quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:27 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken
truste iedereen
Fijne nacht!quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:27 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken
truste iedereen
Dat wist ik ook nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hé
Hebben waarschijnlijk geen idee dat Freddie Mercury uit Tanzania komt
Ja!quote:
ja, opvallendquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:29 schreef Kyran het volgende:
Wel errug veel mannen in cafe nutel een handjevol vrouwen
Hoe is dat bij Annemieke eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:29 schreef Kyran het volgende:
Ik snap ze volkomenquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:29 schreef Kyran het volgende:
Het is wel een witte lijst natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet![]()
Maar hier ga ik ze wel mee om de oren slaan de volgende keer dat er eentje over begint. Dank je!
Ik zeg dan gewoon: "Ik stem ook op zwarte artiesten, ik stem op Elbow", omdat niet alle bandleden van Elbow wit zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar hier ga ik ze wel mee om de oren slaan de volgende keer dat er eentje over begint. Dank je!
Errug veel KÁLE mannen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:29 schreef Kyran het volgende:
Farrokh Bulsaraquote:Op zaterdag 30 december 2017 02:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Witte lijst met babi pangang?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel een witte lijst natuurlijk.
Ja, omdat Radio 6 zo nodig met haar eigen 'zwarte lijst' moest aankomen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel een witte lijst natuurlijk.
Het beste ZZ Top-nummer denk ik. Al heb ik een zwak voor Planet of Women.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:30 schreef Kyran het volgende:
Fuck, ik ga La Grange missenmijn favoriete ZZ Top nummer.
Ai ai ai.quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Witte lijst met babi pangang?
Notering?quote:Op zaterdag 30 december 2017 02:30 schreef Kyran het volgende:
Fuck, ik ga La Grange missenmijn favoriete ZZ Top nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |