Trustenquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Komen nog wel pareltjes voorbij deze nacht zeg
Maar ja, slapen is belangrijk.
Truste mensen
Welterusten Oscar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Truste mensen
Moet ik 'sterkte' zeggen of 'veel plezier'?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen bij mn voormalig schoonvader op de koffie.... en misschien nog bij de voormalig schoonzus en schoonbroer.
Byequote:Op zaterdag 30 december 2017 00:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik ga ook![]()
Tot morgen!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Truste mensen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik ga ook![]()
Tot morgen!
verstandig ben ik toch nooit dus mijn nachtbraker gewoontes passen wel bij deze statementquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Welterusten aan de laffe afhakers verstandige vroege slapers
RHCP was eerst altijd al m'n lievelingsband geweest, toen was het even Green Day en sinds The Getaway heb ik ze weer herontdektquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een medestander, mooi om te zien! Waren 5 jaar geleden mijn favoriete band. Voor twee jaar was dat Whitesnake en nu is het toch maar QOTSA geworden
is best gezellig hoor anders was ik niet mee gegaan, enige nadeel is dat die ouwe wat doof is dus dat hij nogal een handje er van heeft om dingen te vragen die je net genoemd hebt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moet ik 'sterkte' zeggen of 'veel plezier'?
Ik ken alleen de Tyga-versiequote:Op zaterdag 30 december 2017 00:19 schreef nozem het volgende:
Ik ben een beetje afgeleid, maar volgend jaar moet deze er echt in:
Zeer ondergewaardeerde artiest in NL..
En bij 3FM hebben ze al een DJ lopen die daar nog nooit van gehoord had.quote:
Doof of dement?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
is best gezellig hoor anders was ik niet mee gegaan, enige nadeel is dat die ouwe wat doof is dus dat hij nogal een handje er van heeft om dingen te vragen die je net genoemd hebt.
Teardropquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:19 schreef MielMonteur het volgende:
Er is niks om echt voor op te blijven tussen nu en half drie dan.
All I Need pak ik sws mee, dan zie ik wel
omdat het goed is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:20 schreef Timo20 het volgende:
What the fuck doet dat nummer van de Peppers zo hoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |