langzamerhand worden ze eruit gemiktquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:42 schreef Kyran het volgende:
Best leeg daar krijg zin om langs te gaan
Damn. Is het nog wat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Op CityRock Leeuwarden dit jaar.
Kom je niet meer inquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:42 schreef Kyran het volgende:
Wat zou een biertje kosten? Vraag ik meteen het nummer van de blonde barvrouw!quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:42 schreef Kyran het volgende:
Maar Slayer...quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook nog stappen zondag tot 6 uur. Moet het wel volhouden allemaal
dat zou knap zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:43 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Damn. Is het nog wat?
John Denver, heb je die dit jaar ook nog gezien?
Mensen die normaal niet actief zijn (Sorry Heroquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:42 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die (normaal hier posten maar) nu slapen
Een heel uniek stemgeluid. Ik vind het erg mooi. Succesvolle crossover van country naar mainstream.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hmm, John Denver nu. Ik zei eerder vanavond dat ik er niet veel mee heb. Eens luisteren.
Wat een idioten zegquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:42 schreef Dagoduck het volgende:
Mwah, straks nog Yusuf Islam en Men At Work.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:43 schreef Kyran het volgende:
Mooi uurtje dit
Alleen RHCP nog leuk, rest mag weg van mij
Creepy zelfs.quote:
Over een kwartier gaan ze dichtquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:42 schreef Kyran het volgende:
Moet je wel ff haar stalken om haar diensten uit je hoofd te lerenquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:43 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Wat zou een biertje kosten? Vraag ik meteen het nummer van de blonde barvrouw!
Was wel aardig ja. John niet gezien, ben nog nooit in Colorado geweestquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:43 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Damn. Is het nog wat?
John Denver, heb je die dit jaar ook nog gezien?
Ik ben er wel, maar moet echt nog even wat slaap inplannen.quote:
Gewoon hét uur van deze Top2000 missen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi Wüstquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:45 schreef schoonmams het volgende:
fuck it. ik moet morgen de 5km schaatsen op het okt in thialf. maarja, top 2000...
I know ;-)quote:
morgen tijdens slayer ben ik er zeker bijquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar moet echt nog even wat slaap inplannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |