Ja die is mooiquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Docu al gezien over Carey op Netflix?
Helemaal in een gebouw met houten vloerenquote:
Mja die zijn iets minder stereotypischquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:12 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Geen corpsbal, wel tradionele studentenverenigingslid hier. Voornamelijk "moeilijk chille" deephouse/tropical house mixjes
nope, dank voor de tip.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Interessant, ik zal hem misschien kijken!quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:13 schreef Cee het volgende:
Even een tip: de docu over Jim Carrey tijdens het filmen van Man on the Moon, waarin hij echt he-le-maal in de rol van Kaufman zat, natuurlijk on- maar zeker ook off-camera. Tot pure wanhoop van iedereen om hem heen. Te zien op Netflix.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik was zelf ook van alles aan het zoeken over Andy Kaufman. nadat ik de film had gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:13 schreef Cee het volgende:
Even een tip: de docu over Jim Carrey tijdens het filmen van Man on the Moon, waarin hij echt he-le-maal in de rol van Kaufman zat, natuurlijk on- maar zeker ook off-camera. Tot pure wanhoop van iedereen om hem heen. Te zien op Netflix.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tijd voor weer een VVE vergadering.
Daar was ik dus ook blij verrast over! Wist totaal niet dat die in de maak was, al dat extra materiaal voelde serieus als een addendum. Slot van de film kabbelde wel een beetje teveel voortquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar overall een prachtige film.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Wat ze al 3 dagen doet... de gespeeld enthousiaste DJ uithangen, althans zo komt het op me over... veel te geforceerd allemaalquote:
Ja dan ben je echt de lul dan. Aanpakken dat soort figurenquote:Op zaterdag 30 december 2017 00:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Helemaal in een gebouw met houten vloeren
Ik heb het genoteerd!quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
R.E.M. heeft zoveel goede muziek gemaakt... je hebt nog heel wat te luisteren
Nee nee, het was niet Jim Carrey. Het was Andy.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:13 schreef Cee het volgende:
beginnen met Murmurquote:
Gaat over zijn periode toen hij Andy moest spelen voor die film, waarbij hij, net als Andy zichzelf net zo ging gedragen. Dus ook buiten de opnames in de rol blijven.quote:
Mooie aan de documentaire is dat het beeldmateriaal pas recent is vrijgegeven, en Jim Carrey anno 2017 ook aan het woord is, over zichzelf ten tijde van de opnames van de film. En waarom hij deed wat hij deed.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik was zelf ook van alles aan het zoeken over Andy Kaufman. nadat ik de film had gezien.
Drive is de beste.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een van de betere nummers van REM dit
Én Marisa van haar rechtmatige plek vandaan houden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ze al 3 dagen doet... de gespeeld enthousiaste DJ uithangen, althans zo komt het op me over... veel te geforceerd allemaal
Het is het net niet. Ik mis de overtuiging en een bepaald charisma of hoe je het ook maar noemen wilt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ze al 3 dagen doet... de gespeeld enthousiaste DJ uithangen, althans zo komt het op me over... veel te geforceerd allemaal
staat genoteerd!quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gaat over zijn periode toen hij Andy moest spelen voor die film, waarbij hij, net als Andy zichzelf net zo ging gedragen. Dus ook buiten de opnames in de rol blijven.
Aanrader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |