ding zijn?
Niet echt prettig inderdaad.quote:
Run A Forest Run?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook in mijn lijstje. A Forest heeft veel meer sfeer
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er schijnt een bepaalde traditionele snack te bestaan die in Nederland rond deze dagen veel gegeten wordt
als je olie op is is er wel iets misgegaan jaquote:
Oh, je bedoelt bij het boodschappen doen. Ik snapte het al niet...quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
oliebollen bakken, maar naar nu blijkt hebben we toch genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |