quote:

Chicquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Nile Rodgers.

Niet dat was het probleemquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:47 schreef Gretzl het volgende:
Waar kappen ze Jungleland nu precies af?

nou nou, die heeft gister met mij en anderen 10 minuten lang Blackstar van BowieGOD jankend uitgeluisterd hoor dus daar is niets mis meequote:Op vrijdag 29 december 2017 13:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]jouw spanningsboog is die van een millenial valt me telkens op, daarom vroeg ik net ook of je onder de 25 bent

quote:

Hebben ze daadwerkelijk de volledige versie van 9:33 gedraaid dan?quote:

John was bij de opnames van Good Times en heeft daar inspiratie opgedaan voor Dustquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Nile Rodgers.

Is daar iets mis mee? Is geen single knip van hequote:Op vrijdag 29 december 2017 13:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hebben ze daadwerkelijk de volledige versie van 9:33 gedraaid dan?

Gelukkig welquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hebben ze daadwerkelijk de volledige versie van 9:33 gedraaid dan?

Queen zat zeker krap bij kas... dat ze daar toestemming voor gavenquote:

Dat is niet echt meer een geaccepteerd woordquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:48 schreef Guanabana het volgende:
Funfact #32
In de VS dachten mensen dat dit een stelletje negers waren, door dit nummer.

Waarom verbaast me dit niksquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:48 schreef Guanabana het volgende:
Funfact #32
In de VS dachten mensen dat dit een stelletje negers waren, door dit nummer.

Oh sorry. Mannen van kleur.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is niet echt meer een geaccepteerd woord

Dat nummer is zo bizar vaak gebruikt. Die keer dat een paar idioten er 144 keer Around the World overheen gingen zeggen vond ik wel het minst.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
John was bij de opnames van Good Times en heeft daar inspiratie opgedaan voor Dust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |