18 juni heenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nieuwe album van Roger Waters is anders genot
Niet eens, er staat genoeg mooie nieuwe muziek in, dit is pure baggerquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef schoonmams het volgende:
Prachtig liedje. Helaas wordt hier altijd afgegeven op muziek die in de ogen van de internethelden nog te nieuw is. Als dit een plaatje uit 1982 was geweest had iedereen het schitterend gevonden.
Ik ookquote:
Wat schaft de pot?quote:
Simple minds genotquote:
Risottoquote:
True.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
het ergste is dat het doet alsof het iets is. dat Arcade Fire achtige na-apen, maar het is gewoon helemaal niets. ze doen alsof. dat is antiGenot
Belfast Child?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simple minds genot
Ik ben fan (behalve van 1 liedje)
Don’t you forget about me?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simple minds genot
Ik ben fan (behalve van 1 liedje)
ik heb echt zowat ruzie gekregen omdat ik mijn ex vriendinnetje vertelde hoe erg ik deze band vond en zij t dus blijkbaar heel mooi vond. was ons eerste breukjequote:
Smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om pc af te sluiten. Tot zo als ik in de trein zit.![]()
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |