Gratis tip: schaf een broertje aan!quote:Op zaterdag 30 december 2017 06:54 schreef Isorden het volgende:
Verdomme zeg....
Werd toen straks wakker van mn koptelefoon (had mn stream aanlaten staan op hoog volume om eerst bij achtergrond muziek in slaap te vallen)
En werd wakker met Whitney Houston.....
Zie nu pas dat ik net Led Zeppelin daarvoor gemist heb
Ehm, nouja ik ben de jongste van de 2...quote:Op zaterdag 30 december 2017 06:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gratis tip: schaf een broertje aan!
Grote broers kunnen die rol vast ook wel vervullenquote:Op zaterdag 30 december 2017 06:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ehm, nouja ik ben de jongste van de 2...
Echt hèquote:Op zaterdag 30 december 2017 07:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mogguh![]()
4 topics in die paar uurtjes
ESFquote:
Mogge Mexiquote:Op zaterdag 30 december 2017 07:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ESF
(En er is op gestemd)
Mogge.. Vandaag een werkdagje
Best wel een genotsuurtje dit, uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 30 december 2017 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pravies om tijd om het bagger blokje te hebben ontlopen.. Goed gedaan van mij
Uur 1-2 vannacht was wel echt zwaar kutquote:Op zaterdag 30 december 2017 07:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Best wel een genotsuurtje dit, uitzonderingen daargelaten
Echt hè, staan ze er al een keer samen in, en het dan nog voor elkaar krijgen om ook na elkaar erin te staan #lijstmanipulatiequote:Op zaterdag 30 december 2017 07:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kensington en Armin straks...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf 3 uur moet het leegquote:Op zaterdag 30 december 2017 07:37 schreef CindieY het volgende:
Staan er 's nachts ook nog zoveel mensen in het café?
moggequote:Op zaterdag 30 december 2017 07:37 schreef CindieY het volgende:
Staan er 's nachts ook nog zoveel mensen in het café?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |