niet echtquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat geknal buiten stoort de kleine toch niet?
Alle nsb-ers leven zich uit met fotos van de verdachten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vuurwerkoverlast pagina van de gemeente Den Haag op facebook draait op volle toeren
zoiets jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alle nsb-ers leven zich uit met fotos van de verdachten?
walgelijke mensen inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alle nsb-ers leven zich uit met fotos van de verdachten?
Het gaat hier in elk geval al de hele dag door. Alsof het oudejaarsdag is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef KingRoland het volgende:
in Twente zal het wel een spektakel zijn met dat vuurwerk
Het dak gaat erafquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat hier in elk geval al de hele dag door. Alsof het oudejaarsdag is.
kklijersquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:54 schreef KingRoland het volgende:
vuile snitches
DP is het met mij eens
af en toe een grot verkennen, niks mis meequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb niks met grotten ben een mijnenman
Hier ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat hier in elk geval al de hele dag door. Alsof het oudejaarsdag is.
Heb het gevoel dat men nu meer afknalt dan andere jaren. Komt denk ik ook deels door het slechte weer wat men morgen voorspeld.quote:
Vuurwerk is al jaren niet meer wat het is geweest in enschedequote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier knallen ze ook al redelijk, maar toch minder dan vorig jaar.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuurwerk is al jaren niet meer wat het is geweest in enschede
Man man man...quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuurwerk is al jaren niet meer wat het is geweest in enschede
Vroeger rende ik nog weg met mijn AH zak vol knallers van de popo, mooie tijdquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier knallen ze ook al redelijk, maar toch minder dan vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |