Ik kan beidequote:Op zaterdag 30 december 2017 10:54 schreef Cee het volgende:
In plaats van te genieten van de mooie nummers je alvast zitten ergeren aan liedjes die je niks vindt en die je met 1 druk op de knop kan muten straks![]()
Ik vind het behoorlijk saaiquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:55 schreef MTheBassman het volgende:
Maar nu even serieus voor de Prince liefhebbers: Wat is voor jullie leuk aan zijn muziek? Dan kan ik een beetje begrijpen wat jullie er goed aan vinden want ik snap het nog steeds niet, sorry
Op een of andere manier had ik al zo'n vermoedenquote:
417 Wicked Game Chris Isaakquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo te zien had ik nog even mogen blijven liggen dus?
Nee, weet ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik post ook geen lijstje
Het was gisterochtend anders nog lekker zonnig maar de wolken kwamen snel alquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op een of andere manier had ik al zo'n vermoeden
Het verschilt erg per nummer. Dit nummer vind ik ook niks aan, maar genoeg zijn er wel heel leuk (voor mij vooral meer de uptempo swingende).quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:55 schreef MTheBassman het volgende:
Maar nu even serieus voor de Prince liefhebbers: Wat is voor jullie leuk aan zijn muziek? Dan kan ik een beetje begrijpen wat jullie er goed aan vinden want ik snap het nog steeds niet, sorry
Moggequote:
Godzijdank, ik was bang dat ik de enige wasquote:
Gokje, Underworld en Muse?quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Wow, twee van mijn lijstje in het volgende uur
Op zich prima uurtje. 2 kak momentjesquote:Op zaterdag 30 december 2017 10:56 schreef Isorden het volgende:
417 Wicked Game Chris Isaak
416 Dirty Diana Michael Jackson
415 Year Of The Cat Al Stewart
414 Riddles Kensington
413 Born Slippy Underworld
412 Cowboys And Angels George Michael
411 Eleanor Rigby The Beatles
410 The A Team Ed Sheeran
409 We Will Rock You Queen
408 The Great Gig In The Sky Pink Floyd
407 New Years Day U2
406 Bliss Muse