quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:39 schreef Guanabana het volgende:
In mijn jeugd kende ik deze alleen van 5ive__
quote:
Arme jijquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:39 schreef Guanabana het volgende:
In mijn jeugd kende ik deze alleen van 5ive__
Is dit nummer van live?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:39 schreef Zorro het volgende:
Nou is er een nummer wat ze live moeten draaien, draaien ze dit
Ach je weet hoe dat gaat, ook toen Adele met Hello zo belachelijk hoog stond of Racoon met dat walgelijke Oceaan nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Ed Sheeran vind ik geweldig, maar al die nieuwe platen meteen zo hoog straks is wel iets teveel van het goede
Nou cielke stond in het midden en op zijn minst 8 hele enthousiaste 50plussers stampte een rondje om haar heen, compleet niet op de maat.quote:
Wist je dat niet dan? Van het album Throwing Rocks.quote:
Cringequote:Op zaterdag 30 december 2017 11:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou cielke stond in het midden en op zijn minst 8 hele enthousiaste 50plussers stampte een rondje om haar heen, compleet niet op de maat.![]()
![]()
![]()
Bij mij ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wauw, loopt bij mij precies op de maat
Klinkt als een gemist hoogtepuntquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou cielke stond in het midden en op zijn minst 8 hele enthousiaste 50plussers stampte een rondje om haar heen, compleet niet op de maat.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |