twitter:QmusicNL twitterde op zaterdag 26-05-2018 om 16:44:02WOW! Michael Schulte komt nieuwe binnen op 1 in de #Q25 met 'You Let Me Walk Alone'. Check hier de hele lijst: https://t.co/eVJ9tpYF05 https://t.co/DVMdby9XBZ reageer retweet
Ook dat is mooi nieuws.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:44 schreef Cee het volgende:
Wordt nu ook op radio 2 gedraaid en ik denk dat het nog een weekje of twee duurt en dan officieel de ESF-hit van het jaar is. Zeg maar de Frans / If I were sorry van 2018. Zo leuk
Vandaag ook weer op Radio 2 gehoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:44 schreef Cee het volgende:
Wordt nu ook op radio 2 gedraaid en ik denk dat het nog een weekje of twee duurt en dan officieel de ESF-hit van het jaar is. Zeg maar de Frans / If I were sorry van 2018. Zo leuk
Het grappige is dat ik Toy juist ook wel commercieel interessant vond, een soort Gangnam-style 2018.... maar het is niet opgepikt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook dat is mooi nieuws.![]()
Al maakt dat het ook extra jammer dat niet Duitsland, Cyprus of Oostenrijk heeft gewonnen, maar juist zo'n commercieel oninteressant nummer als Toy.
Ja ik hoorde het nummer ook en ik ga het nummer ook steeds meer waarderen.quote:
Het is mij te generiek en er zit ook een stukje in dat me aan Adele doet denken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:48 schreef ato het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het nummer ook en ik ga het nummer ook steeds meer waarderen.
Adele meets The Script.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is mij te generiek en er zit ook een stukje in dat me aan Adele doet denken.
Ik vind het een leuk radioliedje. Nu je het zegt, ik hoor er een stukje Turning tables in.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is mij te generiek en er zit ook een stukje in dat me aan Adele doet denken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2018 14:56 schreef Greys het volgende:
Maar het lied lijkt wel héél heel heel erg op...
Zijn stem trouwens ook.
quote:Op zondag 25 februari 2018 15:53 schreef libranl het volgende:
[..]
Ook wel! En het eerste waar ik aan moest denken toen ik het hoorde was Someone Like You van Adele. En ook wel Ed Sheeran.
twitter:NPORadio2 twitterde op donderdag 05-07-2018 om 11:45:52De Duitse Songfestival-inzending @schultemusic speelde een hele mooie versie van zijn 'You Let Me Walk Alone' bij @rabberinglaat! #NPORadio2 https://t.co/Gng87g1YS2 reageer retweet
Dagelijks minstens twee keer tijdens werktijd op Q Music in ieder geval. Daar wordt hij heel vaak gedraaid.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Hij komt nog steeds erg vaak voorbij op de diverse radiostations, toch opvallend dat hij verder de hitlijsten niet meer heeft gehaald
quote:Op zondag 11 maart 2018 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Dit wordt denk ik echt niks, totaal 'forgettable'. Helemaal als dit er pas in de finale bijkomt en iedereen na de semi's al een favoriet heeft.
Meningen kunnen soms gewoon enorm omslaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Wat kan het toch schelen hoe vaak je een nummer gehoord hebt hè? Toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het totaal niet boeiend, nu vind het prachtig, zelfs nog mooier dan tijdens het ESF zelf. Top 3 materiaal.
Dit zei ik in maart, ik schaam me![]()
[..]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Wat kan het toch schelen hoe vaak je een nummer gehoord hebt hè? Toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het totaal niet boeiend, nu vind het prachtig, zelfs nog mooier dan tijdens het ESF zelf. Top 3 materiaal.
Dit zei ik in maart, ik schaam me![]()
[..]
Grazz is een kenner.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:47 schreef grazz het volgende:
Dit ademt een zekere kwaliteit. Goed lied met een mooie boodschap. Mijn nummer 1. Zwakste schakel is de zanger op het moment. Zang moet beter en meer connectie met de kijker. Het raakt mij gewoon nog niet helemaal terwijl ik best gevoelig ben voor dit soort nummers.
Ik zie Duitsland hiermee na jaren weer eens in het linkerrijtje eindigen.
In de top 40 staat hij nog niet, wel nieuw binnengekomen op 36 in de mega top 50.quote:Op vrijdag 7 september 2018 14:43 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Staat deze week in de Top 40 op een nog onbekende plek. Is volgend mij voor het eerst sinds 1998 dat niet-winnende (die ook niet Nederlands zijn) inzendingen daar in komen.
Bron: Officiële top 40 Twitter
Zo, dat heeft even geduurd zeg.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:34 schreef ato het volgende:
[..]
In de top 40 staat hij nog niet, wel nieuw binnengekomen op 36 in de mega top 50.
Grappig, hij stond verleden week niet in de tipparade.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:42 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Top 40 staat nu geüpdatet op site: op plek 35
Helemaal ditquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het echt tof dat dit nummer nog wat doet in de hitlijsten! En ook vrij onverwacht, zo laat nog na het ESF. Het is ook echt een nummer dat daar niet misstaat; denk zelfs dat het veel mensen verrast als ze horen dat dit een Songfestivalnummer is.
Hij zit bij Armada, het label van Armin van Buuren. Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het echt tof dat dit nummer nog wat doet in de hitlijsten! En ook vrij onverwacht, zo laat nog na het ESF. Het is ook echt een nummer dat daar niet misstaat; denk zelfs dat het veel mensen verrast als ze horen dat dit een Songfestivalnummer is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |