quote:
Maar die oude albums worden nu toch opnieuw geremastered? Misschien dat het nog goed komt met die basquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:17 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Justice dan, maar dan heb je geen bas
Heb ik ook hoor, ik luister namelijk nooit radio behalve op deze dagen, vandaar dat ik sommige heel bekende nummers opeens niet ken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:18 schreef Guanabana het volgende:
En ik zou mezelf zeer zeker niet amuzikaal noemen, maar tja, sommige nummers kom je gewoon niet tegen, zeker niet als je weinig radio luistert.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Echoes rond deze tijd gedraaid zou worden zouden we er een topic 10 topics in kunnen vollullen
Rond deze tijd zouden ze hem toch afkappen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Echoes rond deze tijd gedraaid zou worden zouden we er een topic in kunnen vollullen
Sorry meerderheid heeft besloten...Annemieke is een godinquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie mogen Annemieke dan wel een Godin vinden, maar ik vind haar nog steeds irritant om te zien.Op de radio valt ze me wel mee.
Dat is het minste wat ze Newsted verschuldigd zijn...quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar die oude albums worden nu toch opnieuw geremastered? Misschien dat het nog goed komt met die bas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |