Dit is letterlijk precies hoe ik taffes dure Oudejaarsfeestadvertenties lees.quote:
Was maar een gebbetje joh!quote:
Ja dat die NegerT opeens overneemtquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hopelijk toch wel de versie met break er in
quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:10 schreef Zorro het volgende:
Nou het moment is daar
Standje heel hard![]()
![]()
Tja je bent een vrouwquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik teveel zeur ben ik een red red whine.
Klopt, in dit nummer staat twee keer roodquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:10 schreef Zorro het volgende:
Nou het moment is daar
Standje heel hard![]()
![]()
Dat klinkt anders dan ik bedoelde
Ik zometeen ook, die blauwe is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:08 schreef Isorden het volgende:
Ik pas deze titel ff aan nu, Red Red Bull
Borsatan krijg sowieso directquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, in dit nummer staat twee keer rood
Oh wacht, Borsatan ben ik ff vergeten
Dat staat hoger dan vele andere meesterwerken, wederom bewijs dat Nederland totaal geen muzieksm..quote:
Nederland smakelooslandquote:
waarom staat famke louise eigenlijk niet in de lijst?quote:
Duitse muziekgodquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:12 schreef Gretzl het volgende:
Blijft jammer dat er op de reguliere playlists van alle Nederlandse radiostations zo weinig Duitstalige nummers te horen zijn
Daar zijn de stemmers nog te jong voor, wacht maar vijf jaarquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom staat famke louise eigenlijk niet in de lijst?
Terechte klachtquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom staat famke louise eigenlijk niet in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |