Wie maakt de zitjes schoon eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga alvast kolen scheppen in de Cross hypetrain
quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga alvast kolen scheppen in de Cross hypetrain
Ik ga ze helemaal onderspuiten als Cross MVG pakt, dus daar zou ik nog even mee wachtenquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie maakt de zitjes schoon eigenlijk?
Gerrie zal hem vanavond moeten stoppenquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe meer ik de wedstrijden dit toernooi bekijk, hoe meer ik het idee krijg dat de seniele opa met de bokaal ervandoor glipt.
Dat vrees ik dus ook.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe meer ik de wedstrijden dit toernooi bekijk, hoe meer ik het idee krijg dat de seniele opa met de bokaal ervandoor glipt.
Zou op zich mooi zijn...dan is de cirkel echt rond.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie het ook wel gebeuren amice.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat, of hij haalt de finale en wint of verliest die.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mocht RvB doorgaan, dan weet je eigenlijk ook zeker dat hij er de volgende rond uit ligt.
Dan moet hij wel beter presteren als gisteren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gerrie zal hem vanavond moeten stoppen
Hopelijk is er ergens een Schots Vindalooliedje te vinden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gerrie verkeerd toch in Vinnie-staat?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het schijnt beter te gaan met zijn rugquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel beter presteren als gisteren.
Daar zou echt helemaal niets moois aan zijn met die persoonlijkheid van een randdebiel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou op zich mooi zijn...dan is de cirkel echt rond.
Nee dat schijnt opgelost te zijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gerrie verkeerd toch in Vinnie-staat?
Verkeerde, het schijnt wat beter te gaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gerrie verkeerd toch in Vinnie-staat?
Laten we nou ook weer niet doen of Teler een Godenvorm aan de dag legt. Die heeft meer mazzel dat hij vooralsnog ronde na ronde een gehandicapte of half kreupele speler treft.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:30 schreef tja77 het volgende:
Barney gaat echt niet winnen van Teler of Gerrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |