Gezien op Bospop, geweldigquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:03 schreef Isorden het volgende:
Paar jaar geleden nog naar de Dutch Eagles geweest, best een goeie coverband wel
Ja want het klinkt goed... toch zijn Frey en Henly 2 ongeloofelijke eikelsquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
I had a rough night, and I fucking hate the Eagles, man!
Voor mij toch meer behang.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch ook wel gewoon cola zonder prik.
Eerder prik zonder colaquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch ook wel gewoon cola zonder prik.
Tja. Ik kan me er ook niks bij voorstellen, gezien zijn veelzijdigheid, maar het kan maar net je ding niet zijn natuurlijk. Ergo, nee, ik kan me er niks bij voorstellen.quote:
welkom weer!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoi mensen! Ben er weer
Hele dag op pad geweest, maar weinig gemist. In de trein en bus Top 2000 op de oortjes, en bij iemand thuis ook keurig de radio aan gehad.
Welkom terug, schuif aan, pak een biertje.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoi mensen! Ben er weer
Hele dag op pad geweest, maar weinig gemist. In de trein en bus Top 2000 op de oortjes, en bij iemand thuis ook keurig de radio aan gehad.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoi mensen! Ben er weer
Als kind zijne net verhuisd ....quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:03 schreef essnhills het volgende:
the new kid in town
Everybody loves you
Dat blijkt want ze hebben Felder eruit gejaagd.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja want het klinkt goed... toch zijn Frey en Henly 2 ongeloofelijke eikels
Felder vs Walsh op Hotel Californiaquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat blijkt want ze hebben Felder eruit gejaagd.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:04 schreef Mani89 het volgende:
The War On Drugs komen eraan jongens en meisjes.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Avond binnenkomers
[ afbeelding ]
Over overhypte kutband gesprokenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Dat wordt niet door iedereen op gelijke wijze gewaardeerd geloof ik..quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:04 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |