18 juni heenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nieuwe album van Roger Waters is anders genot
Niet eens, er staat genoeg mooie nieuwe muziek in, dit is pure baggerquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef schoonmams het volgende:
Prachtig liedje. Helaas wordt hier altijd afgegeven op muziek die in de ogen van de internethelden nog te nieuw is. Als dit een plaatje uit 1982 was geweest had iedereen het schitterend gevonden.
Ik ookquote:
Wat schaft de pot?quote:
Simple minds genotquote:
Risottoquote:
True.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
het ergste is dat het doet alsof het iets is. dat Arcade Fire achtige na-apen, maar het is gewoon helemaal niets. ze doen alsof. dat is antiGenot
Belfast Child?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simple minds genot
Ik ben fan (behalve van 1 liedje)
Don’t you forget about me?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simple minds genot
Ik ben fan (behalve van 1 liedje)
ik heb echt zowat ruzie gekregen omdat ik mijn ex vriendinnetje vertelde hoe erg ik deze band vond en zij t dus blijkbaar heel mooi vond. was ons eerste breukjequote:
Smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om pc af te sluiten. Tot zo als ik in de trein zit.![]()
Uiteraardquote:
quote:
Dag mevrouw peacemanquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
tot zo jongenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
Weekeeeeeeeend!!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ja nee nu nogquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, nee joh. In het tweede uur van Wouter zit weer een kerstlied.
Laat The Young Ones het niet horenquote:
Waarom praat jij over jezelf in de derde persoonquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft gewoon de cowbells gemist
Oscar mag datquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom praat jij over jezelf in de derde persoon
Blue Oyster Cult?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont mag datquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja!quote:
Schaam je!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
En geen haat op Oscar jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:
Ik troost mij met de gedachte dat ik ook een heleboel kutnummers heb gemist.quote:
Zo slecht is die muziek toch niet?quote:
Tot straksquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:46 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe graag ik dit wil horen, ik heb een commissievergadering zo.
Tot straks schatjes![]()
Rare gedachte want vandaag waren er echt max 5 kutnummersquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik troost mij met de gedachte dat ik ook een heleboel kutnummers heb gemist.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:46 schreef MTheBassman het volgende:
Tot straks schatjes![]()
Tot straks ballie!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:46 schreef MTheBassman het volgende:
Tot straks schatjes![]()
“Vergadering”quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:46 schreef MTheBassman het volgende:
Tot straks schatjes![]()
Sowieso niet, plus dat het heel goed is om kinderen dingen te leren. Dat vergeten ouders nog wel eens tegenwoordig. Opvoeding.quote:
Viel mee vandaag, was echt een genot dag vandaagquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik troost mij met de gedachte dat ik ook een heleboel kutnummers heb gemist.
Mag ik dr lenen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:47 schreef asco het volgende:
Vriendin zet me nu een bord frikandellen voor.
Teach your girlfriend.
Ik heb hem ooit op Werchter gezien, briljant!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Y dit jaar voor het eerst gezien.
Wattunbaas!
Tot straks schatjes![]()
je kwootknopje bleef hangen?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:47 schreef asco het volgende:
Teach your girlfriend.
Tot straks schatjes![]()
In ruil voor de jouwe zeker.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:47 schreef asco het volgende:
Teach your girlfriend.
Ik wil ook frikandellen....ik krijg witlofquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:47 schreef asco het volgende:
Teach your girlfriend.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rare gedachte want vandaag waren er echt max 5 kutnummers
Wat een dag Pippen, wat een dag
ja ik heb mn ex ook niet goed genoeg gedresseerd tijdens de relatie. Merk nu dat ik verdorie nog zelf de pannen op het vuur moet zetten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:47 schreef asco het volgende:
Teach your girlfriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |