Moet ik alvast de pliesie bellen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef Persefoneia het volgende:
Man gaat vanavond naar de motorclub.![]()
Je lijkt wel een vuilnisbakquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef Isorden het volgende:
Mwah in 11 minuten mn eten opgeschept en weggewerkt
Had echt honger als een paardquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vuilnisbak
Moet ik die ergens van kennen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft die Iron Maidenman niets anders te doen dan de hele tijd daar rond te hangen?
Je krijgt hierna nog Guus he?quote:
Hebben wij wat beters te doen dan hier te hangen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft die Iron Maidenman niets anders te doen dan de hele tijd daar rond te hangen?
Die spaart daar het hele jaar voor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze noemen zichzelf al vriendenclub omdat motorclub zoveel negatieve reacties geeft.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet ik alvast de pliesie bellen?
Ik vind die van Guus best leukquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je krijgt hierna nog Guus he?
Soort cult-figuur geworden in t café. Staat er de hele dag en elke keer met een ander shirt van een hardrockbandquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:46 schreef asco het volgende:
[..]
Hebben wij wat beters te doen dan hier te hangen?
Nee, wil daar zoveel als mogelijk is naar binnen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen bandidos-toestanden?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:46 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf al vriendenclub omdat motorclub zoveel negatieve reacties geeft.
Fijn voor hemquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Soort cult-figuur geworden in t café. Staat er de hele dag en elke keer met een ander shirt van een hardrockband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |