Top2000 mag wel iets meer afwisselen. Staan zoveel bands/artiesten niet in en dan heb je 25x Bowie, 35x Beatles etc. Van mij mag er wel een limiet van maximaal 10 per artiest ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Ik kan dit lang horen hoor.
Naar welke bands/artiesten kun jij lang luisteren?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:52 schreef livelink het volgende:
Jullie lopen echt ver voor me voor. Bij mij begint Bright Eyes nu pas.
Heeft iemand die film eigenlijk gezien?
alsjeblieft geen 25x Metallica of AC/DC, da's 25x dezelfde plaatquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Top2000 mag wel iets meer afwisselen. Staan zoveel bands/artiesten niet in en dan heb je 25x Bowie, 35x Beatles etc. Van mij mag er wel een limiet van maximaal 10 per artiest ofzo.
Bowie zal vast briljant zijn en veel sounds hebben, maar 25x in top 2000 vind ik teveel van het goeie.
Ik ben zelf meer van de rock en metal, maar best een brede smaak en kan zelfs ABBA en Blof waarderenAls ik ergens 25 platen van moet horen dan Metallica, AC/DC, Foo Fighters van de main stream bands of Therion of Tool van de minder bekende bands
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
Is dit van Watership Down ofzo?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:52 schreef cafca het volgende:
Ons konijn is dit jaar overleden. Had eigenlijk hierop moeten stemmen
--------------------------------------------------------------------------> Arrow Rock Radioquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Top2000 mag wel iets meer afwisselen. Staan zoveel bands/artiesten niet in en dan heb je 25x Bowie, 35x Beatles etc. Van mij mag er wel een limiet van maximaal 10 per artiest ofzo.
Bowie zal vast briljant zijn en veel sounds hebben, maar 25x in top 2000 vind ik teveel van het goeie.
Ik ben zelf meer van de rock en metal, maar best een brede smaak en kan zelfs ABBA en Blof waarderenAls ik ergens 25 platen van moet horen dan Metallica, AC/DC, Foo Fighters van de main stream bands of Therion of Tool van de minder bekende bands
First Day of My Life genotquote:
AC/DC mee eens, Metallica absoluut niet. Je kan veel over Metallica zeggen, maar niet dat de nummers op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alsjeblieft geen 25x Metallica of AC/DC, da's 25x dezelfde plaat
Heb je op White Rabbit gestemd?quote:
Ja Porcupine Tree of Steven Wilson.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
First Day of My Life genot
nee dat lijkt zeker niet op elkaarquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja Porcupine Tree of Steven Wilson.
of Opeth!
Sowieso dat album.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
First Day of My Life genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |