Daar staat hij wel op. Tot 31 december a.s.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zeg, over die Top2000-docu's gesproken die nu de afgelopen dagen op NPO3 komen, is er een mogelijkheid om de docu over George Michael's Freedom terug te kijken? Lijkt me niet dat die op NPO Gemist staat.

Hij stond een paar dagen geleden nog op NPO Gemist, maar volgens mij wel voor een beperkt aantal dagen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zeg, over die Top2000-docu's gesproken die nu de afgelopen dagen op NPO3 komen, is er een mogelijkheid om de docu over George Michael's Freedom terug te kijken? Lijkt me niet dat die op NPO Gemist staat.

Okay.quote:
quote:Herman Brood dood door sprong van Hiltonhotel
De muzikant/kunstschilder Herman Brood (54) heeft zich woensdagmiddag van het leven beroofd door van het Amsterdamse Hiltonhotel te springen. Brood had geprobeerd af te kicken van de drugs en was al een tijd ziek....

Ja we kunnen er dit jaar geen reet van. Vorig jaar ook al twee puntjes tegen PSV gehaaldquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die kunnen er echt niks van. Behalve Doan.
En vervolgens wel een punt pakken tegen PSV

Veldwijk scoort alleen bij die ene vlogster.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die kunnen er echt niks van. Behalve Doan.
En vervolgens wel een punt pakken tegen PSV

Toen kon PSV er niks vanquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja we kunnen er dit jaar geen reet van. Vorig jaar ook al twee puntjes tegen PSV gehaald

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |