ik zag wel dat je ook net binnenviel hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:56 schreef Zorro het volgende:
Morgen binnenkomers
(Zie je, ik doe net alsof ik hier ook al de hele morgen ben)
ik heb idd ooit de cd met de soundtrack aangeschaftquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
TrainspottingDie film heeft sowieso een geweldige soundtrack
Blue Monday kwam nog, LA Woman, Message In a Bottle en The Thrill is Gone oa. Wel een paar lekkere nummertjesquote:
Welke?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:58 schreef Cee het volgende:
Stemlijstjeliedje komend uur, vol op de speakers.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zag wel dat je ook net binnenviel hoor
Ik dacht anders dat je het wel erg subtiel deedquote:
Ik vind die 'zangoefening' juist een van de beste opgenomen vrouwelijke vocalen ooit. Het is bizar, maar zo mooiquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:59 schreef Zorro het volgende:
417 Wicked Game Chris Isaak![]()
416 Dirty Diana Michael Jackson![]()
415 Year Of The Cat Al Stewart![]()
414 Riddles Kensington
413 Born Slippy Underworld
412 Cowboys And Angels George Michael
411 Eleanor Rigby The Beatles
410 The A Team Ed Sheeran
409 We Will Rock You Queen![]()
408 The Great Gig In The Sky Pink Floyd
407 New Years Day U2
406 Bliss Muse
405 Numb/Encore Linkin Park & Jay Z![]()
![]()
En wat iedereen aan dat groot concert in de lucht vindt heb ik nooit begrepen. Zoveel goede muziek van Pink Floyd en dan kies je een zangoefening.
Great gig in the sky is alleen leuk als je het hele album luistert. Los zegt het weinig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:59 schreef Zorro het volgende:
417 Wicked Game Chris Isaak![]()
416 Dirty Diana Michael Jackson![]()
415 Year Of The Cat Al Stewart![]()
414 Riddles Kensington
413 Born Slippy Underworld
412 Cowboys And Angels George Michael
411 Eleanor Rigby The Beatles
410 The A Team Ed Sheeran
409 We Will Rock You Queen![]()
408 The Great Gig In The Sky Pink Floyd
407 New Years Day U2
406 Bliss Muse
405 Numb/Encore Linkin Park & Jay Z![]()
![]()
En wat iedereen aan dat groot concert in de lucht vindt heb ik nooit begrepen. Zoveel goede muziek van Pink Floyd en dan kies je een zangoefening.
Dat zijn wel pareltjes ja. Gelukkig komt er nog genoeg moois vandaag. Begin straks met stemlijstje genot dirty Diana, al is komend uur sowieso wel prima behalve kensingtonquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Blue Monday kwam nog, LA Woman, Message In a Bottle en The Thrill is Gone oa. Wel een paar lekkere nummertjes
En ik keek al expres niet terug om me teleurstellingen te besparenquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Blue Monday kwam nog, LA Woman, Message In a Bottle en The Thrill is Gone oa. Wel een paar lekkere nummertjes
Die is ook zoooo lekker jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zijn wel pareltjes ja. Gelukkig komt er nog genoeg moois vandaag. Begin straks met stemlijstje genot dirty Diana, al is komend uur sowieso wel prima behalve kensington
Dan ken je Finland nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die voor de lol in koud water springen
*zet de douche een tandje hoger*quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die voor de lol in koud water springen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |